• Haiii. c:
    Weet iemand misschien een goede site waar je gratis boeken voor iBooks (iPad) kan downloaden?

    Ik heb nog nooit daarvan gehoord. :x zijn het niet gewoon dezelfde bestanden als normale e-books dan?


    Your make-up is terrible

    Ik heb ibooks op mijn ipod, maar de meeste epubs en Pdfs kan ik daar gewoon op openen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volgens mij (mijn zus doet dat althans) kun je gewoon epubs downloaden en die lezen op je Ipad, of je moet even kijken naar een andere reader in de appstore die wel epubs kan openen, maar volgens mijn doet mijn zus het ook via Ibooks


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Volgens mij (mijn zus doet dat althans) kun je gewoon epubs downloaden en die lezen op je Ipad, of je moet even kijken naar een andere reader in de appstore die wel epubs kan openen, maar volgens mijn doet mijn zus het ook via Ibooks


    Heeft ze misschien ook een site waarop ze die epubs download? ^^

    CrowIey schreef:
    (...)

    Heeft ze misschien ook een site waarop ze die epubs download? ^^


    Euh spotnet (dat programma dingentje) ik weet niet of dat het nog doet. En anders downloaden we altijd via Torrents. Op kickass.to staan wel nederlandse en engelse epubs.


    ©1998

    Ik haal mijn boeken altijd via torrents. Ik typ de naam van het boek en de schrijver in op google en voeg er 'torrent' aan toe. Zo vind ik altijd wel wat ik zoek (.epub).
    Moet je wel een beetje kritisch voor zijn, ivm virussen en zo.


    Let the Night embrace you