• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    MadCry schreef:
    Ik moet een goede site hebben voor cosplay pruiken ;-;


    Als je facebook hebt zou ik me bij deze pagina aanmelden. Ik zie geregeld leuke dingen voorbij komen. Ik ben sinds vrijdag lid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gadverdamme. Wees eens origineel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Why should I live? I don't want to live. I want to die.


    26 - 02 - '16

    Oh well.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik had nooit aan Downton Abby moeten beginnen. x_x


    Your make-up is terrible

    Geweldig, ik huil nu. Is dat wat je wil?


    26 - 02 - '16

    Arrgghhh, nee, ik zit er niet op te wachten met jou te chatten. Laat me met rust.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom zeiken dat niemand naar je wil luisteren, terwijl genoeg mensen een luisterend oor aanbieden? Ik snap je niet meer hoor...


    16 - 09 - '17

    Je gaat dood, hè?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Iemand verstand van wordpress die mij zou willen helpen? Ik bak er niks van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn haar gaat zo heerlijk dood van het stijlen, top.


    wat was dit ookalweer

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Gefeliciteeeeerd! ^^
    Wel een tip: Wanneer je die bijzondere dingen gaat uitvoeren, let goes op. Ik ben afgelopen vrijdag tegen een geparkeerde auto aangeknald in de parkeergarage en had politie op de stoep de volgende dag. :') dus niet zoals ik gaan panieken wanneer er iets is dat je niet overziet. :'D
    Dankjeweeeel! That's not so smart, hoe is dat verder afgelopen? Voorlopig ga ik geen moeilijke dingen doen en daar valt een parkeergarage ook onder.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 21:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    McKagan schreef:
    Mijn haar gaat zo heerlijk dood van het stijlen, top.


    Andrélon spul! Soort van olie, maar dan niet vettig. Top protector én het ruikt goed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    (...)

    Andrélon spul! Soort van olie, maar dan niet vettig. Top protector én het ruikt goed.


    Je doet je username tegoeden :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:

    Je doet je username tegoeden :p


    Omf. Shut the fuck up. :') Dat is een anders soort repair, Ky.


    Feel the fire, but do not succumb to it.