• Beginpost?

    Waar gaan we heen?


    -

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    How can you forget me Iloon. *huilt in ten hoekje*

    I didn't. Toen ik dat topic aanmaakte had je niet eens gezegd waarin je m had veranderd of gezegd dat je der in wilde hea ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    (...)
    I didn't. Toen ik dat topic aanmaakte had je niet eens gezegd waarin je m had veranderd of gezegd dat je der in wilde hea ^^


    …


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    …

    .....


    “A queen will always turn pain into power.”



    Which one? Ik twijfel, 3 past het best bij m'n username, maar ik vind de andere twee net wat mooier :/


    take me back to the basics and the simple life

    Cave schreef:
    (...)
    …..

    …………………


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:



    Which one? Ik twijfel, 3 past het best bij m'n username, maar ik vind de andere twee net wat mooier :/


    Ehmmmmm. Ik zou drie niet nemen ook al past die bij je username. Behalve ons ziet toch nieman ddat het matcht en de anderen zijn echt veel mooier. But tussen die twee zou ik niet kunnen kiezen, want ze zijn beide echt heel mooi. Maybe kan je even kijken welke het leukste staat?


    She was always looking for more..

    Eleutheromania schreef:
    (...)
    …………………


    Wauw.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ehmmmmm. Ik zou drie niet nemen ook al past die bij je username. Behalve ons ziet toch nieman ddat het matcht en de anderen zijn echt veel mooier. But tussen die twee zou ik niet kunnen kiezen, want ze zijn beide echt heel mooi. Maybe kan je even kijken welke het leukste staat?


    Yeah, dat dacht ik dus ook al. Ik denk dat ik voor de tweede ga, en m een klein beetje bij snijdt, ff kijken hoe t zo staat, want die vindt ik wat rustiger.


    take me back to the basics and the simple life

    Ok. Ik ga 'm bijsnijden, nauwelijks zichtbaar nu :')


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Yeah, dat dacht ik dus ook al. Ik denk dat ik voor de tweede ga, en m een klein beetje bij snijdt, ff kijken hoe t zo staat, want die vindt ik wat rustiger.


    Ja, ik zou hem ook wat kleiner maken. Ik denk trouwens na meer nadenken ook dat de tweede beter is, want als je de eerste verkleind tot de grootte van een pf, dan denk ik niet dat je het goed kan zien en dan is hij ook minder mooi. En ik vindt de tweede beter bij je persoonlijkheid passen, don't ask me why.


    She was always looking for more..

    Eleutheromania schreef:
    Ok. Ik ga 'm bijsnijden, nauwelijks zichtbaar nu :')


    That's true.


    She was always looking for more..

    zo is 'ie wel goed denk ik


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    zo is 'ie wel goed denk ik


    Zo is hij een stuk beter, al moet ik wel even zeggen dat ik me echt wel frustreer over dat plaatjes eerst heel mooi lijken en dan een stuk lelijker zijn als je als pf instelt. But om nou de pf's te vergroten totdat je de tekst ernaast niet eens ziet is ook weer té.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Zo is hij een stuk beter, al moet ik wel even zeggen dat ik me echt wel frustreer over dat plaatjes eerst heel mooi lijken en dan een stuk lelijker zijn als je als pf instelt. But om nou de pf's te vergroten totdat je de tekst ernaast niet eens ziet is ook weer té.


    I know :c
    Mar ik wil m ook niet vierkant maken, omdat dat naar mijn mening niet echt mooi is :')


    take me back to the basics and the simple life

    Hmm, ik denk dat ik toch maar een andere ga zoeken en deze op mn profiel zet :Y)


    take me back to the basics and the simple life