• Goedenavond! Eigenlijk wil ik al een tijdje een Doctor Who fanfic beginnen, maar omdat ik denk dat dat er toch niet van gaat komen, vraag ik me af of er ook iemand is die een ORPG over Doctor Who met mij wil schrijven!
    Wat ik zoek? Tja, ik heb niet veel strenge eisen, behalve dat ik het ontzettend fijn vind als iemand ABN kan schijven. Oh en het is natuurlijk belangrijk als we goed met elkaar op kunnen schieten :Y).
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet altijd ontzettend veel schrijf, dus ik kan niet beloven dat ik dagelijks een nieuw stuk kan posten - ik hoop dat dat geen probleem is.

    Dussss, iemand? Voel je trouwens alsjeblieft niet persoonlijk beledigd als ik nee zeg, ik kan soms nogal kieskeurig zijn (;

    Ps: voor meer informatie over mij, mag je me een pbtje sturen (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 19:48 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jaaa, pick me, pick me!


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Jaaa, pick me, pick me!



    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hahaha o god this is hard.
    Sharon, wij gaan nog met die Teen Wolf fanfic verder toch? Dan 'kies' (dat klinkt echt stom (cat)) ik nu Nikki. Ik stuur je een pb ^.^

    Kaj schreef:
    Hahaha o god this is hard.
    Sharon, wij gaan nog met die Teen Wolf fanfic verder toch? Dan 'kies' (dat klinkt echt stom (cat)) ik nu Nikki. Ik stuur je een pb ^.^


    tja, jij zou het volgende hoofdstuk schrijven...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)

    tja, jij zou het volgende hoofdstuk schrijven...


    Oja :') Je moet me wel blijven herinneren, mijn hersenen zijn net een zeef I swear :p

    Kaj schreef:
    Hahaha o god this is hard.
    Sharon, wij gaan nog met die Teen Wolf fanfic verder toch? Dan 'kies' (dat klinkt echt stom (cat)) ik nu Nikki. Ik stuur je een pb ^.^


    Wohoh. 8D


    Your make-up is terrible

    Kaj schreef:
    (...)

    Oja :') Je moet me wel blijven herinneren, mijn hersenen zijn net een zeef I swear :p




    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."