• [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 7:17 ]


    all because i liked a girl

    Mag ik het meisje uit één? Misschien zijn regels en een invullijstje handig (:


    -

    Ik claim een meisje uit 2^^
    Ik FC Kaya Scodelario

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 17:44 ]


    be gay do crimes

    Mangata schreef:
    Mag ik het meisje uit één? Misschien zijn regels en een invullijstje handig (:


    This, meisje uit twee als je het nog wat beter uit werkt


    take me back to the basics and the simple life

    Staat erbij^^


    all because i liked a girl

    Ik ben op de mob dus is niet prachtig, op iPad of laptop word beter


    all because i liked a girl

    Annabeth 'Anna' Piper Levesque



    ¤Naam¤
    Annabeth Piper Levesque

    ¤Bijnaam¤
    Anna, zo wordt ze vaak genoemd.
    De mensen die Annabeth echter beschouwt als vrienden/ bondgenoten, draagt ze dan ook op haar zo te noemen.

    ¤Leeftijd¤
    Anna is 16 jaartjes jong. Ze is geboren op 22 september.

    ¤Innerlijk¤

    ¤Uiterlijk¤
    [FC: Kaya Scodelario]

    ¤District¤
    Annabeth is geboren in District 2

    ¤Goed in¤

    ¤Slecht in¤

    ¤Relaties¤

    ¤Extra¤

    Ik vul alles nog in^^

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 16:39 ]


    be gay do crimes

    Alexandra 'Alex' 'Jess' Jessamyn Mellark



    Leeftijd
    Alex is zeventien jaartjes jong en verjaart de 16de van maart.

    Innerlijk
    Alex is van de buitenkant een heel lief meisje, maar van binnen is ze meedogenloos. Alex is erg aardig als je haar goed kent. Ze doet vaak aardig, maar je moet geen verkeerde opmerking maken, want dan kan ze je een trap geven. Dit doet ze alleen als het een hele beledigende opmerking is. Ze is iemand waarbij je je gevoelens kwijt kan. Ze is namelijk een goede luisteraar. Alex wil het nooit beter weten. Ze staat altijd klaar voor haar vrienden. Alex geniet van het feit dat ze een tribuut wordt. Haar ouders vinden dat erg beangstigend. Ze is geen prater en valt snel stil bij gesprekken. Je kan Alex vreselijk kwaad maken door haar te klieren. Tip, maak haar echt nooit kwaad.

    Uiterlijk
    [FC: Willow Shields]

    District
    Alexandra komt uit district 12, het kolendistrict. Ze is hier geboren en getogen.

    Goed in
    Alex' moeder, Katniss Everdeen, heeft Alex leren jagen. Alexandra kan nu goed overweg met een boog, maar kan ook messen werpen. Dit is ook een redelijk goed punt van Alex. Ze kan ook razendsnel rennen, in haar district is ze zelfs nog sneller dan de vijf jaar oudere mensen.

    Slecht in
    Alex kan totaal niet klimmen, met zwaarden vechten en ze kan ook niet echt zwemmen. Dit is vervelend als de arena met water is. Klimmen kan ze gewoon niet. Hier faalt ze ernstig in. Dit is ook zo met zwaarden.

    Relaties
    Alexandra heeft in haar district vriendschap gesloten met Madge, de dochter van een inwoner. Madge en Alexandra kunnen alles aan elkaar vertellen en Alexandra hoopt haar vriendin nooit kwijt te raken. Alex heeft ook wel een band met Hailey, de dochter van de burgermeester. Het zijn goede vrienden van elkaar. Alex zal haar vriendinnen nooit opgeven voor de liefde. Haar broer en zij hebben vaker ruzie dan vriendschap, maar als er iets met haar is zou ze het aan hem kunnen vertellen. Met haar ouders kan ze beter omgaan met Katniss dan met Peeta.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 6:56 ]


    all because i liked a girl

    Interresant, moet de geschiedenis ook echt kloppen? Ik wil wel de dochter van Finnick Odair en Annie claimen, alleen Finnick gaat in Mockingjay dood dus ik weet niet echt of dat kan?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Meisje uit district 4 ?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 20:10 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mangata >> Iniminicum


    -

    Goya became Eleutheromania ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Allirian schreef:
    Meisje uit district 4 ?


    Sure


    all because i liked a girl

    HemmingsMyHero schreef:
    Interresant, moet de geschiedenis ook echt kloppen? Ik wil wel de dochter van Finnick Odair en Annie claimen, alleen Finnick gaat in Mockingjay dood dus ik weet niet echt of dat kan?


    Je kan bijvoorbeeld doen dat Annie zwanger was toen Finnick nog leefde. Dus ja, het kan wel.
    De geschiedenis moet wel ongeveer kloppen, maar hoeft niet helemaal 100% te kloppen met het boek

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 8:24 ]


    all because i liked a girl

    Naam: Elz Woods.
    Bijnaam: Sweetie.
    Innerlijk: Ze kan erg aardig doen maar ze is stiekem heel sluw en slim.
    Uiterlijk: Ze is 1,65 meter lang, ze heeft half lange bruine haren, en ze is erg aantrekkelijk.
    Leeftijd: Ze is 15 jaar oud, ze is geboren op 17 september.
    District: 5 en daar is ze trots op.
    Goed in: Messen, iemand achtervolgen zonder dat ze het weten
    Slecht in: Samenwerking
    Relaties: Ze vind de jongen van haar eigen district wel tof.
    Extra: Elz kan nep doen of ze iemand aardig of leuk vind, dat bedoel ik ook met sluw. (flower)


    tiptoe through the tulips...

    @KyleBroflovski Ik heb liever dat je eerst vraagt om een persoon uit een bepaald district, voordat je ook daadwerkelijk een rol aanmaakt. Daarbij is dit nog lang geen 400 woorden


    all because i liked a girl