• Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.
    Inspiratie

    Het is 1 september 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - gaan terug voor hun zesde jaar op Hogwarts. Er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!


    Rollen
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    Gryffindor
    James Potter - Gereserveerd door JamesPotter [21/02] [1.4]
    Sirius Orion Black - Lizor [1.2]
    Remus John Lupin - Gereserveerd door WillNotLearn [21/02]
    Peter Pettigrew - Gereserveerd door MadCry [21/02] [1.6]
    Lily Evans - Lily_Evans [1.11]
    Marlene Mckinnon - Iniminicum [1.8]
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - Trohman [1.16]
    Mary Macdonald - Cave [23/02] [1.19]

    Slytherin
    Daniël Cillin Rogers - DocRoe [21/02] [1.8]
    Severus Snape - Daryl_Dixon [21/02] [1.11]
    Regulus Arcturus Black - Gereserveerd door Solangelo [21/02] [1.9]
    Blake Sophia Haynes - Freer [1.7]
    Scarlett Rose River - CaptainKush [22/02] [1.16]

    Ravenclaw
    Jordan Greystone - Philia [22/02] [1.14]
    Eliot Dautzenberg - Teater [1.13]
    Juliet Greystone - Philia [1.4]
    Louisa Mugnai - Teater [1.4]

    Hufflepuff
    Luke Nathan MacNamara - Bain [1.13]
    Max Adrian Sanderson - XY390 [1.17]
    Gereserveerd door Cathedrals [21/02]
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - Exorcizamus [1.8]

    Vrije J.K. Rowling Karakters
    • Alice Longbottom
    • Frank Longbottom
    Als je meer karakters toe te voegen hebt, let me know.

    Face Claims
    Aaron Taylor-Johnson
    Karen Gillian
    Ben Barnes
    Georgie Henley
    Louis Garrel
    Evan Peters
    Freya Mavor
    Ian Somerhalder
    Dianna Agron
    Sophie Turner
    Misha Collins

    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    James Potter - @27JamesPotter
    LouisaMugnai - @LouisaMugnai
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Mar_McKinnon
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - RaeEmilia
    Juliet Greystone - @RclawsSexiest
    Regelus Black - @Regulus_Black61
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Lily Evans - @LilsEvans30
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - @SexyGwency
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11

    Snapchat
    James Potter - DeerJames
    Louisa Mugnai - DeMug
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - RaeEmilia
    Juliet Greystone - RedHead
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Severus Snape - sev
    Sirius Black - wholetthedogout
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Eliot Dautzenberg - Chaseliot
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - SexyGwency
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Mary Macdonald - marryme

    Facebook
    James Potter
    Louisa Mugnai
    Marlene McKinnon
    Daniël Cillin Rogers
    Regelus Black
    Sirius Black
    Peter Pettigrew
    Blake Sophia Haynes
    Severus Snape
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch
    Lily Evans

    Dropon [Tag: ModernMaraudersQ]
    Je hoeft dit niet aan te maken, we proberen even of dit werkt!
    James Potter
    Regulus Black
    Lily Evans
    Sirius Black
    Gwendolyn Martch
    Rae Emilia
    Peter Pettigrew
    Marlene McKinnon
    Severus Snape
    Scarlett River
    Louisa Mugnai

    Instagram
    Juliet Greystone - rclawssexiest
    Regulus Black - reglusrules

    Blog
    Luke Nathan MacNamara - myworldinallitscolours


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    Ravenclaw
    Juliet Greystone - Philia
    Eliot Dautzenberg - Teater [22/02]

    Gryffindor
    Lily Evans - Lily_Evans

    Hufflepuff
    Max Adrian Sanderson - XY390

    Slytherin
    Blake Sophia Haynes - Freer


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - Trohman
    Chasers
    Gereserveerd door Eleutheromania
    James Potter - JamesPotter] - Captain
    Marlene Mckinnon - Iniminicum
    Beaters
    Sirius Orion Black - Lizor
    Seeker
    Mary Macdonald - Gereserveerd door Cave

    Slytherin
    Chasers
    Scarlett Rose River - CaptainKush
    Seeker
    Regulus Arcturus Black - Solangelo - Captain

    Ravenclaw
    Chasers
    Jordan Greystone - Philia
    Eliot Dautzenberg - Teater
    Gereserveerd door Cave [23/02]
    Beaters
    Louisa Mugnai - Teater - Captain
    Seeker
    Juliet Greystone - Philia

    Hufflepuff
    Chasers
    Beaters
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - Exorcizamus




    Invullen
    Bestaande karakters hoeven niet perse heel uitgebreid ingevuld te worden, wat vooral belangrijk is, is wat hun Face Claim is en hoe ze zijn in de moderne wereld.
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Bloedstatus
    Afdeling
    * Twitter Account
    * Snapchat Naam
    Facebook Account
    Instagram Account
    Blog Account
    Uiterlijk (+ Foto)
    Innerlijk
    Vakken
    Speciale positie (prefect/quidditch team)
    Extra

    Voor de Social Media:
    * is verplicht, de rest hoeft niet, mag wel.
    Snapchat naam is alleen de naam van een snapchat account, je hoeft het account niet werkelijk te maken, maar die ga ik - of jij als je dat zelf ook kan - fake maken via deze site.


    Informatie
    Quidditch
    Komt

    Rooster
    Hier vind je het roosterper jaar en alle vakken.

    Volle Maan
    2014.

    Whatsapp Groep
    Stuur me even je nummer door als je er bij wilt!

    Topics
    Rollentopic
    Rollentopic 2
    Praattopic
    Praattopic 2

    Vragen?


    Regels
    Alsjeblieft lezen voordat je je inschrijft!
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Bij een tweede rol hoef je de social media niet perse te doen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen, tenzij er iemand is die heel graag een leraar wil spelen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    News
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer dan!
    • Als je in de Facebook groep wilt, stuur me even een link van je account!
    Wanneer zal ik het speeltopic openen?
    Het speeltopic zal vrijdagavond om 8 uur geopend worden!

    Mischief managed.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 13:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Daryl_Dixon schreef:
    Plus waren Lucius Malfoy en Narcissa niet ook van deze tijd?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik denk, hoe spijtig het ook is en hoe gaaf ik dit ook vindt, ik me uit ga schrijven. Ik volg er nu al niks meer can en de social media werkt noet mee met et aanmaken :c


    take me back to the basics and the simple life

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik weet niet precies waar Mary vandaan komt, maar ze wordt vaak gebruikt in Marauders RPGs en nee, die zijn ouder ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eleutheromania schreef:
    Ik denk, hoe spijtig het ook is en hoe gaaf ik dit ook vindt, ik me uit ga schrijven. Ik volg er nu al niks meer can en de social media werkt noet mee met et aanmaken :c


    Ik kan je helpen?


    -

    Eleutheromania schreef:
    Ik denk, hoe spijtig het ook is en hoe gaaf ik dit ook vindt, ik me uit ga schrijven. Ik volg er nu al niks meer can en de social media werkt noet mee met et aanmaken :c

    Ik kan je wel helpen? Het zou zonde zijn dat je je daarom moet uitschrijven en er valt niks te volgen, op de social media wordt gewoon een beetje aangekloot, dat heeft nog niks te maken met het RPG (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily_Evans schreef:
    Wat is het vak "Games"?

    Geen idee, maar ik had er geloof ik Quidditch/Vlieg lessen van gemaakt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik kan je wel helpen? Het zou zonde zijn dat je je daarom moet uitschrijven en er valt niks te volgen, op de social media wordt gewoon een beetje aangekloot, dat heeft nog niks te maken met het RPG (:


    Dat zou wel fojn zijn (: maar ik weet niet precies of ik het ook red met mijn rol, aangezien ik eerst bog een andere moet maken en ik hem niet klakkeloos over wil nemen maar hier een neiuwe rol voor te maken.


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Dat zou wel fojn zijn (: maar ik weet niet precies of ik het ook red met mijn rol, aangezien ik eerst bog een andere moet maken en ik hem niet klakkeloos over wil nemen maar hier een neiuwe rol voor te maken.

    Je kan altijd "uitstel" krijgen, of hoe je het ook wil noemen haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Je kan altijd "uitstel" krijgen, of hoe je het ook wil noemen haha


    Oke, dat ik fijn om te weten c:


    take me back to the basics and the simple life

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik weet niet precies waar Mary vandaan komt, maar ze wordt vaak gebruikt in Marauders RPGs en nee, die zijn ouder ^^

    Mary is Lily's beste vriendin


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:







    Naam Luke Nathan MacNamara
    Leeftijd 16, 11 November
    Geslacht Mannelijk
    Bloedstatus Half Bloed
    Afdeling Hufflepuff
    Twitter Account @DraoiIldaite [Betekent kleurrijke tovenaar]
    Snapchat NaamDraoiIldaite
    Blog Account My World In All Its Colours
    Uiterlijk Met Luke's haar weet je het eigenlijk nooit. De jongen is verslaafd aan zijn haar verven, maar is inmiddels overgestapt op spreuken dit zijn lokken keer op keer een andere kleur geven. Hij vind het helemaal geweldig en zijn echte haarkleur heeft het daglicht dan ook al jaren niet meer gezien, want normaal zou het muisblond kleuren. Voor de rest heeft hij sprankelende grijzige ogen en een gekke vrolijke glimlach die eigenlijk altijd op zijn gezicht prijkt en weinig goeds voorspelt. Hij is niet lang of breed of bruin, hierdoor vinden velen hem wel een zacht bleek scharminkel, wat ook wel zo is. Hij is ook niet heel sterk, maar toch zie je zeker in zijn armen de spieren en aders duidelijk lopen. Hij is ook vaak bezig met rare grappen en grollen, wat ervoor zorgt dat hij nog malotiser eruit ziet dan alleen met zijn maffe kleurige piekende haar. Zijn handen zijn duidelijk gemarkeerd door jarenlang gitaarspelen. De vingertoppen van hem zitten onder het eelt en zijn handen en armen zijn gespierd. Hij kan veel precisiewerk ermee, maar kan ook onbedoeld ruw zijn, omdat hij zijn krachten niet helemaal kent, omdat hij niet bekend is met de kracht in zijn handen. Ondanks dat hij verplicht is zijn uniform te dragen, is hij het daar niet mee eens, waardoor hij nog wel eens in de problemen komt, doordat hij gescheurde jeans, alleen zijn bloes, en zijn stropdas losjes om zijn nek of aan zijn broekriem, draagt. Hierdoor kan hij, ondanks zijn postuur, vrij intimiderend overkomen, wat hij toch echt niet is als je hem eenmaal leert kennen.
    Innerlijk Luke vind zichzelf heel stoer, en lijkt op het eerste gezicht heel zelfverzekerd van zichzelf. Hij is in voor eigenlijk alles wat iemand ook kan voorstellen. Het vreemdste is hem nog niet gek genoeg, maar toch zal hij nooit iemand pijn doen met zijn acties. Eigenlijk is Luke namelijk een grote goedzak, lief, vrolijk en zorgzaam, die normaal de confrontatie altijd uit de weg gaat. Hij staat altijd voor iedereen klaar en zal nooit een vlieg kwaad doen. Het is dan ook niet vreemd om deze zo vreemd uitziende jongen zich te zien ontfermen over een groep jongere kinderen, van welk huis dan ook. Hij is een soort veilige haven voor de kinderen van pestkoppen, leraren, en oudere jaars. Ook geeft hij bijles in Herbology en Care Of Magical Creatures, wat stipt op een zijn favoriete vakken zijn. Toch komt hij ook wel eens in de problemen door zijn zorgzame karakter. Hij is namelijke een echte das: Je komt aan mijn kleintjes, dan kom je aan mij. Hij heeft al vaker moeten nablijven omdat hij de pestkoppen van kinderen die naar hem toe waren gekomen een lesje heeft geleerd, door ze bijvoorbeeld aan hun onderbroek op de punt van de hoogste toren te hangen. Dit vind hij dan weer wel kunnen. Hij hecht namelijk enorm veel waarde aan moralen en de zijnen zijn net iets anders dan die van de school op sommige vlakken. Hierdoor komt ook het conflict met zijn docenten over zijn uiterlijk, terwijl hij nooit naar een les zal komen zonder al zijn huiswerk te hebben gemaakt en de stof al te hebben doorgenomen. Zijn nonchalante uiterlijk betekent namelijk zeker niet dat hij niet houd van leren, want dat is iets wat hij heel graag doet: Dingen leren, en anderen helpen met de kennis die hij heeft vergaart. Deze schijnbaar eeuwig vrolijke jongen is loyaal aan zijn vrienden en zorgt voor iedereen die naar hem toe komt voor hulp. Zoals al eerder gezegd moet je niet aan zijn vrienden of anderen onder zijn hoede komen, want dan wordt Luke bloedlink, zelfs al zou hij normaal niemand iets aandoen. Voor zijn vrienden gaat hij door het vuur en zou hij sterven voor hij ze zou verraden. Dat de jongen altijd vrolijk is, wat wel zijn reputatie hem toeschrijft, is dus niet altijd waar, maar meestal wel het geval, of het lijkt in elk geval het geval. Luke is over het algemeen de meest positieve jongen die je ooit zal tegenkomen. Hij is een hopeloze optimist, een hoper van het onmogelijke en een dromer van vervlogen dromen. Toch verstopt hij ook eigenlijk al zijn emoties achter de aanstekelijke glimlach en absurde grappen en stunts. Al het verdriet, de pijn, en de woede, die hij voelt door de dagen heen, komt er pas uit als hij gitaar gaat spelen. Toch speelt hij verre van overal, want zeker omdat dit zo'n gevoelig gebeuren is, en hij dan echt al zijn muren laat vallen, wil hij echt alleen zijn als hij speelt. Daarbij is hij gewoon heel onzeker over zijn kunnen, net als met al zijn schoolvakken en relaties. Hij durft niet te geloven wat anderen zeggen over zijn kunnen en waarde, vooral omdat hij zeker weet dat anderen een stuk beter zijn dan hij, zelfs met de dingen die hij wel echt goed kan en bij mensen die hem echt heel graag mogen. Als hij niet kan, of mag, gitaarspelen, wordt hij compleet gek en kan het zomaar gebeuren dat hij op een onvoorspelbaar moment instort, en alle emoties er in een weergaloze storm uitkomen, wat hij normaal met het gitaarspelen weet te voorkomen. Hij blijft in wezen een vrolijke lieve zorgzame jongen met een intimiderend uiterlijk en een zelfverzekerd postuur, maar die eigenlijk best heel fragiel en onzeker is als je door al zijn lagen heen bent. Hij ziet de waarde, de kracht, en het bijzondere in alles en iedereen, behalve in zichzelf.
    Vakken Charms, Ancient Runes, Herbology, Arithmancy, Muggle Studies, Defence Against The Dark Arts, Potions, Care Of Magical Creatures, Astronomy, Transfiguration.
    Speciale positie Nee
    Extra Luke heeft een Noorse Boskat genaamd Lucy. Ze is zijn steun en toeverlaat, en is dan ook eigenlijk altijd bij hem in de buurt. Hij heeft haar als kitten gekregen van zijn ouders toen hij naar Hogwarts ging. Toen kon hij haar nog in het borstzakje van zijn bloes stoppen, maar inmiddels zit ze als een uil op zijn schouder, of ligt comfortabel op zijn schoot.
    Luke speelt al jaren gitaar. Hij kan er alles in kwijt. Al zijn gedachten, angsten, blijdschap en verdriet. Dat doet hij dan ook, al is het soms nog wel eens op rare tijdstippen. Je zou denken dat het anderen irriteert, maar door zijn onzekerheid over zijn gitaarspel en het feit dat al zijn emoties erin liggen, zoekt hij altijd een afgelegen stil plekje op om te spelen. Tegelijkertijd schrijft hij ook zijn emoties als liedjes in een klein schriftje, dat hij onder het kussentje in Lucy haar mandje bewaard.
    Luke is geboren in een schijnbaar gewoon Iers gezin, wat ook zeer goed te horen is aan zijn accent. Hij is opgegroeid in een buitenwijk van Dublin en ging naar een gewone basisschool. Niemand had echt door dat er iets anders was aan de jongen. Er gebeurden soms wel vreemde dingen, vliegende bordenwissers, plots verschijnende ijsjes, en klokken die sneller leken te lopen dan hoorde, maar niemand verdacht de jongen ervan. Toch was het thuis wel anders. Zijn moeder is namelijk een heks, zijn vader een gewone Muggle. Zijn vader kwam er was achter gekomen toen ze al verloofd waren, maar het deed niets af aan zijn liefde voor Luke's moeder, zelfs al was het wel een flinke klap in het begin. Ze besloten Luke op te voeden als een normaal Iers kind, omdat ze niet wisten of hij magische krachten zou ontwikkelen of niet, maar de voordelen van de magie hadden ze zeker. Luke's speelgoed bewoog als hij ermee speelde, ook de familiefoto's bewogen, de afwas deed zichzelf, en ze hadden een aantal uilen als huisdieren, in plaats van een hond of een konijn. Zijn vader had een baan als douanier op Dublin Airport, en zijn moeder werkt vanuit huis als redacteur van een magisch tijdschrift over Magische Pyrotechnics. Toen hij dan toch de brief kreeg dat hij naar Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry mocht, waren zijn ouders toch wel heel erg trots dat hij genoeg magisch talent had. Ze zijn ook heel trots op zijn cijfers, al vinden ze de howler op z'n tijd, over het feit dat hij weigert zijn uniform correct te dragen, of een kind in het midden van het meer heeft gegooid, wat minder. Inmiddels beginnen ze hem een beetje te pushen over wat hij wil gaan doen met zijn leven na Hogwarts, maar dat weet de jongen echt nog niet en dan loopt hij eigenlijk altijd stilletjes weg om de confrontatie te vermijden. Naast Luke hebben mevrouw en meneer MacNamara nog twee zonen en een dochter, die allemaal ouder zijn dan Luke. Zijn oudste broer, Finn, speelt nu bij het Ierse Quidditch team als Chaser, is getrouwd met Katie, waarmee hij elk moment zijn eerste kindje verwacht, Luke's neefje dus. Zijn broer en zus, zijn vorig jaar geslaagd, als tweeling zijnde. Daniel werkt nu in The Leaky Cauldron en Emma is op dit moment verloofd een Muggle, Ben, en werkt als profecionele danseres samen met hem in de theaters in Dublin. Luke was dan ook niet geplant, maar zeer welkom in het gezin. Nooit hebben ze het breed gehad, maar liefde en warmte was er altijd genoeg in het hechte gezin
    .

    Is Luke okay?


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)
    Is Luke okay?

    Jup! Hij staat erbij, is hij al helemaal klaar? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Jup! Hij staat erbij, is hij al helemaal klaar? (:

    Nu wel... Of ik moet iets vergeten zijn... Moet het bijlesgeven trouwen bij speciale positie? Of niet?


    Bowties were never Cooler

    Lizor schreef:
    (...)
    Geen idee, maar ik had er geloof ik Quidditch/Vlieg lessen van gemaakt


    Aha, oké, dan heb ik daar niks mee te maken ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Naam Jordan Greystone.
    Leeftijd 16, 1 januari
    Geslacht Mannelijk
    Bloedstatus Halfblood.
    Afdeling Ravenclaw
    Uiterlijk (+ Foto)



    Innerlijk
    Vakken Naast de verplichte vakken heeft hij Acient Runes, Care of magical creatures en divination.
    Speciale positie Chaser bij het quidditch team.
    Extra: /


    Ik maak hem zo af..


    We've lived in the shadows for far too long.