• In een kostschool in New Orleans zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel Amerika in gevaar brengen. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes: Stop op meisjes!
    - Kaya Mikaelson - Aranyhid - Psychometrie
    - Skylar Winchester - Fortis - Shape-Shifting
    - Camille Jackson - JudithSuzann - Empathie
    - Raven Hope - StoryWriterx - Supersnelheid
    - Natalie Porter - Heffron - Ontzichtbaarheid
    - Emily Crawford - Hajime - Thermokinese


    Jongens:
    - Jackson Mikaelson -Fortis - Hydrokinese
    - Elijah Hale - Aranyhid - Pyrokinese
    - Adam Brown - StoryWriterx - Telekinese
    - Maxwel Vermeer - Geleninja - Necromany
    - Isaac McCartney - Aranyhid - Cryokinese
    - Daniël Cooper - HummingBirdx - Kopieerkracht
    - Duardo Gervaso -QuerenciaBennet - Bilocatie
    - Harwell Levi -GusWaters - Microwave Protection


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    Schoolregels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je geen ander pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat je boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!


    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    - 16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages!
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag drie personages.
    - Houd de jongens en meisjes gelijk!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door HemmingsMyHero of Daggers.
    - En de allerbelangrijkste regel: Have fun!




    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 14:52 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Aranyhid schreef:
    (...)

    Is good :')


    Wat doen we dan? Goede vrienden, beste vrienden, vriendje/vriendinnetje, vijanden?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mag ik nog meedoen?
    Ik deed eerst mee met een andere soortgelijke rpg maar die is doodgelopen dus ik zou mijn persoon met wat aanpassingen kunnen gebruiken hier


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Dat is dan wel een jongen als het niet stoort


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hajime schreef:
    (...)

    Wat doen we dan? Goede vrienden, beste vrienden, vriendje/vriendinnetje, vijanden?


    Vriendje en vriendinnetje? :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    (...)

    Vriendje en vriendinnetje? :3


    Is goed. ^-^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hajime schreef:
    (...)

    Is goed. ^-^


    Yay! Is het dan oké als ik Elijah naar haar en degenen bij wie ze zit stuur?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Aranyhid schreef:
    (...)

    Yay! Is het dan oké als ik Elijah naar haar en degenen bij wie ze zit stuur?


    Dat is oké! (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn laptop was stuk, maar is nu weer gemaakt! (jeej) ga nu een stukje schrijven, sorry dat het zo lang duurde.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Vraagje: welke dag is het in het speeltopic? Maandag?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Maandag ja!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    GusWaters schreef:
    Mag ik nog meedoen?
    Ik deed eerst mee met een andere soortgelijke rpg maar die is doodgelopen dus ik zou mijn persoon met wat aanpassingen kunnen gebruiken hier


    Het speeltopic is al wel begonnen maar we hebben nog maar twee pagina's dus je zou niet achter kunnen lopen. Van mij mag het best (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Harwell Matthew Levi


    -Naam-
    Harwell Matthew Levi

    -Bijnaam-
    Matty
    Matt
    Harly
    Door enkele mensen wordt hij ook wel eens Prim genoemd al vindt hij dat zelf meer klinken als een meisjesnaam. Toch vindt hij de bijnaam niet lelijk omdat het is afgeleid van primavera, wat lente betekent en dus met andere woorden de dag waarop hij geboren is.

    -Leeftijd-
    18 jaar. Geboren op 21 maart en dus het begin van de lente.






    -leerjaar-
    6e

    -keuzevakken-
    Drama
    Handarbeid

    -Innerlijk-
    Harwell is wat je kan noemen snel ontvlambaar. Hij is vriendelijk maar als je iets doet dat in zijn ogen verkeerd is, zal je het ook meteen geweten hebben. Hij heeft een heel eigen idee van wat kan en wat niet en wat er juist kwetsend is en wat niet. Daardoor kan hij soms aardig gemeen of aanvallend uit de hoek komen terwijl de meesten het niet verwachten. Zijn ontvlambaarheid wordt door de meesten ervaren als een negatieve eigenschap al denkt Harwell zelf dat het ooit nog wel eens goed van pas zou kunnen komen. In een gevecht kan hij bijvoorbeeld vrij snel reageren omdat hij er geen probleem mee heeft om zich snel kwaad te maken en dus ondervindt hij ook geen moeilijkheden om zijn woede te gebruiken om iemand te beginnen slaan. Doordat hij een kort lontje heeft kan de sfeer in een gesprek met hem ineens veranderen van gezellig naar ongemakkelijk. Een verkeerde opmerkingen kan hem meteen doen zwijgen of kwaad laten weglopen.
    Harwell is een vriendelijke jongen met wie je aangenaam kan praten. Natuurlijk moet je hem wel een beetje kennen voordat je doorhebt wat je best zegt en vooral wat best niet, maar eens je dat doorhebt zal je een heel andere Harwell leren kennen. Hij is vaak vrolijk en dat heeft hij te danken aan zijn geboortedatum zegt hij zelf altijd. Omdat hij geboren is op de eerste dag van de lente vindt hij dat hij net iets positiever, vrolijker en blijer door het leven gaat dan andere mensen. Of dat echt zo is, is natuurlijk de vraag, maar Harwell denkt van wel. Hij heeft soms moeite om serieus te blijven en zal daarom wanneer iets hem niet helemaal interesseert al gauw iets vreemd beginnen doen zoals gekke bekken trekken of ineens een pirouette maken. Hij doet zulke dingen zodat al het saaie wat leuker wordt. Een echt serieus gesprek met Harwell voeren is dus ook best moeilijk. Dit komt omdat er twee eigenschappen van hem enorm nauw samenhangen. Hij heeft er moeite mee om serieus te blijven en is nogal ondoordacht. Het is lastig voor hem om zich lang te concentreren of lang na te denken over iets, daarom heeft hij besloten om dat maar zo veel mogelijk te vermijden en gewoon te zien hoe alles op zich afkomt. Een serieus gesprek met hem kan je dus meestal wel vergeten tenzij het onderwerp hem echt interesseert. Als hij oprecht geïnteresseerd is, zal hij zijn aandacht er wel bij houden en kan je wel eens versteld staan van welke wijsheden er in Harwell omgaan. Harwell is best gevoelig. Daarom neemt hij vele dingen ook te persoonlijk op en voelt hij zich te snel aangevallen door iemand anders. Als je hem echt hard kwetst zal hij eerst reageren door woedend te worden en te beginnen roepen en soms vechten, maar daarna stort hij in en begint te huilen als een kleine jongen van wie zijn teddybeer afgepakt wordt.
    Dat gebeurt alleen maar wanneer je hem echt hard kwetst.

    -Uiterlijk-
    Harwell heeft bruin haar dat natuurlijk een soort van golf creëert vooraan zijn hoofd. Hij is dus niet verplicht om in de ochtend speciaal wat aandacht aan zijn kapsel te besteden al doet hij dat soms wel. Af en toe gaat hij even met wat wax door zijn haren heen waardoor deze er wat wilder uitzien. Een keer heeft Harwell bij een spelletje zijn haar eens moeten stijlen. Bij het zien van zijn haren die plat tegen zijn gezicht aanplakten was hij er vast van overtuigd dat hij zoiets nooit meer ging laten gebeuren.
    De kleur van zijn ogen is iets lichter dan zijn haarkleur. De lichtere bruine tint in zijn ogen zorgt er dan ook voor dat zijn ogen iets leuk hebben. Wanneer de zon op zijn gezicht schijnt, lijkt het namelijk alsof zijn ogen twinkelen. Harwell is 183 cm groot en vindt zijn lengte perfect.
    Er groeien wel een aantal haren op zijn kin, maar meestal scheert hij deze kort of gewoon volledig af. Hij vindt dat hij er te oud en volwassen uitziet als hij zijn baardje zou laten groeien. Qua kledingstijl is Harwell niet echt opvallend, al draagt hij wel eens graag een bloemen T-shirt. Hij vindt dat dat er vrolijk en stijlvol tegelijk uitziet al weet hij maar al te goed dat andere jongens daardoor zullen denken dat hij homo is.

    -Kracht-
    Microwave protection: iemands hersenen verbranden
    Harwell kan iemand zijn hersenen laten verbranden door van op een niet al te grote afstand lang naar het hoofd van die persoon te staren en zich te concentreren. Deze gave wordt ook actief bij aanwezigheid van extreme emoties zoals woede. Wanneer hij deze gave gebruikt op iemand anders, zal die persoon eerst hevige hoofdpijn ondervinden, daarna wordt het erger en denken de meesten dat hun hersenen letterlijk in brand staan en na die onuitstaanbare pijn verschroeien de hersenen uiteindelijk.

    -Zwaktes-
    Omdat Harwell zich niet goed kan beheersen en snel op zijn tenen getrapt is, gaat zijn gave microwave protection iets vaker in werking dan de bedoeling zou moeten zijn. Als hij kwaad is kan hij de gave niet tegenhouden en wordt het moeilijk om hem weer te stoppen. Zo is het al een aantal keren voorgekomen dat hij bijna iemand zijn hersenen had verbrand doordat die persoon hem kwaad had gemaakt. Gelukkig was er altijd net iets/iemand op tijd om zijn aandacht af te leiden zodat de gave niet helemaal volbracht was; toch heeft Harwell soms echt schrik dat hij eens iemand gaat vermoorden zonder dat het zijn bedoeling was.
    Bovendien vergt deze gave enorm veel energie en voelt Harwell zich altijd uitgeput wanneer hij deze gebruikt heeft.

    -Geschiedenis-
    Harwell woonde samen met zijn ouders en zijn jongere zusje in Brazilië. Ze woonden in een onverharde straat waar nog allemaal andere ouders met hun kinderen woonden. Harwell had dat altijd geweldig gevonden want er viel altijd wel iets te beleven. Soms hielden ze een loopwedstrijdje, soms een voetbaltornooi,...
    Zijn vader vertelde altijd tegen Harwell dat hij een kind van de goden was omdat hij op het begin van de lente was geboren. Daarna verzon hij altijd avonturen over Harwell, over wat hij allemaal nog zou meemaken,... en Harwell luisterde elke keer opnieuw, want die verhalen waren fantastisch.
    Harwell zijn herinneringen aan zijn kindertijd zijn eigenlijk geweldig op een paar gebeurtenissen na dan. Toen hij 6 was geworden gingen ze op bezoek bij hun opa, die in Rio de Janeiro woonde. Bij het zien van de stad was Harwell helemaal verbaast geweest. Het was de mooiste dag uit zijn leven had hij op dat moment gedacht. Totdat er ineens schoten werden afgevuurd. Er was paniek en iedereen rende door elkaar en duwde andere mensen weg. Harwell werd meegesleurd en hoorde zeggen dat er een terreuraanslag was.
    Wanneer alles daarna weer rustig was, zag hij vele mensen dood liggen op de straat of ernstig gewond. Sinds die dag heeft Harwell af en toe nog schrik wanneer ze naar een grote stad gaan omdat hij ban is dat hetzelfde weer zal gebeuren.
    Daarna is hun familie verhuisd naar een klein dorpje in de buurt van New Orléans omdat zijn moeder hier beter werk had gevonden.

    -Relaties-
    Iemand?

    -Extra-
    Harwell houdt van voetballen omdat hem dat herinnert aan de leuke tornooien die werden gehouden in Brazilië. Als er een voetbalwedstrijd gespeeld wordt, zal hij er dus altijd als een van de eersten bij zijn.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 15:47 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb hem even aangepast. Volgens mij staat alles er in maar moest er iets niet kloppen mag je dat altijd laten weten (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Oh my. Franciso Lachowski *O*


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Meisjes kamerindeling:

    Kamer 201: Nathalie Porter & Camille Jackson
    Kamer 202: Skylar Winchester & Emily Crawford
    Kamer 203: Raven Hope & Kayalin Mikaelson

    Jongens kamerindeling:

    Kamer 101: Jackson Mikaelson, Adam Brown & Harwell Levi
    Kamer 102: Duardo Gervaso & Elliot-Jonathan Hale
    Kamer 103: Maxwell Vermeer, Isaac McCartney & Daniël Cooper



    Harwell staat er ook bij! Ik zal voor je ook het zesde jaars rooster zoeken :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded