• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Dauth schreef:
    (...)Dankjeweeeel! That's not so smart, hoe is dat verder afgelopen? Voorlopig ga ik geen moeilijke dingen doen en daar valt een parkeergarage ook onder.


    Nou het was de 3e keer ofseu dat ik alleen reed in papa's auto. En onderweg was ie al een paar keer uitgevallen wat me een hoop getoeter van achteren opleverde. Dus ik was al best in paniek. En toen dat ongeluk gebeurde was ik al helemaaaaal in paniek en ben ik naar huis gereden.
    Een vrouw heeft me kenteken opgenomen en heeft dat onder de ruitenwissers van die andere auto geplaatst. Dus de volgende dag kwam de politie op bezoek.
    Het is een misdaad om weg te rijden, dus ze moesten een procesverbaal voor me schrijven. Maar omdat ze wel zagen dat ik me heb laten leiden door mijn paniek en ik nog niet zo lang mijn rijbewijs heb, hebben ze het bij een waarschuwing gelaten.

    De volgende dag ben ik met mijn vader naar de mensen toe gegaan en heb een bloemetje afgegeven en mijn excuses aangeboden. Ze waren helemaal niet boos gelukkig, want ook zij hebben wel eens ongelukken gemaakt.
    Plus ze herkenden me en hadden me die dag al gemist in Emmen, waar ik normaal gesproken iedere vrijdag accordeon speel en zo centen verdien. x) ghehe

    Maar het is gelukkig dus wel goed gekomen. Hoewel ik het natuurlijk niet nog een keer moet doen! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    What a damn cute picture.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heb je dat echt voor mij gedaan?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Repair schreef:
    (...)

    Omf. Shut the fuck up. :') Dat is een anders soort repair, Ky.


    He he (A)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Boy, have I got news for you.


    Caution first, always.

    Repair schreef:
    (...)

    Andrélon spul! Soort van olie, maar dan niet vettig. Top protector én het ruikt goed.


    Oh dan moet ik even kijken daarnaar, ik stijl het namelijk iedere dag en als t goed is heb ik het er zeker voor over :Y)


    wat was dit ookalweer

    McKagan schreef:

    Oh dan moet ik even kijken daarnaar, ik stijl het namelijk iedere dag en als t goed is heb ik het er zeker voor over :Y)


    Het was drie euro voor een heel flesje. Ik stijl het om de dag, en het werkt heerlijk. Punten splijten er ook minder door, en het glanst en voelt levendiger.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Weet je wat het gekke is? Ik dacht dat ik zou flippen. . .
    Maar het doet me helemaal niets.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Handig. Ik heb mijn verwarming per ongeluk de hele avond aan laten staan en nu is de temperatuur van mijn kamer gelijk aan die van de hel. (cat)

    Zo leuk dat ik nu op iemands website sta <3


    26 - 02 - '16

    Fucking hipstershit <.>


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oeh en ik heb weer een favoriete artiest. Holy shit. He is good. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Repair schreef:
    (...)

    Het was drie euro voor een heel flesje. Ik stijl het om de dag, en het werkt heerlijk. Punten splijten er ook minder door, en het glanst en voelt levendiger.


    Ik zit nu op mijn fiets onderweg naar de winkel.


    wat was dit ookalweer

    McKagan schreef:
    (...)

    Ik zit nu op mijn fiets onderweg naar de winkel.


    Das laat. ;P

    OTOFT: Hmm, ik denk dat ik mijn kachel aan had moeten doen op mijn kamer... Ben ik nu alleen een beetje heel erg laat mee. Oeps. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    God, I still can't believe that actually happened...