• Beginpost?

    Waar gaan we heen?


    -

    Kan ik Lily trouwens bij iemand dumpen bij Next Generation?


    -

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    I know :c
    Mar ik wil m ook niet vierkant maken, omdat dat naar mijn mening niet echt mooi is :')


    I get that.
    Ik denk niet echt dat welke pf dan ook echt heel mooi is als hij niet net zo groot is als je hem op Google ziet of zo.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    I get that.
    Ik denk niet echt dat welke pf dan ook echt heel mooi is als hij niet net zo groot is als je hem op Google ziet of zo.


    I know. Btw, post with James?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 21:38 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    I know. Btw, post with James?


    Well, ik heb echt super weinig tijd. So sorry. Ik ben tussendoor aan het leren voor Wiskunde waar ik morgen een toets over heb. En ik kan me gewoon niet concentreren op een post.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Well, ik heb echt super weinig tijd. So sorry. Ik ben tussendoor aan het leren voor Wiskunde waar ik morgen een toets over heb. En ik kan me gewoon niet concentreren op een post.


    Ooh. Maakt niet uit hoor (:


    take me back to the basics and the simple life

    Iniminicum schreef:
    Kan ik Lily trouwens bij iemand dumpen bij Next Generation?


    Je kan haar wel bij Rose dumpen but ik weet niet wanneer ik weer kan posten. Ik heb deze week echt heel veel toetsen.


    She was always looking for more..

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Ooh. Maakt niet uit hoor (:


    Alright.
    Ik voel me er zelf nogal stom over omdat ik al een tijdje niet heb gepost, maar dat ligt vooral aan mijn toetsen en mijn schoolwerk. Ik zit met alles bij elkaar gewoon niet zo lekker in mijn vel en ik heb het idee dat het een beetje bergafwaarts gaat met me. Ik maak me echt heel druk voor toetsen enzo en als er een toets aankomt dan heb ik het idee dat ik nergens anders aan kan denken.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Alright.
    Ik voel me er zelf nogal stom over omdat ik al een tijdje niet heb gepost, maar dat ligt vooral aan mijn toetsen en mijn schoolwerk. Ik zit met alles bij elkaar gewoon niet zo lekker in mijn vel en ik heb het idee dat het een beetje bergafwaarts gaat met me. Ik maak me echt heel druk voor toetsen enzo en als er een toets aankomt dan heb ik het idee dat ik nergens anders aan kan denken.


    Lau, dat komt wel goed joh


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Lau, dat komt wel goed joh


    I hope so.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Alright.
    Ik voel me er zelf nogal stom over omdat ik al een tijdje niet heb gepost, maar dat ligt vooral aan mijn toetsen en mijn schoolwerk. Ik zit met alles bij elkaar gewoon niet zo lekker in mijn vel en ik heb het idee dat het een beetje bergafwaarts gaat met me. Ik maak me echt heel druk voor toetsen enzo en als er een toets aankomt dan heb ik het idee dat ik nergens anders aan kan denken.


    Ach Laura toch. Het komt echt wel goed. Niemand neemt jou het kwalijk als je een tijdje niet post. Neem gewoon even lekker tijd voor jezelf af en toe. Als ik gestresst ben voor toetsen zoek ik altijd afleiding in iets anders. Dat kan echt helpen. Ga bijvoorbeeld met een leuk boek en een kopje thee op de bank zitten of ga met vriendinnen wat drinken in de stad. En uiteindelijk is het 'maar' school.


    -

    Ik voel me stiekem heel badass doordat ik op Australië heb gestemd (krul)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    Ik voel me stiekem heel badass doordat ik op Australië heb gestemd (krul)


    YOU DID WHAT


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    YOU DID WHAT


    Hehe.
    Oeh, het is al bijna tijd voor mijn halftaart.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Ach Laura toch. Het komt echt wel goed. Niemand neemt jou het kwalijk als je een tijdje niet post. Neem gewoon even lekker tijd voor jezelf af en toe. Als ik gestresst ben voor toetsen zoek ik altijd afleiding in iets anders. Dat kan echt helpen. Ga bijvoorbeeld met een leuk boek en een kopje thee op de bank zitten of ga met vriendinnen wat drinken in de stad. En uiteindelijk is het 'maar' school.


    Bedankt. Ik denk dat ik een beetje last heb van faalangst. En dat is echt erg vervelend. Voor mij lijkt het niet echt 'maar' school. Maar tja, ik wil jullie ook niet opzadelen met al mijn problemen.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Bedankt. Ik denk dat ik een beetje last heb van faalangst. En dat is echt erg vervelend. Voor mij lijkt het niet echt 'maar' school. Maar tja, ik wil jullie ook niet opzadelen met al mijn problemen.


    Ik snap wat je bedoeld hoor. Mijn zus heeft ook last van faalangst en heeft soms voor toetsen dat ze echt paniekaanvallen krijgt omdat ze het niet denkt te weten. Ik snap dat je het niet 'maar' school kan laten lijken want soms is school ook gewoon het enige waar je aan kan denken. Je hoeft je echt niet tegengehouden te voelen om je problemen te vertellen hoor. De enige die denkt dat je iemand opzadelt ben jij.


    -