• Hiii,

    Het is lang geleden dat ik samen met iemand geschreven heb, dus daarom lijkt het me leuk om weer eens een verhaal met iemand te schrijven. Ik heb altijd goede ervaringen gehad met mijn oude co-auteurs en ik hoop dan ook dat het deze keer net zo goed uit gaat pakken. Op deze manier hoop ik tevens ook weer de draad van het verhalen schrijven op te pakken.
    Over het onderwerp valt nog te discussiëren, maar mijn voorkeur gaat naar:

    - One Direction
    - 5 Seconds Of Summer
    - Harry Potter
    - OP



    Als je interesse hebt, laat dan vooral een berichtje achter:

    Naam:
    Leeftijd:
    Verleden/Tegenwoordige tijd:
    Vertelstandpunt:
    Idee (niet verplicht):
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):
    Schrijfervaring:
    Voorkeur: (Fanfictie of niet en wat)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Laurianne
    Leeftijd: 19J
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Ik schrijf meestal in tegenwoordige tijd, maar ik kan ook in verleden tijd (hoewel dat iets moeizamer gaat haha!)
    Vertelstandpunt: Meestal vanuit ik-persoon
    Idee (niet verplicht): Ik heb nog wel enkele ideetjes op voorraad (((:
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Fangirl || Ashton F. Irwin
    Schrijfervaring: Ik kan denk ik wel zeggen dat ik al heel wat ervaring heb. Voor Q, heb ik voor mezelf al wel enkele verhalen geschreven. Ook studeer ik Taal - en Letterkunde, & voor een semester deed ik Nederlands in combinatie met Engels. (Nu nog enkel Engels).
    Voorkeur: (Fanfictie of niet en wat) Ik schrijf het liefst fanfictie, maar OP is voor mij ook geen probleem. Ik hou wel van een uitdaging :')


    soul made of stardust and chaos.

    Gotta tell ya, zij schrijft echt goed ^^ haar verhaal 'Good Girls' is echt top!


    I just caught the wave in your eyes

    Naam: Stephanie
    Leeftijd: 20
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Ik schrijf het liefste vanuit de tegenwoordige tijd, verleden tijd kan wel maar dan moet ik vaak stukjes uit het hoofdstuk aanpassen omdat ik die uit automatisme in de tegenwoordige tijd geschreven heb..
    Vertelstandpunt: Ik schrijf vanuit de ik persoon
    Idee (niet verplicht): Daar kunnen we vast wel samen over brainstormen toch?!
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Coming Home || Fernando Torres bij deze story schrijf ik de hoofdstukken vanuit Alexandra's standpunt
    Schrijfervaring: Dat vind ik altijd lastig om te zeggen.. Maar ik heb wel schrijfervaring. Ik ben nu, samen met mijn oude account, 5 jaar actief op Quizlet, en ik heb altijd verhalen geschreven.
    Voorkeur: Fanfictie en OP kan beide, maar als het een fanfictie word, dan toch wel een over 1D. Ik schrijf ook voetbal fanficties, maar daar schrijf jij niet graag over (:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 17:19 ]


    Faith is everything.

    Ik twijfel trouwens of ik me beschikbaar stel, aangezien ik vrij weinig tijd heb en ik amper aan m'n eigen verhalen toe kom.


    I just caught the wave in your eyes

    Naam: Matty
    Leeftijd: 18
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Tegenwoordige tijd.
    Vertelstandpunt: Ik-persoon.
    Idee (niet verplicht): Nope. :'D
    Stukje van je schrijfstijl: Midnight Madness • Harry E. Styles (bijna een jaar geleden voor het laatst aan gewerkt. Oepss.
    Schrijfervaring: Ik schrijf nog niet zo heel erg lang, want ik heb ook heel erg weinig tijd op het moment, maar ik vind het heel erg leuk en ik ben altijd bereid meer te leren. ^^ Volgend jaar ga ik Nederlands studeren, dus. c;
    Voorkeur: Fanfiction, maar de rest maakt me niet zo uit. (:

    Ik heb het tot en met eind mei verschrikkelijk druk dus misschien moet je daarmee rekening houden. (:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 17:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nah ja lets do this ^^

    Naam: Yu (je zegt Juu, dat gaat namelijk altijd fout)
    Leeftijd: 13 jaartjes jong maar in de lente 14 jaartjes ^^
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Ik schrijf meestal automatisch in de verleden tijd. Geen idee waarom maar dat 'voelt' prettiger.
    Vertelstandpunt: Vaak vanuit de eerste persoon, maar ik had ooit een verhaal vanuit de derde persoon geschreven.
    Idee (niet verplicht): Uhm teveel om op te noemen maar die zijn meestal half uitgedacht. Toch laat ik dit even open staan, ik sta namelijk ook open voor jou (eventuele) ideeën. (:
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Friendzoned • Calum T Hood
    Schrijfervaring: Uhm ik zit nu geloof ik een jaar op Q en heb in die tijd veel verhalen geschreven (THG, OP, Fanficties, Bromances) maar ik ben een tijdje inactief geweest dus probeer ik de draad qua schrijven weer op te pakken. Ik heb eigenlijk al mijn verhalen op inactief gezet toen ik zelf ook inactief ging en ben sinds ongeveer een maand weer actief aan het schrijven (:
    Ook was ik op Wattpad erg actief en had ik een succesvol Engels verhaal, maar ik heb dat account perongeluk verwijderd..
    (ik heb ook een paar keer liedjes geschreven maar dat is een beetje overbodige informatie denk ik haha)
    + aangezien iedereen zijn opleding noemt: Ik zit in het 2e jaar van het Gymnasium.
    Voorkeur: (Fanfictie of niet en wat) Ik schrijf vaak Fanficties -1D/THG/5SOS-, maar OP's zijn ook zeker geen probleem. T liefst geen Tokio Hotel, Justin Bieber of Vampier en Weerwolf verhalen though.

    NOTE: zoals ik al eerfer had gezegd heb ik vrij weinig tijd (: dus als dat niet zo goed uitkomt dan maakt dat niet zoveel uit.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 9:33 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Naam: Jaime
    Leeftijd: 15
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Sinds kort schrijf ik in de verleden tijd, wat ik wel wat fijner vind maar ik heb een story in de tegenwoordige tijd geschreven.
    Vertelstandpunt: Ik-vorm
    Idee (niet verplicht): Op dit moment niet echt wat.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Butterfly ~ Niall Horan
    Schrijfervaring: Sinds een kleine twee jaar schrijf ik regelmatig hier op Q. Als je naar mijn eerste story kijkt en vergelijkt met mijn huidige story kan ik zeggen dat ik van schrijfstijl ben veranderd. En er meer mee bezig ben om het netjes af te werken. Ik ben niet een 'bekende' schrijver hier op Q. Maar ik heb er zeker plezier in.
    Voorkeur: (Fanfictie of niet en wat) Ik ben fan van One Direction, so een 1D fanfiction lijkt me leuk. Al lijkt een OP me ook wel leuk alleen heb ik het zelf nog nooit eerder gedaan.

    Ik wil er wel even bij melden dat ik het vaak druk heb met school dus het wel wat langer kan duren met het schrijven enz.

    Xx

    Naam: Indra
    Leeftijd: 16
    Verleden/Tegenwoordige tijd: als ik moet kiezen tegenwoordig maar maakt eigenlijk niet veel uit.
    Vertelstandpunt: ik-persoon, al wil ik wel eens hij/zij-verteller proberen.
    Idee (niet verplicht): Ik zal er eens over nadenken, maar ben beter in brainstormen met z'n tweeën.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Klik
    Schrijfervaring: Ik schrijf best vaak, maar hier op quizlet schrijf ik sinds ongeveer een jaar, al heb ik een deel van mijn verhalen op inactief gezet. Verder lees ik vooral erg veel. Geen idee of jij vindt of dit ook telt als schrijfervaring (oke misschien telt het ook niet helemaal mee). Maar ik ben van mening dat je door te lezen ook beter gaat schrijven omdat je ideeën opdoet.
    Voorkeur: (Fanfictie of niet en wat) eigenlijk was ik van plan om van mijn volgende verhaal een OP te maken maar fanfiction mag ook.
    Als je fanfiction wil, liefst over one direction.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 17:21 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Heeey! Hey lijkt me erg leuk om met je te schrijven (:

    Naam: Souraya
    Leeftijd: 15
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Vaak tegenwoordige tijd, maar als je liever verleden tijd hebt kan ik switchen (;
    Vertelstandpunt: ik-persoon (kan ook writers POV)
    Idee: Ik kan aanvullingen geven als we/jij het soort verhaal hebt/hebben bepaald
    Stukje van je schrijfstijl : Liefs, Jaimy (Ik ben nu volop met dit verhaal bezig en heb al mijn andere Fanfictions op inactief gezet omdat ik ze wil herschrijven(; )
    Schrijfervaring: Ik ben hoofdredacteur van de schoolkrant op mijn school, ik heb vorig jaar een boek geschreven (het was voor school) en ik schrijf al drie jaar op Q. Haha
    Voorkeur: Mij maakt het echt niet uit, One Direction tot OP c:

    xx c:

    Ps. Ik heb ook wel wat verhalen inactief staan met nieuwe ideeën, er zitten een paar tussen die leuk zouden zijn om met zijn tweeën te schrijven. c:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 18:09 ]


    I might not be the same, but that's not important.

    Naam: Carianne
    Leeftijd: 11 jaartjes jong
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Het vaakst tegenwoordige tijd, maar als je het liefst verleden tijd heb kan ik dat natuurlijk ook doen
    Vertelstandpunt: Ik-vorm, maar kan eigenlijk wel in alle vertelstandpunten schrijven
    Idee: Ik denk dat ik dat beter kan doen als we/jij samen een soort hebben bepaald
    Stukje van je schrijfstijl: Ik kijk naar de hogere bergen, zullen ze hen tranen laten zien? Het lijkt wel magie. "Jessamyn? Kom je? We moeten gaan." Zo verdwijn ik bij de bergen. Ik zal ze nooit meer zien. Nooit meer.
    Schrijfervaring: Ik mag dan misschien wel 11 zijn, maar ik heb een heleboel schrijfervaring. Ik schrijf verhalen die volgens mijn juf de top bereiken voor mensen van 18.
    Voorkeur: Als het geen 1D, 5SOS, Justin Bieber en geen Tokio Hotel is vind ik het helemaal prima.


    all because i liked a girl

    Je hebt wel al lekker veel reacties, maar toch ga ik ook maar een poging wagen.

    Naam: Karin
    Leeftijd: 20
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Ik vind het allebei niet erg, maar ik schrijf het meeste in verleden tijd.
    Vertelstandpunt: Ik vorm. Ik schrijf ook wel in de hij/zij vorm, maar dat is nog maar een uitprobeersel, haha.
    Idee (niet verplicht): Hoewel ik wel een paar ideeën heb, lijkt het me toch fijner om samen iets te bedenken.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Romantisch Misbruikt - Ziam, dit is al een wat 'oudere' story van mij. What do you think about that? - Zarry, dit is één van mijn meest recente verhalen, dit is dan ook een cadeautje voor één van mijn vrienden op Q. In dit verhaal wordt er in het Engels gesproken, maar de rest is gewoon in het Nederlands. Dit doe ik niet altijd, normaal gezien schrijf ik of alles in het Engels of alles in het Nederlands. Ook heb ik met Samantha (Orientation) Give me more than this -Ziam en nog een paar andere stories geschreven (waaronder het vervolg verhaal: Our Darkest times). In deze verhalen schrijf ik vanuit Pov Zayn. Sorry als je niet van Bromances houdt, want ik heb geen onbekende personen verhalen die ik geschreven heb op Q staan om je iets van mijn schrijfervaring/schrijfstijl te laten zien, excuses hiervoor.
    Schrijfervaring: Ik schrijf al vanaf dat ik elf jaar oud was, en godzijdank ben ik sinds die tijd ontzettend verbeterd. Ik heb al samen geschreven met meerdere co-auteurs (Waardoor uit sommige mooie vriendschappen zijn gekomen). ^^
    Voorkeur: (Fanfictie of niet en wat): Het liefste schrijf ik over One Direction en dan nog het liefste bromances (voor het geval je het nog niet doorhad haha), maar ik wil ook best over Harry Potter schrijven (dan moet ik binnenkort wel even mijn geheugen opfrissen, want ik heb niet alles onthouden qua spreuken en zo). Ook sta ik geheel open voor onbekende personen. Ik schrijf hier namelijk ook wel eens over, maar dat post ik niet op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 13:15 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik word vrolijk van al jullie reacties ^-^ Ik ga zo/morgen eens alles goed doorkijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Kisha
    Leeftijd: 17 bijna 18, whoop.
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Mijn voorkeur gaat uit naar de verleden tijd, maar ik kan ook in de tegenwoordige tijd schrijven. :-)
    Vertelstandpunt: Ik-vorm, maar op dit moment ben ik bezig met de derde persoon.
    Idee (niet verplicht): Ik heb al één idee die ik helemaal in m'n hoofd heb uitgewerkt, eentje die niet zo goed is uitgewerkt en ik had er nog één in m'n hoofd, maar die is best wel basic.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):
    Ik-persoon verleden tijd: Wicked Games
    Derde persoon verleden tijd: She don't like the lights [url]
    Ik-persoon tegenwoordige tijd: [/url] Catching Feelings

    Schrijfervaring: Ik schreef op een hele jonge leeftijd verschillende verhalen, maar ik was voor een tijdje gestopt omdat ik andere interesses kreeg. Op m'n 13/14 schreef ik af en toe verschillende verhalen en vorig jaar in mei ben ik op Q echt weer begonnen met schrijven.
    Voorkeur: (Fanfictie of niet en wat) Mijn voorkeur gaat uit naar een 5SOS fanfictie, maar OP lijkt me ook een goede uitdaging :-)


    Doctor say I'm the illest, 'cause I suffer from realness.

    Naam: Janny
    Leeftijd: 17
    Verleden/Tegenwoordige tijd: liefst verleden tijd, maar het maakt op zich niet zoveel uit.
    Vertelstandpunt: liefst ik-vorm.
    Idee (niet verplicht): Ik sta open voor suggesties (:
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Yellow Pages | Tomlinson
    Schrijfervaring: ongeveer 2 jaar geleden ben ik begonnen met Quizlet en schrijf ik voornamelijk fanfictie. Naast Quizlet schrijf ik ook nog wel OP's of Stand Alones, waarvan er enkelen op Quizlet staan: Torn Thoughts.
    Voorkeur: One Direction, liefst Louis of Niall.


    We crave what we can't have.

    Naam: Kyra
    Leeftijd: 14
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Mijn voorkeur is tegenwoordige tijd, dat schrijft voor mij wat fijner. Heb wel eens proberen te schrijven in verleden tijd maar dat ging niet zo goed ;)
    Vertelstandpunt: Ik-vorm en derde persoon kan voor mij beiden wel. In ik-persoon ben ik wel net wat beter.
    Idee (niet verplicht): ik vind veel dingen wel goed :)
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Ik heb nog geen story's op dit account, en ik weet ook niet hoe mijn oude account heet. Mijn schrijfstijl is voor mijn gevoel gewoon goed, en ik kan altijd nog een stukje schrijven als je wilt om te checken of je het goed vind haha.
    Schrijfervaring: Laten we het in fan-taal zeggen. Net zoals Calum begon ik met een heel kort verlept verhaaltje (btw het eerste verhaal wat ik ooit het uitgeschreven xD) over een meisje en een jongen die van paarden hielden, en dat meisje werd aangereden. Heel luguber allemaal. Ik stopte met schrijven, want ik was nog heel jong, en het was iets wat ik heel even kort voor de lol deed. Vanaf groep 6 begon ik aan Quizlet, eerst las ik veel boeken zodat ik mijn schrijftstijl kon verbeteren en begon toen aan mijn eigen verhaal en roleplaying of co-acteurs zoals je het op Quizlet noemt :p Van Quizlet ging ik naar Wattpad waar ik nog meer ervaring heb opgedaan en ben nu wat ik nu schrijf. Voornamelijk schrijf ik fanfictions. Dit is een poging om uit mijn diepe writersblock te komen, dus misschien kan je me helpen ;p
    Voorkeur: Fanfiction is voor mij geen probleem, normaal met niet bestaande mensen is ook oké. Ik schrijft vooral fanfictions over 5SOS en Phan :)


    Letting you go without any expression, as if it's nothing. I practiced doing that everyday but it's still awkward.