• Ik maak sinds kort lijstjes, en het leek me een leuk idee om op de Homepage 'Nieuwe lijstjes' bij te maken.
    Ik bedoel dus net als waar je 'Nieuwe stories' kan vinden.
    Zo zien mensen welke nieuwe lijstjes er zijn gemaakt.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik ben eigenlijk wel voor. Lijkt me leuk.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben eigenlijk wel voor. Lijkt me leuk.


    26 - 02 - '16

    Eens, anders zou ik vergeten dat ze bestaan
    En het lijkt me wel een leuk idee. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Scandal schreef:
    Ik ben eigenlijk wel voor. Lijkt me leuk.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Op zich heb ik daar niets op tegen, maar als je lijstjes toevoegt, vind ik eigenlijk dat gedichten (en polls, misschien) er ook bij moeten. Gedichten worden op dit moment nauwelijks gezien als je niet zelf actief aan promotie doet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Op zich heb ik daar niets op tegen, maar als je lijstjes toevoegt, vind ik eigenlijk dat gedichten (en polls, misschien) er ook bij moeten. Gedichten worden op dit moment nauwelijks gezien als je niet zelf actief aan promotie doet.


    wat was dit ookalweer

    Square schreef:
    Op zich heb ik daar niets op tegen, maar als je lijstjes toevoegt, vind ik eigenlijk dat gedichten (en polls, misschien) er ook bij moeten. Gedichten worden op dit moment nauwelijks gezien als je niet zelf actief aan promotie doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    Op zich heb ik daar niets op tegen, maar als je lijstjes toevoegt, vind ik eigenlijk dat gedichten (en polls, misschien) er ook bij moeten. Gedichten worden op dit moment nauwelijks gezien als je niet zelf actief aan promotie doet.


    dit


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben er helemaal mee eens, dan zouden lijstjes meer worden bekeken. Maar inderdaad, zoals Square al zei, zouden de gedichten er dan ook een plaatsje moeten krijgen, dan zouden ze perfect naast elkaar kunnen staan. Als dit dan misschien teveel plaats zou innemen, is "Nieuwste lijstje" en "Nieuwste gedicht" misschien een idee? Dus enkel één lijstje en één gedicht?


    I wanna be a wizard!

    Als er plaats voor te vinden is, zou ik dat inderdaad wel leuk vinden. (:


    Every villain is a hero in his own mind.