• Tadaaa! Ik heb afgelopen zondag eindelijk mijn kamer weer afgestoft en daarbij heb ik mijn boekenplank op alfabet gesorteerd. Ik moet zeggen dat ik best wel trots ben op mijn verzameling van boeken, want deze bestaat uit zes Nederlandse en dertien Engelse boeken. Ik heb ze alleen nog niet allemaal gelezen, omdat ik op het moment nog bezig ben met het eerste deel van Het Lied van IJs en Vuur en ik wil eerst die hele serie afmaken voordat ik weer ergens anders aan begin. Ik heb in totaal zes boeken voor Sinterklaas, Kerst en mijn verjaardag gekregen.
    Al hoop ik dat ik alweer snel een tweede plank moet vrij gaan maken voor mijn verzameling. ^^

    Hoeveel boeken hebben jullie al verzameld?


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuk (:
    Ik heb redelijk wat boeken, ik kan niet meteen zeggen hoeveel precies.


    16 - 09 - '17

    Haha, die kast heb ik ook, en precies zo, alleen passen al m'n boeken er niet in en die van jou staan verdacht goed gepositioneerd... (volgens Goodreads heb ik er rond de 95 en dat probeer ik dan op twee planken te proppen, met m'n op-kleur-en-hoogte-gesorteerde-verzamelwoede)


    Searching heavens for another earth

    Ehm, ik heb zo'n 140 boeken volgens mij ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rond te 100? Ik moet een nieuwe boekenkast hebben haha, hij wordt te klein en ze staan op volgorde van alfabet van achternaam van de schrijver geloof ik

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 19:11 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    +100 ongeveer. Ik zou eens moeten tellen. :p


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik heb 2.5 bananendozen gevuld met mn boeken. Geen idee hoe mooi gevuld mn kast zou zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ongeveer 100. Ze staan op de manier die ik precies goed vind, dus niet echt gesorteerd op genre ofzo. Wel staan alle series etc bij elkaar.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb een dakkapel en daar paste geen boekenkast, maar heb wel van die boekenvakken waar boeken in staan hehe. In die vakken zitten er bij elkaar een stuk of 80, heb ook nog een tas van het Boekenfestijn met zo'n 15 boeken erin die ik nog moet lezen :X en op een kastje staan nog twee new-york boekensteunen met daartussen mijn engelstalige en duitstalige boeken :)


    De boeken in de boekenvakken stonden trouwens ooit op achternaam gesorteerd, maar ondertussen lees ik wel eens boeken dus ik denk dat er niet heel erg veel meer op volgorde staat :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Woah je hebt een boek van Karen Rose: I like you.


    Op de slaapkamer waar ik en mijn zus slapen staan er zo'n tweehonderdtal. En dan nog een dertigtal beneden, in de woonkamer.

    Oeh, jij hebt leuke versies van The Hunger Games!


    Ex astris, sciencia

    Ik kan niet zeggen hoeveel boeken ik heb; het waren er zoveel dat er al veel bij mijn opa en oma op de zolder staan, samen met veel boeken van mijn ouders. Hier -gewoon thuis- staan er nog zo'n 150.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 20:02 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb geen boekenkast/plank, dus mijn boeken liggen nu op mijn kledingkast. Ik denk dat ik er een stuk of 60 heb. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik heb helaas ook geen boekenkast of plank, vandaar dat ze maar opgestapeld liggen in de hoek van m'n kamer ^^
    Het zijn er trouwens een stuk of 90.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 20:47 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Mijn boekenkast staat vol met boeken (geen idee hoeveel) en veel cd's.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb er denk ik een stuk of 200, zo'n veertig op mijn studentenkamer en de andere honderdzestig op mijn slaapkamer bij mijn ouders. Daar zijn ook nog best veel kinderboeken bij, maar sinds ik dat nog steeds interessant vind, herlees ik die ook nog best vaak. En als ik geen zin heb om te herlezen, kan ik altijd nog boeken van mijn ouders lezen, die hebben er nog veel meer.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 21:06 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.