• Als ik een berichtje binnenkrijg, zie ik hem meestal niet. Ik kan dan de melding pas zien als ik een andere pagina heb geladen. Ik vind dit heel irritant.
    Hebben jullie dit ook?
    Xx

    Dat hoort volgens mij gewoon zo. Je krijgt niet onmiddellijk zo'n roze ééntje, maar pas als je naar een andere pagina gaat. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat hoort volgens mij gewoon zo. Je krijgt niet onmiddellijk zo'n roze ééntje, maar pas als je naar een andere pagina gaat. (:

    Klopt. Quizlet werkt niet zoals Gmail of Outlook, die zichzelf automatisch herladen waardoor je meteen het bericht ontvangt wanneer hij door jouw mailbox ontvangen wordt.
    Wil jij echt bijhouden wanneer je een berichtje binnenkrijgt, kun je eventueel aangeven dat je een email wilt wanneer je een PB krijgt. Ik heb het zelf alleen ingesteld wanneer ik van users een PB krijg, maar je hebt bij instellingen ook de mogelijkheid om aan te geven dat je een email wilt voor PB's van notificaties van bijvoorbeeld nieuwe hoofdstukken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké, dan snap ik nu dat het geen fout is maar dat het zo hoort. Sorry!

    Star_Writers schreef:
    Oké, dan snap ik nu dat het geen fout is maar dat het zo hoort. Sorry!

    Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen, hoor. (:
    Zal ik hier een slotje op doen, nu het toch opgelost is?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 0:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury