• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Toch vraag ik me af. . . Zou je ooit weten dat ik ze heb gestuurd? Het zou zo ironisch zijn als de dingen waar jij je het meest boos over hebt gemaakt, niet eens kloppen en jij nooit leest wat dan wel.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 10:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kut VVD'ers. Jullie willen gewoon dat Groningen een erge aardbeving krijgt, zodat alle gebouwen plat gaan en jullie je niet meer "druk" hoeven te maken over ons.

    Eigenlijk wil ik graag die baan, maar ook weer niet. :')


    Caution first, always.

    FiftyShades schreef:
    Kut VVD'ers. Jullie willen gewoon dat Groningen een erge aardbeving krijgt, zodat alle gebouwen plat gaan en jullie je niet meer "druk" hoeven te maken over ons.

    Wil je effe niet zo eng doen, mijn vriend zit daar op school en nu stage :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En NS laat mensen weer in de kou staan. Goed bezig (Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heel leuk als je bacteriekolonies moet tellen, maar je zoveel op je plaat hebt dat het gewoonweg ONMOGELIJK is om ze te tellen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gonplei schreef:
    (...)
    Wil je effe niet zo eng doen, mijn vriend zit daar op school en nu stage :\

    Ik woon er, precies tussen de 2 gasvelden waardoor de aardbevingen ontstaan. (A)

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Ik woon er, precies tussen de 2 gasvelden waardoor de aardbevingen ontstaan. (A)


    Nou lekker dan, je woont tussen een bom in o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Nou lekker dan, je woont tussen een bom in o.o

    Yep. Heel fijn ook dat de VVD de gaskraan nóg verder open wil hebben. Groningen is over een paar jaar één groot sinkhole als het zo doorgaat.
    Als ze nou eerst iets zoeken wat ín de grond kan, voordat ze er meer uit halen....

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Yep. Heel fijn ook dat de VVD de gaskraan nóg verder open wil hebben. Groningen is over een paar jaar één groot sinkhole als het zo doorgaat.
    Als ze nou eerst iets zoeken wat ín de grond kan, voordat ze er meer uit halen....


    Nee geld is belangrijker dan mensen en veiligheid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Nee geld is belangrijker dan mensen en veiligheid.

    Precies. Wij Groningers mogen allemaal dood van de regering. Dat gevoel heb ik iig. Wat zijn mensenlevens nou waard? Helemaal niks als je er geld in moet steken. En we betalen ons nog steeds scheel aan belastingen...

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 14:34 ]

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Precies. Wij Groningers mogen allemaal dood van de regering. Dat gevoel heb ik iig. Wat zijn mensenlevens nou waard? Helemaal niks als je er geld in moet steken.


    Met geld heb je meer macht denken ze, kijk maar naar ons leger. Is niets van over.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zag net iemand op een fiets voorbij fietsen, met een pony erachteraan rennend...


    Your make-up is terrible

    Gonplei schreef:
    (...)

    Met geld heb je meer macht denken ze, kijk maar naar ons leger. Is niets van over.

    Inderdaad. Er blijft zo niks over van heel het land.
    Ik kan niet wachten tot er iets gebeurd waardoor ze spijt krijgen van hun keuzes. Zoals een aardbeving die de helft van het land wegveegt of een tsunami, aangezien er ook een breuklijn/gasveld in de waddenzee zit. Het is gewoon wachten op een grote ramp.

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Inderdaad. Er blijft zo niks over van heel het land.
    Ik kan niet wachten tot er iets gebeurd waardoor ze spijt krijgen van hun keuzes. Zoals een aardbeving die de helft van het land wegveegt of een tsunami, aangezien er ook een breuklijn/gasveld in de waddenzee zit. Het is gewoon wachten op een grote ramp.


    Het is echt stupide inderdaad. Eerst werd er gezegd dat als de stad Groningen ook aardbevingen ging voelen het echt te gevaarlijk werd en dat NAM zou moeten stoppen - ondertussen al meerdere aardbeving geweest en stoppen, ho maar. Bovendien gaat al het geld naar het Westen en krijgt Groningen er veel te weinig van terug.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.