• Ik heb twee huisdiertjes: Een te dikke hamster en een oude gerbil.
    Die laatste heeft onlangs een super schattige gewoonte gekregen: hij gaat rusten in mijn nek:



    Vandaag had ik echter een kap aan, maar dat was voor hem geen probleem:



    In feite vond hij het zo goed liggen, dat hij echt in slaap is gevallen en ik ben doodgegaan van schattigheid:




    Om het topic nuttig te houden: Hebben jullie schattige huisdieren?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Mhm?

    Cute. Ik heb geen huisdieren meer, al wil ik weer graag een hond.


    16 - 09 - '17

    Awwhh (:


    26 - 02 - '16

    Aw. (bloos)
    Wij hebben twee cavia's, maar die zijn toch net wat te groot (en onhandig) voor dat soort dingen. Mijn hond was wel vanmiddag opeens heel blij toen ik thuiskwam, dus daar werd ik weer vrolijk van. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ook al is mijn hond een grote en iet wat dikke viervoeter, is ie super schattig. (:
    Je kunt alles met haar doen en ze doet geen vlieg kwaad. ><
    En die ogen wanneer ze iets van je wilt, geweldig. :d
    Verder heb ik een hamster en twee katten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb ook gerbils (woestijnratten) gehad, maar die zijn allemaal op een beetje te tragische manier gestorven): Ik heb wel een superduperschattig konijntje genaamd Racoon. Hier staat een foto van hem (juni 2014). Hij is heel lief, braaf en verlegen, maar soms ook wel een beetje een schijterd. Niet een heel onderzoekend type in ieder geval. Als ik hem bijvoorbeeld in de schuur zet, gaat hij altijd in hetzelfde hoekje zitten. Dit in plaats van rond te kijken of iets dergelijks, zoals eerdere konijnen wel deden.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 19:10 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nawh hoe cute (bloos)
    Ik heb zelf een hond die de meest vreemde gewoontes heeft.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 19:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Reigns schreef:
    Cute. Ik heb geen huisdieren meer, al wil ik weer graag een hond kat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, erg schattig!<3

    Even tellen, 4 katten, 2 kippen, een hamster en een vis.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb een chihuahua. Maar hij is fel overkweekt en mishandeld toen hij nog klein was en als gevolg is hij dus half kaal. Sommige mensen vinden dat creepy, maar ik vind het zo schattig! Hij heeft net zo'n zacht velletje als een baby :)


    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 21:51 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Wat een leuke hamster heb je, echt heel schattig! En Diaval, je hondje is echt lief en op die tweede foto lijkt het alsof hij glimlacht. I like. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb 2 honden!!! 1 is 1 jaar,en die is zó cute!!!


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Aw, die is zo schattig :3.
    Ik heb twee katten, drie honden en twee ratten ^^.

    Oh dat is zo schattig! Ö
    Ik heb een hondje die nu 7 jaar is maar doet alsof ze nog 3 is. Ze is klein, een kruising tussen een chihuahua & een malteser en ze houdt van aandacht :')
    Ook ik heb een kat, ze is 3 jaar en ze is ook ontzettend klein. Geen idee hoe dat komt aangezien haar broertjes veel groter zijn dan haar, maar toch is ze echt een mini kat. :')


    Life is a beautiful struggle

    Mijn huisdieren zijn allemaal dood of weg.
    We hadden twee konijntjes, eentje was heel avontuurlijk dus hij sprong uit zijn hok en ging op avontuur in het weiland naast ons en werd op de een of andere manier overreden. Die ander was heel zielig, dus die gaven we denk ik weg?
    We hadden ook zes kippen, maar toen gingen we verhuizen dus die moesten toen ook weer verkocht worden. In het nieuwe huis hadden we ook weer vier kippen, maar onze tuin werd veel te klein door dat reuzenkippenhok, dus die gingen ook weer weg.
    We hadden een hond, maar die kreeg een ziekte en we hadden geen geld genoeg voor de operatie, dus die werd ingeslapen. Een paar dagen voor we op vakantie gingen, dat was echt een feest. (note the sarcasm)

    Oh, er was ook een keer een vogeltje dat tegen het raam botste en ik ging die verzorgen, maar hij ging toch dood. Ik heb ook het meeste verdriet gehad om dat vogeltje omg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    N'awh, wat schattig (: ik had ooit een vis, en dat was mijn gehele huisdier geschiedenis :c.


    “A queen will always turn pain into power.”