• Welkom in 'The States', een klein dorp in Amerika, waar alleen maar jongeren wonen. Alle volwassenen zijn er weggegaan. Waarom? Door de twee gangs die er leven. Niet iedereen is bekend met de Gangs. Niet iedereen weet het gevaar ervan. Misschien is het meest bijzondere wel, dat de leiders van beide Gangs meisjes zijn. Ze hebben een aantal jongens verleid, om bij de gang te komen, en zo meerdere jongeren te lokken. In feite werken de jongens gewoon voor hen. De meiden geven de jongens opdrachten om de straten onveilig te maken, en een beeld te scheppen dat het wél veilig is bij de Gangs. Zo hopen ze meer mensen naar hun gang te lokken.
    Je komt er echter pas achter dat het niet zo veilig in de gang is, als je er in zit. Als je de inwijding overleeft tenminste. Je wordt eerst helemaal in elkaar geslagen - misschien wel meerdere keren verkracht - voordat je je officieel een gangmember mag noemen. Maar dat is het waard, toch? Je zal veilig zijn. Nee. De twee Gangs zijn namelijk in strijd met elkaar. Ze ontvoeren elkaars members, om wraak te nemen op de andere Gang. Niemand weet hoe het begonnen is, niemand weet waar het zal eindigen.

    Rules
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen sneltrein.
    -Minimaal 200 woorden.
    -Geen ruzies buiten de rpg.
    -16+ is toegestaan.
    -In elke gang zijn rangen, hou je hier ook aan.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Groep: (Een van de Gangs, of gewone dorpsbewoner)
    Rang: (Alleen als gang member)
    Extra:


    Gangs:
    The Guardians
    Deze gang is misschien wel de hardste, ondanks zijn vriendelijke naam. Dat is expres zo gedaan. In het begin hebben ze veel leden geworven. Vriendelijke, onzekere meisjes. Deze zijn met harde discipline omgetoverd tot bitches. The Guardians hebben al meerdere malen leden gestolen, die óf gewond, óf niet meer terug kwamen. Ook zijn de gevechten onderling harder, met ergere verwondingen.
    Leader: Jessamyn 'Jess' Deveney Audrey Nikita Fluroi by Komorebi_
    Beta: Camille Jackson by JudithSuzann
    Members: Meisje Gereserveerd by Zamperini
    Madison (Maddy) Chloë Hill by _SuRvIvOr_
    Meisje gereserveerd by Noledam

    The Wilds
    Deze gang is wat meer begaan met het welzijn van de leden. Ook hier wordt onderling gevochten en soms zelfs verkracht, maar het gebeurt minder. De leden zijn over het algemeen minder sterk dan de Guardians.
    Leader: Gereserveerd by Thominewt
    Beta: Gereserveerd by Zephyr
    Members: Meisje gereserveerd by GusWaters
    Meisje gereserveerd by Sorridere

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 11:25 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Hoeveel jongrens en meisjes maakt me niet uit. Qua rollen hebben we inderdaad nog wel wat members nodig... maar die zouden we ook gewoon als niet gespeelde characters kunnen toevoegen.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik schrijf me uit, sorry.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Gaat deze rpg nog door of niet?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mag ik een meisje reserveren bij The Guardians?


    I solemly swear I'm up to no good.

    Naam: Madison (Maddy) Chloë Hill
    Leeftijd: 20 jaar (Haar verjaardig is op 18-07)
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Madison lijkt in het eerste opzicht een aardig meisje, maar eigenlijk is een echte bitch. Ze is erg zelfverzekerd en staat sterk in haar schoenen. Ze weet dat ze mooi is en gooit dan ook vaak haar charmes in de strijd. Madison doet veel voor haar groep en komt vaak met goede ideeën, daardoor is ze steeds hogerop gekomen in de groep.
    Meestal is ze het wel eens met de leider, behalve met de inwijding. Dit heeft haar echt veel pijn gedaan van binnen en van buiten en dat gunt ze niemand.
    Hoewel Madison geen lieverdje is wordt ze niet snel boos en als ze het wordt kan ze zich bijna altijd rustig houden.
    Uiterlijk: Zoals je kan zien heeft Madison blond, halflang haar, helderblauwe ogen en een lichte huid. Madison doet altijd eyeliner op en elke dag brengt ze mascara op haar lange wimpers. Ze doet een lichte kleur lippenstift op en natuurlijk foundation. Madison is 1. 72 lang.
    Qua kleding draagt ze graag skinny jeans, een topje of shirtje en hakken, het liefst in het zwart of andere donkere kleuren. Haar accesoires draagt ze wel het liefst in een felle kleur.


    Groep: (Een van de Gangs, of gewone dorpsbewoner): The Guardians
    Rang: (Alleen als gang member): Gewone member
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 20:20 ]


    I solemly swear I'm up to no good.

    Kan ik een misschien een member van the guardians reserveren? Een meisje met als faceclaim Amanda Seyfried, :)


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Wat mij betreft gaat het door, ik heb vanaf morgen een week vrij, dus dan kan ik me helemaal hierop richten. Tenzij er mensen op vakantie gaan, open ik dan het speel topic. Iedereen daarmee eens?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Mee eens!


    I solemly swear I'm up to no good.

    Voor is dat goed, alleen heb ik net een week vakantie gehad dus zal niet constant kunnen posten


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Is prima - vergat dat iedereen andere vakanties heeft -. Ik zorg er ook wel voor dat we niet te snel gaan posten.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Sunset Dyani King
    "Sometimes it's hard to see the difference between friend and enemy."


    x Leeftijd x
          18 jaar, geboren 1 juli
    x Geslacht x
          Meisje
    x Innerlijk x
    x Uiterlijk x
    x Groep x
    x Rang x
    x Extra x

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 11:46 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Stel dat ik een jongen kies he... Wat is dan mijn rol precies? Heb ik ook een rang of?
    Leuk idee verder (:


    Go Dutch.