• Hier betaal ik natuurlijk niet voor.(baby)

    - Ik heb me al uit en ingelogd.
    - Mijn GM loopt nog tot 15 Februari.
    - Ik gebruik Google Chrome.
    - Ik heb mijn internetgeschiedenis al gewist.
    - Op mijn mobiel heb ik er geen last van.


    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 13:48 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kijk het in je configuratiescherm na. Ga naar software en sorteer het op datum om te zien wat er het laatst geïnstalleerd is. Als het een vaag programma is, verwijder die gelijk.


    Your make-up is terrible

    AdBlocker downloaden, ben je er meteen overal vanaf, ook als je geen GM meer bent.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 17:11 ]


    It's high noon.

    Ik zou eerst proberen jouw cookies te verwijderen. Internetgeschiedenis alleen verwijderen is niet altijd even betrouwbaar.
    Heb je het nog steeds, dan zou ik eens tussen jouw extenties kijken, of hoe het ook heet bij Chrome. Ik had er een maand geleden ook last van. Ook in deze volgorde ben ik te werk gegaan: geschiedenis, cookies, extenties. En toen ik bij de extenties kwam, zag ik dat er een extentie tussen stond die ik niet zelf gedownload had. Bleek dat de boosdoener te zijn. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zou eerst proberen jouw cookies te verwijderen. Internetgeschiedenis alleen verwijderen is niet altijd even betrouwbaar.
    Heb je het nog steeds, dan zou ik eens tussen jouw extenties kijken, of hoe het ook heet bij Chrome. Ik had er een maand geleden ook last van. Ook in deze volgorde ben ik te werk gegaan: geschiedenis, cookies, extenties. En toen ik bij de extenties kwam, zag ik dat er een extentie tussen stond die ik niet zelf gedownload had. Bleek dat de boosdoener te zijn. =)
    Cookies hebben hier niks mee te maken. Dat zijn text bestanden die informatie bevatten. Als ze die verwijderd wordt ze op elke website uitgelogd (gezien je zo ingelogd blijft).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Cookies hebben hier niks mee te maken. Dat zijn text bestanden die informatie bevatten. Als ze die verwijderd wordt ze op elke website uitgelogd (gezien je zo ingelogd blijft).

    Dat is een van de dingen die Rutger vaak aanraadt, het is daarmee dat ik het zeg.
    Als ik zelf iets van reclame heb, dan is dat ergens bij ingeslopen en dat gaat dan meestal over Mac-producten en ik weet nu dat ik die extentie kan verwijderen en dan krijg ik die dingen niet meer. Volgens mij kreeg ik dat toen ik mijn Word op de Mac aan het updaten was. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat is een van de dingen die Rutger vaak aanraadt, het is daarmee dat ik het zeg.
    Als ik zelf iets van reclame heb, dan is dat ergens bij ingeslopen en dat gaat dan meestal over Mac-producten en ik weet nu dat ik die extentie kan verwijderen en dan krijg ik die dingen niet meer. Volgens mij kreeg ik dat toen ik mijn Word op de Mac aan het updaten was. =P
    Ah okay. Nou ja, je hebt er opzich heel weinig aan en is alleen maar vervelend, haha. En ja, die extensies zijn echt heel heel erg irritant, zeker voor de die niet zo "into IT" zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ah okay. Nou ja, je hebt er opzich heel weinig aan en is alleen maar vervelend, haha. En ja, die extensies zijn echt heel heel erg irritant, zeker voor de die niet zo "into IT" zijn.

    Ik kan me er dan ook echt kapot aan ergeren als ik dat soort problemen heb. Sites die me telkens storen, dingen die ik niet uit kan schakelen, internet dat langzaam is... (Eigenlijk is geen internet ook beter dan sloom internet, als je het zo bekijkt)
    Maar ik erger me het meeste aan onduidelijke sites waarmee je dingen moet regelen. Ze zeggen dat alles zich vanzelf zal wijzen en ze doen alsof ze makkelijke stappenplannen hebben, maar het duurt echt eeuwen voor ik eindelijk kan krijgen of doen wat ik wil. "Oh ja, het is heel makkelijk hoor. Maar wacht even: We gaan je niet vertellen waar je moet kijken, je moet ook nog een of ander stom account aanmaken, je moet nog dit registreren, dat invullen. Maar wacht, sorry, het werkt weer niet, want nu is een of ander iets weer plotseling ongeldig. Tsja, dan maar weer opnieuw beginnen, hè?" Zucht zucht zucht... Soms wordt ik er bijna agressief van :').


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dit zijn geen reclame banners van Quizlet. Het gaat waarschijnlijk om malware. Even scannen met een goede malware scanner (Y)


    Dit is mijn signature...

    Sowieso ook kijken of je het weg kunt krijgen met de extensies, maar waarschijnlijk is het gewoon troep dat mee is gekomen doordat je iets gedownload hebt! Heb ik ook last van gehad, zéér irritant.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Idd, bij extensties in Chrome kijken en bij programma's op je laptop en rare dingen die je niet vertrouwd verwijderen!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik zal later vanavond even kijken of de bovenstaande dingen werken! (Zit nu op mijn mobiel en ben aan het oppassen)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    HET IS WEG!

    Ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar het is weg. Mijn excuses voor Quizlet te beschuldigen. Op een gegeven moment werd mijn laptop ook sloom, dus toen viel bij mij ook het kwartje dat ik waarschijnlijk een virus had. In ieder geval heb ik het op een magische wijze weg gekregen (Ik ben er wel 2/3 uur mee zoet geweest), maar alles doet het weer naar behoren toe. Wel blijft alsnog wel het raadsel dat ik alleen reclame op Quizlet kreeg, maar toch; Ik ben al blij. c:
    Dit topic mag dan ook gesloten worden! Iedereen bedankt voor het geven van de tips enzo! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!