• [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 7:17 ]


    all because i liked a girl

    DistanceKatniss schreef:
    (...)

    Yep, ik change het even.
    @Leonie: beoordeel Jaimy niet op haar spelling, ze heeft langer in het buitenland gewoond dan in Nederland


    Lieveschat ik beoordeel haar op het feit dat ze de beginpost niet goed doorleest -.-
    En daarbijeoordel ik haar niet op haar spelling, ik corrigeer haar, daar kan je immers alleeen maar van leren. Of niet soms?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 7:08 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Lieve schat ik beoordeel haar op het feit dat ze de beginpost niet goed doorleest -.-
    En daarbij beoordeel ik haar niet op haar spelling, ik corrigeer haar, daar kan je immers alleen maar van leren. Of niet soms?


    daar kun je idd alleen maar van leren


    all because i liked a girl

    Syntax schreef:
    Is het ook goedgekeurd als mijn meisje de dochter van Johanna is? c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik fc Emilia Clarke btw.


    -

    William ''Will'' Jackson Odair.

    'I know life is very hard but just smile. So at least you smile to life.'



    Leeftijd: Will is zeventien jaartjes jong, hij wordt achttien op 6 april.
    Innerlijk: Komt.
    Uiterlijk: [FC: Ashton Irwin] Will is met zijn 1.72 niet te lang en ook niet te klein. Hij is redelijk gespierd en ook best sterk. Will heeft donkerblonde, zeg maar gerust bruine, haren die niet echt krullig zijn maar een beetje wavy. Zijn oogkleur is een mengeling tussen hazelnootbruin en een beetje emerald. Will heeft een stralende glimlach en daardoor komen zijn hagelwitte tanden ook aan het licht. Doordat Will kuiltjes in zijn wangen krijgt als hij lacht vinden de meeste mensen hem schattig. Will lijkt echt ontzettend veel op zijn vader. De kuiltjes in de wangen, zijn haar, de lengte, gespierdheid en lach heeft hij allemaal van zijn vader. Het enigste kenmerk dat hij van zijn moeder heeft gekregen zijn de ogen, want zij heeft precies dezelfde kleur. Hij draagt altijd een simpele jeans met een zwart erboven. Eronder heeft hij zijn afgetrapte vans en als finishing-touch heeft hij altijd een bandana om zijn hoofd geknoopt die zijn bruine wilderige haren tegenhoud.
    District: District 4, het vissersdistrict.
    Goed in: Zwemmen. Dat heeft hij van zijn vader geleerd toen die nog leefde. Ook kan Will goed omhoog met een drietand, zijn moeder heeft hem de drietand van zijn vader geschonken omdat ze vond dat het voor Will bestemd is. Will bewaart de drietand met zijn leven maar gebruikt het wel iedere dag. Will is van nature best sterk dus een gevecht zonder wapens kan hij ook wel aan.
    Slecht in: Klimmen. Hij heeft het nooit gekund en is bang voor grote hoogtes, ook kan Will totaal niet omgaan met andere wapens dan een drietand. Dan komt hij er zeker zonder kleerscheuren er niet vanaf.
    Relaties:

    Finnick Odair: Zijn vader, echter is Finnick overleden tijdens de opstand dat te maken had met de 75ste Hongerspelen. Hij heeft foto's en beelden van zijn vader gezien op televisie en thuis, maar hij heeft het ook gekend. Niet heel lang, maar een jaartje. Toen zijn vader dood ging had Will het nog niet eens door omdat hij maar een paar jaar oud was.

    Annie: Zijn moeder, zij leeft echter nog wel en ze leven samen in een huis in de Winaarswijk van District 4. Ze wonen nog steeds in het huis van Finnick en er staan nog allemaal spullen van hem.

    Tyler: Een goede vriend in het district waar hij samen mee op vissen en schelpdieren jaagt.

    Extra: x.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 16:21 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Zou ik misschien een antwoord op mijn vraag mogen, gezien ik daar al een tijdje op zit te wachten? :/


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik schrijf me uit voor deze RPG. Ik krijg gewoon géén antwoord op mijn vraag terwijl de maakster van deze RPG gewoon online is en wel in andere Topics reageert. Daarbij schijnt het nu al dood te vallen, terwijl we nog niet eens begonnen zijn.
    Opnieuw, ik schrijf me dus bij deze uit voor deze RPG.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    Ik schrijf me uit voor deze RPG. Ik krijg gewoon géén antwoord op mijn vraag terwijl de maakster van deze RPG gewoon online is en wel in andere Topics reageert. Daarbij schijnt het nu al dood te vallen, terwijl we nog niet eens begonnen zijn.
    Opnieuw, ik schrijf me dus bij deze uit voor deze RPG.


    Ik weet dat je geen antwoord hebt gekregen Julie, maar als je eens goed kijkt bij de rollen zie je dat je de dochter van Johanna hebt.


    all because i liked a girl

    DistanceKatniss schreef:
    (...)

    Ik weet dat je geen antwoord hebt gekregen Julie, maar als je eens goed kijkt bij de rollen zie je dat je de dochter van Johanna hebt.
    Als het is goedgekeurd zou ik wel graag een antwoord terug willen hebben, gezien ik geen verslaafde no-liver ben die elke seconde de pagina gaat vernieuwen om zo de nieuwste nieuwtjes in de beginpost als eerste te kunnen lezen.
    Dusja, een antwoord was fijn geweest.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mag ik het andere meisje uit district 5 reserveren? c:

    of wait anders de jongen uit district 3? Omdat ik zie dat de jongens erg in de minderheid zijn haha

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 16:23 ]


    On wednesdays we wear black

    Mag ik een jongen uit 7?

    Ik schrijf me uit.


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een meisje uit district 8?


    I solemly swear I'm up to no good.

    Syntax schreef:
    Ik schrijf me uit voor deze RPG. Ik krijg gewoon géén antwoord op mijn vraag terwijl de maakster van deze RPG gewoon online is en wel in andere Topics reageert. Daarbij schijnt het nu al dood te vallen, terwijl we nog niet eens begonnen zijn.
    Opnieuw, ik schrijf me dus bij deze uit voor deze RPG.


    -

    _SuRvIvOr_ schreef:
    Mag ik een meisje uit district 5?


    I solemly swear I'm up to no good.