• Hey mensen,
    Ik heb mijn username weer veranderd (daarmee ook mijn profielfoto en profiel, ben ik weer lekker onherkenbaar). Ik was een gemene bloem (Flowey), maar ben nu Jouska. zie hieronder de betekenis:


    En nou start ik echt niet alleen een topic om te vertellen over mijn nieuwe uiterlijk, want ik ben ook ergens naar benieuwd. Toen ik dit woord ontdekte, dacht ik meteen "wow dat heb ik zo veel". Ben ik een beetje zeldzaam daarmee of net als een druppel in de oceaan?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 20:15 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    JIJ bent zeker zeldzaam !!
    ikvindt je naam erg mooi (iets waar ik nooit op zou komen...)

    (flower) (K)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Theeeeetje schreef:
    JIJ bent zeker zeldzaam !!
    ikvindt je naam erg mooi (iets waar ik nooit op zou komen...)

    (flower) (K)

    Awww you're making me smile :$


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wat een leuke username! En ook met een mooie betekenis, ik heb soms ook wel een conversatie in mijn hoofd, die ik nooit in het echt zal hebben. Je bent dus in ieder geval niet de enigste (:


    <3

    Theeeeetje schreef:




    Amica schreef:
    Wat een leuke username! En ook met een mooie betekenis, ik heb soms ook wel een conversatie in mijn hoofd, die ik nooit in het echt zal hebben. Je bent dus in ieder geval niet de enigste (:

    Dankjewel! Het is vaak wel goed om te weten dat je niet alleen bent. Alhoewel ik het best compulsief heb.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 22:34 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…