• De titel zegt genoeg denk ik.


    -

    Yesss ik heb mn toets van gisteren gehaald 😁


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cara Cecile Matthews



    De blonde jongen blijft nu stil, iets waar ik tevreden mee ben. Met blote voeten sta ik op Prince' rug, en zo galoppeer ik twee rondjes de bak rond. Ik vond het heerlijk om zo te staan. De wind blies zachtjes is mijn haren, en Prince' galop-sprongen waren kort, maar krachtig. Hij was immers niet de grootste. Na even zo gestaan te hebben en om me heen gekeken te hebben laat ik me langzaam zakken, en doe ik wat oefeningen. Na ongeveer een kwartier ga ik rustig zitten, met mijn gezicht naar de jongen in het midden. Het valt me nu pas op dat de jongen eigenlijk best wel knap is. Ondanks dat hij een beetje on-zelfverzekerd oogt, ziet hij er vriendelijk uit. Als een rustig iemand. Even laat ik mijn gedachten varen naar hoe het zou zijn als ik bevriend zou raken met deze jongen, en hoe fijn het zou kunnen zijn om iemand te kunnen hebben aan wie ik alles zou kunnen vertellen. Maar dat is dom, dat soort dingen kost veel tijd, en veel vertrouwen. Ik gebaar naar hem dat Prince mag overgaan naar stap, om hem een paar minuten rust te geven. In de zon die op sommige delen van de bak stond, was het ondertussen redelijk warm geworden, en Prince was al aardig bezweet. Hij was niet zeiknat, maar had al wel een paar donkerdere plekken gevormd.


    take me back to the basics and the simple life

    LakeTown schreef:
    Mijn God, ik zou die gast al meteen voor van alles en nog wat hebben uitgescholden ^^ Maar dat helpt natuurlijk niet. Misschien kan je het bij de balie melden? Ik kan me voorstellen dat zijn baas geen idee heeft van zijn gedrag, maar op het moment dat er klachten over komen kan er miss wat aan veranderd worden?


    Mulleroni schreef:
    Die man doet gewoon weg belachelijk tegen je. Wauw, maar natuurlijk wordt je daar boos over. Je zou een mail kunnen sturen naar zijn baas? Of is dat te ver gezocht? Ik bedoel.. dit is niet de manier hoe je met je ''klanten'' om hoort te gaan. Ik vind het in ieder geval erg vervelend voor je. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2013/188/9/b/what__by_onedirectionfan47-d6chj0h.jpg


    wat was dit ookalweer


    help


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    8779922


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind dit echt een naaistreek. Het hele seizoen komt de mc1 mensen te kort en hebben wij nu zelfs mensen te veel, en net aan het einde van het seizoen stapt iedereen over. Had Danny daar niet wat eerder aan mee kunnen komen? Dan hadden we misschien die kut nieuwelingetjes daar kunnen dumpen. We begonnen al gelijk zo hecht, en nu ineens komt Danny. Sorry hoor, maar ik ben nu best wel gefrustreerd.Ik heb het al helemaal niet meer naar m'n zin op voetbal, nu word et alleen maar erger.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Veel mensen begrijpen niet, hoe je via internet een vriendschap kunt opbouwen en vooral een sterke band kunt vormen. Elke keer weer bewijs ik het voor mezelf weer, dat het mogelijk is, en dat deze dieper gaan dan de vriendschappen, die ik gewoon vanaf real life heb opgebouwd. Ik ben en blijf de wedstrijden dankbaar, voor de geweldige vriendinnen die ze mij gaven, waaronder jou. Je bent gek (duuhhh, zeer belangrijk, ik heb geen normale vrienden ;3), lief, begripvol, grappig, schattig en old soul. Af en toe vraag ik mij echt af, hoe jij vijftien kan zijn. En dan begin ik aan mijn eigen leeftijd te twijfelen. Geen goed teken, geen goed teken ><"
    Onze gesprekken zijn het toonbeeld van variatie. Gek, gestoord, lief, serieus, droog (jij verdient nog de steeds de titel 'droogkloot van het jaar') en dan de volgende keer weer enorm emotioneel. We praten over van alles en nog wat, van nieuws tot rare, soms compleet niet interessante weetjes. Met soms hilarische reacties XD net zoals jij het leuk vind mij te plagen en te stangen, vind ik het ook leuk dat bij jou te doen ^_^
    Zoals ook mijn andere vriendschappen die ik via Q heb opgebouwd, betwijfel ik dat deze kapot zal gaan. En daar ben ik dankbaar voor. Dat er nog jaren met silly gesprekken komen en facebook zo gestoord wordt van het aantal berichten dat wij sturen, dat we misschien eens een waarschuwing krijgen door ons gespam ;3 because, why not? XD
    Laat stomme en bekrompen mensen je leven niet zuur maken. Na regen komt zonneschijn, of zoiets. Beide tegelijk kan ook, met de prachtigste regenbogen. Wanneer gaan we goud zoeken? ^_^
    -xxx- Je rare duitser


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Flashing schreef:


    HAHAAH DAT IS NOG VAN MIJN TOPIC :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    HAHAAH DAT IS NOG VAN MIJN TOPIC :'D


    Hahah, jah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys