• Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.
    • Inspiratie •

    Het is 1 september 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - gaan terug voor hun zesde jaar op Hogwarts. Er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!


    Rollen
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    Gryffindor
    • James Potter - Gereserveerd door JamesPotter [21/02] [1.4]
    • Sirius Orion Black - Lizor [1.2]
    • Remus John Lupin - Gereserveerd door WillNotLearn [21/02]
    • Peter Pettigrew - Gereserveerd door MadCry [21/02] [1.6]
    • Lily Evans - Lily_Evans [1.11]
    • Marlene Mckinnon - Iniminicum [1.8]
    • Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - Trohman [1.16]
    • Mary Macdonald - Cave [23/02] [1.19]

    Slytherin
    • Daniël Cillin Rogers - DocRoe [21/02] [1.8]
    • Severus Snape - Daryl_Dixon [21/02] [1.11]
    • Regulus Arcturus Black - Gereserveerd door Solangelo [21/02] [1.9]
    • Blake Sophia Haynes - Freer [1.7]
    • Scarlett Rose River - CaptainKush [22/02] [1.16]

    Ravenclaw
    • Jordan Greystone - Philia [22/02] [1.14]
    • Eliot Dautzenberg - Teater [1.13]
    • Juliet Greystone - Philia [1.4]
    • Louisa Mugnai - Teater [1.4]

    Hufflepuff
    • Luke Nathan MacNamara - Bain [1.13]
    • Max Adrian Sanderson - XY390 [1.17]
    • Gereserveerd door Cathedrals [21/02]
    • Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - Exorcizamus [1.8]

    Vrije J.K. Rowling Karakters
    • Alice Longbottom
    • Frank Longbottom
    Als je meer karakters toe te voegen hebt, let me know.

    Face Claims
    Aaron Taylor-Johnson
    Karen Gillian
    Ben Barnes
    Georgie Henley
    Louis Garrel
    Evan Peters
    Freya Mavor
    Ian Somerhalder
    Dianna Agron
    Sophie Turner
    Misha Collins

    Social Media
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    James Potter - @27JamesPotter
    LouisaMugnai - @LouisaMugnai
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Mar_McKinnon
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - RaeEmilia
    Juliet Greystone - @RclawsSexiest
    Regelus Black - @Regulus_Black61
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Lily Evans - @LilsEvans30
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - @SexyGwency
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11

    Snapchat
    James Potter - DeerJames
    Louisa Mugnai - DeMug
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - RaeEmilia
    Juliet Greystone - RedHead
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Severus Snape - sev
    Sirius Black - wholetthedogout
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Eliot Dautzenberg - Chaseliot
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - SexyGwency
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Mary Macdonald - marryme

    Facebook
    James Potter
    Louisa Mugnai
    Marlene McKinnon
    Daniël Cillin Rogers
    Regelus Black
    Sirius Black
    Peter Pettigrew
    Blake Sophia Haynes
    Severus Snape
    Raechelle "Rae" Emilia Shaffer
    Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch
    Lily Evans

    Dropon [Tag: ModernMaraudersQ]
    Je hoeft dit niet aan te maken, we proberen even of dit werkt!
    James Potter
    Regulus Black
    Lily Evans
    Sirius Black
    Gwendolyn Martch
    Rae Emilia
    Peter Pettigrew
    Marlene McKinnon
    Severus Snape
    Scarlett River
    Louisa Mugnai

    Instagram
    Juliet Greystone - rclawssexiest
    Regulus Black - reglusrules

    Blog
    Luke Nathan MacNamara - myworldinallitscolours


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    Ravenclaw
    • Juliet Greystone - Philia
    • Eliot Dautzenberg - Teater [22/02]

    Gryffindor
    • Lily Evans - Lily_Evans

    Hufflepuff
    • Max Adrian Sanderson - XY390

    Slytherin
    • Blake Sophia Haynes - Freer


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    • Gwendolyn "Gwen" Caroline Martch - Trohman
    Chasers
    • Gereserveerd door Eleutheromania
    • James Potter - JamesPotter] - Captain
    • Marlene Mckinnon - Iniminicum
    Beaters
    • Sirius Orion Black - Lizor
    Seeker
    • Mary Macdonald - Gereserveerd door Cave

    Slytherin
    Chasers
    • Scarlett Rose River - CaptainKush
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black - Solangelo - Captain

    Ravenclaw
    Chasers
    • Jordan Greystone - Philia
    • Eliot Dautzenberg - Teater
    • Gereserveerd door Cave [23/02]
    Beaters
    • Louisa Mugnai - Teater - Captain
    Seeker
    • Juliet Greystone - Philia

    Hufflepuff
    Chasers
    Beaters
    • Raechelle "Rae" Emilia Shaffer - Exorcizamus




    Invullen
    Bestaande karakters hoeven niet perse heel uitgebreid ingevuld te worden, wat vooral belangrijk is, is wat hun Face Claim is en hoe ze zijn in de moderne wereld.
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Bloedstatus
    Afdeling
    * Twitter Account
    * Snapchat Naam
    Facebook Account
    Instagram Account
    Blog Account
    Uiterlijk (+ Foto)
    Innerlijk
    Vakken
    Speciale positie (prefect/quidditch team)
    Extra

    Voor de Social Media:
    * is verplicht, de rest hoeft niet, mag wel.
    Snapchat naam is alleen de naam van een snapchat account, je hoeft het account niet werkelijk te maken, maar die ga ik - of jij als je dat zelf ook kan - fake maken via deze site.


    Informatie
    Quidditch
    Komt

    Rooster
    Hier vind je het roosterper jaar en alle vakken.

    Volle Maan
    2014.

    Whatsapp Groep
    Stuur me even je nummer door als je er bij wilt!

    Topics
    Rollentopic
    Rollentopic 2
    Praattopic
    Praattopic 2

    Vragen?


    Regels
    Alsjeblieft lezen voordat je je inschrijft!
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Bij een tweede rol hoef je de social media niet perse te doen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen, tenzij er iemand is die heel graag een leraar wil spelen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    News
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer dan!
    • Als je in de Facebook groep wilt, stuur me even een link van je account!
    • Wanneer zal ik het speeltopic openen?
    • Het speeltopic zal vrijdagavond om 8 uur geopend worden!

    Mischief managed.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 13:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh god ik ga helemaal stuk hier om die tweets :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Mehh, sorry dat ik het hier vraag, maar weet iemand van jullie misschien waar je (liefst niet al te duur) een Gryffindor robe kan kopen, die ik uiterlijk 21/22 maart ontvang? Want ik heb de 22e een onderlinge paardrijwedstrijd waarin we verkleed mogen haha :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ohja, Soms kan mijn Engelse grammatica een beetje krom zijn, maar ik doe mijn best^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eleutheromania schreef:
    Mehh, sorry dat ik het hier vraag, maar weet iemand van jullie misschien waar je (liefst niet al te duur) een Gryffindor robe kan kopen, die ik uiterlijk 21/22 maart ontvang? Want ik heb de 22e een onderlinge paardrijwedstrijd waarin we verkleed mogen haha :')

    Ebay of Etsy, daar heb je de meeste kans (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ebay of Etsy, daar heb je de meeste kans (:


    Okii ^^, ik zal even kijken dan :')


    take me back to the basics and the simple life

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahaha ja jij ook niet! Ik probeer je niet te kwetsen, alleen Snape.


    NIce :W


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oeeeeh, krijgen we ook nog een whatsappgroep? Dat staat bij informatie namelijk. Lijkt me super leuk! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    Oeeeeh, krijgen we ook nog een whatsappgroep? Dat staat bij informatie namelijk. Lijkt me super leuk! (:

    Jup ^^ die ga ik maken nadat ik mijn Facebook en het praattopic af heb (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    Daniël Cillin Rogers
    •Daniël • God is mijn rechtdoener • Engels
    •Cillin • Oorlog • Iers
    •Rogers • Zoon van Roger •


    Leeftijd
    16 jaar, verjaart op 26 juni

    Geslacht
    Man

    Bloedstatus
    Volbloed

    Twitter Account
    @WildDanny26
    Facebook Account
    Dylan Rogers

    Uiterlijk
    (FC: Dylan Sprayberry) Danny heeft lichtbruine lokken die in een warrig model staan. Er zit vaak maar een beetje haarwax in, meer niet. Hij heeft helblauwe ogen, die dwars door je ziel lijken te kijken. Deze ogen veranderen nauwelijks, qua kleur niet, maar ook niet qua karakter.
    Hij heeft een redelijk smalle bouw, maar toch is hij in het bezit van redelijke spieren. Met zijn lengte van één meter zesentachtig is hij zeker niet ontevreden, al had hij liever wat langer willen zijn.

    Innerlijk
    Eigenlijk is Danny best wel een sarcastische bitch. Hij vindt het heerlijk om te kibbelen, vooral met mensen uit zijn eigen afdeling. Toch is hij zeer vriendelijk, wat volgens hem erg on-gewoonlijk is voor een Slytherin.
    Danny heeft een zeer duistere humor. Hij is daarbij ook zeer sarcastisch, en hij is zeker niet bang om zijn mening te vertellen. Hij staat vaak standvastig achter zijn mening, en laat daarbij duidelijke argumenten horen. Hij is zeker niet bang om te vechten voor mensen van wie hij houdt, het zit in zijn aard om dat te doen.
    Ook een lieverdje is hij zeker niet, hij is echt niet bang om iemand te slaan als het nodig is. Zodra hij je in je hart heeft genomen beschermt hij je met heel zijn hart en helpt hij je waar hij kan. Hij blijft kalm in stressvolle situaties en gaat daarmee ook zorgvuldig om. Hij is erg kil en koeltjes, en zoals eerder gezegd houdt hij van duistere humor. Als Danny zich ergens op richt moet hij het afmaken, hij is dus heel erg taakgericht. Hij trekt zich ook niets aan van wat anderen zeggen en hij is onafhankelijk van aard. Hij is ook een doorzetter die altijd zijn doelen nastreeft tot hij het bereikt heeft. Hij kiest eerder wraak boven gerechtigheid en achtervolgt je tot de poorten van de hel en verder als je hem of iemand van wie hij houdt pijn doet.
    Soms is hij egoïstisch, maar dan probeert hij altijd grappig te zijn. Hij laat nogal gauw weten wat hij van iemand vindt. Hij is best wel relaxed, en al mag zijn houding dat niet uitstralen, hij is minder gestrest dan hij op het eerste gezicht lijkt. Hij is ook erg slim, en zoals eerder gezegd ook erg mondig.


    Vakken
    DADA, Care of Magical Creatures, Potions, Herbology, Astronomy.

    Speciale positie
    Geen.

    Extra
    Hoewel Danny een Slytherin is en uit een volbloed familie komt, gedraagt hij zich er niet naar. Hoewel zijn ouders muggles niet echt konden hebben, was Daniëls beste jeugd vriendje een muggle. Hij had hier enorme ruzie om met zijn ouders, maar aangezien hij nog klein was en er niet veel van snapte hebben zijn ouders gewonnen.
    Toch vond hij muggles altijd wel aardig. Hij heeft twee tweelingszusjes, en nog twee andere zusjes. Hij is de oudste van vijf kinderen.


    Rest komt ASAP

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 21:17 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cathedrals schreef:
    Oeeeeh, krijgen we ook nog een whatsappgroep? Dat staat bij informatie namelijk. Lijkt me super leuk! (:


    HAHAHAHA Dit gaat helemaal fout!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Marlene McKinnon



    Leeftijd:
    Zeventien jaar, verjaart op vijfentwintig mei.

    Geslacht:
    Vrouwelijk.

    Bloedstatus:
    Pure Blood.

    Twitter Account:
    @Mar_McKinnon

    Snapchat Naam:
    @Marly

    Facebook Account:
    Marlene McKinnon

    Uiterlijk:
    Marlene is een mooi meisje en dat weet ze zelf ook. Ze heeft donkerbruine haren die tot iets over haar schouders vallen. Ze heeft een bleke huid maar niet zo bleek dat het opvalt en in de zomer wordt haar huid ook snel bruin. Marlene heeft grote groenbruine ogen waaruit altijd meer emotie te halen is dan haar woorden. Een volle laag wimpers omhullen haar ogen waardoor ze nog groter lijken. Haar wimpers en haar wenkbrauwen zijn nog donkerder dan haar haar en zelfs bijna zwart te noemen. Marlene's wenkbrauwen lopen in een soepele boog boven haar ogen en passen goed bij de rest van haar gezicht. Marlene heeft een lange smalle neus waar ze niet echt tevreden mee is. Ze vindt hem niet echt goed bij de rest van haar gezicht passen. Met haar één meter zevenenzestig is Marlene niet de allerlangste maar steekt ze toch nog wel een stuk uit boven de kleinsten. Marlene is erg slank gebouwd en heeft een soepel lichaam waarmee ze veel lichamelijke activiteiten uit kan voeren. Marlene is een persoon wat eigenlijk bijna nooit make-up draagt. Ze vindt dat je je eigen natuurlijkheid niet moet bederven met lagen troep. Marlene's kledingstijl is zeer divers. Het ligt aan haar stemming wat ze aandoet. Als ze niet lekker in haar vel zit zal je haar dagenlang alleen in niet meer dan een joggingsbroek en trui zien rondlopen maar wanneer ze vrolijk is kan ze met de meest originele outfits op straat komen.

    Innerlijk:
    Marlene is een onafhankelijk en een vrij meisje. Ze heeft een erg sterke eigen mening en is niet iemand die zomaar de menigte volgt. Ze kan goed op haar eigen benen staan en goed voor zichzelf opkomen. Marlene is een meisje wat vele toekomst plannen heeft. Ze wilt graag de wereld rondreizen en vele dingen doen. Marlene is ook zeker een intelligent persoon te noemen. Ze heeft een bovengemiddeld IQ en heeft het altijd goed op school gedaan. Maar ook in het echte leven is Marlene intelligent. Ze begrijpt de meeste dingen die in het dagelijkse leven gebeuren en kan ook goed verbanden leggen. Wanneer Marlene spreekt zal haar taalgebruik ook boven gemiddeld zijn. Marlene is een meisje wat eigenlijk altijd gelijk wilt krijgen. Wanneer ze eenmaal een doel voor ogen heeft zijn er weinig mensen die haar in die plannen kan tegenhouden. Marlene kan echter wel naar de plannen en meningen van anderen luisteren maar uiteindelijk doet ze toch wat ze zelf wilt. Marlene is een persoon wat altijd in staat is om anderen te helpen. Hoewel ze sommige mensen niet mag. Ze zal altijd haar best doen om andere mensen te helpen als dat binnen haar bereik ligt. Marlene stelt zichzelf hier echter niet door achter. Ze blijft nog steeds voor zichzelf opkomen en zal iemand niet helpen als zij zichzelf daardoor onderdoet. Marlene is een persoon wat lief noemen is. Ze is in ieder geval lief voor degenen die ze liefhebt. Marlene is een hele goede vriendin als je eenmaal om je is gaan geven. Ze zal altijd voor je klaar staan en je zal altijd met je problemen bij haar terecht kunnen. Marlene kan het daarom eigenlijk met iedereen vinden. Ze ziet heel snel het positieve in mensen. Je zou dit naïef kunnen noemen maar er zijn ook mensen die hierdoor heel veel aan haar hebben. Marlene is niet iemand die snel vijanden maakt. Ze krijgt niet snel ruzie met mensen maar als je ruzie met haar krijgt heb je ook iets heel ergs gedaan. Marlene is ook in staat om mensen te vergeven. Het maakt niet uit hoeveel slechte dingen ze hebben gedaan. Ze blijft geloven in het goede in mensen. Marlene is zeker een charismatisch meisje te noemen. Ze heeft een soort sfeer om zich heen hangen waarin de meeste mensen zich prettig voelen. Ook is ze goed in mensen inschatten en merkt ze ook meestal wanneer iemand liegt. 'Opgeven' staat niet in het woordenboek van Marlene . Ze zal altijd doorgaan hoeveel moeite het haar ook kost. Soms kan ze dan iets te ver in haar plannen doordraven en andere mensen achterstellen.

    Vakken:
    Charms, Ancient Runes, History of Magic, Herbology, DADA, Transfiguration, Astronomy, Care of Magical Creatures, Potions.

    Speciale positie:
    Marlene is Chaser bij het team van Gryffindor.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 17:34 ]


    -

    Praattopic


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)

    HAHAHAHA Dit gaat helemaal fout!

    Totally :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)

    HAHAHAHA Dit gaat helemaal fout!


    Jaaa, lol. Denk het ook!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )




    Naam: Raechelle "Rae" Emilia Shaffer
    Soms wordt ze ook wel eens spottend "Engeltje" genoemd, vanwege haar uiterlijk en haar vriendelijkheid. Ze vat dit meer op als een compliment dan als een belediging.
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Bloedstatus: Halfbloed
    Twitter Account: @RaeEmilia
    Snapchat Naam: RaeEmilia
    Facebook: Hiero
    Uiterlijk: [FC: Freya Mavor]
    Rae heeft felblond haar, dat licht krullend langs haar hoofd valt. Het is redelijk lang, het reikt tot onder haar borsten, en ze is erg trots op haar haar. Toch heeft ze de neiging er af en toe gekke dingen mee te doen. Regelmatig verft ze het in een andere kleur en dat zijn lang niet altijd natuurlijke kleuren. Tot nu toe heeft ze het al eens donkerblauw en paars geverft, en ze heeft ook eens groene strepen erin gehad. Toen ze net op Hogwarts zat verfde ze het vaak in natuurlijke kleuren, dus ook bruin en zwart hebben de revue al eens gepasseerd. Op dit moment is het haar natuurlijke kleur omdat ze het wil laten herstellen, maar daarna wil ze het graag dieprood verven.
    Met haar 1,63 is ze niet de langste persoon, maar dit vindt ze niet erg. Ze is erg slank, soms wordt ze zelfs te mager genoemd. Hier kan ze niks aan doen, dit is gewoon haar lichaamsbouw. Ze heeft blauwe ogen die een beetje naar grijs neigen en volle lippen. Make-up draagt ze nauwelijks.
    Innerlijk: Rae is een vrolijke, optimistische meid. Wanneer iemand zich duidelijk niet goed voelt, zal ze allemaal gekke dingen gaan doen om te proberen die persoon op te vrolijken. Zelf heeft ze wel eens last van dingen die haar verdrietig maken, maar vaak probeert ze dat van zich af te schudden. Meestal onderdrukt ze deze gevoelens dan, in plaats van dat ze ze echt verwerkt. Hierdoor kan ze af en toe "exploderen", dan komen al haar emoties naar buiten in één grote stortbui en wil ze het liefst alleen maar huilen. Door haar vrolijke gedrag wordt ze wel eens kinderachtig genoemd. Ze heeft hier verder helemaal geen problemen mee, wat anderen van haar vinden kan haar weinig schelen. Stiekem is ze ook wel een beetje kinderachtig.
    Rae is wel echt een Hufflepuff. Ze is geduldig en aardig tegen iedereen die ze tegenkomt, behalve als die het verpesten bij haar over bij één van haar vrienden. Ze is heel beschermend naar haar vrienden en familie toe en zal voor hen door het vuur gaan. Rae kan ook heel hard werken en is altijd fanatiek. Ze kan er heel erg slecht tegen als mensen vals spelen tijdens spelletjes, dan kan ze echt boos worden. Als Rae boos wordt, is ze ook echt boos. Dan zal ze je negeren of je zelf fysiek pijn doen. Dat laatste komt zelden voor, dan moet ze echt haar geduld verliezen. Dan heb je het echt te bont gemaakt.
    Ze is redelijk naïef en goedgelovig, je kan haar alles wijsmaken. Ze is nergens bang voor, en wil alles uitproberen. Ze kan heel enthousiast worden over iets en dan zelfs er een beetje in doorslaan, maar dit gebeurd niet vaak. Ze heeft een lichte obsessie met fabeldieren, en één van haar dromen is op een dag een feniks te hebben, die vindt ze het allermooist.
    Toch is ze, ondanks dit alles, erg onzeker over haar vriendschappen en relaties. Op het gebied van liefde heeft ze nog zeer weinig ervaring, en ook als ze mensen een lange tijd niet gezien heeft, zal ze vaak aan zichzelf gaan twijfelen. Vaak is dit na een korte tijd wel weer over, als ze eenmaal heeft ingezien dat mensen haar nog wel leuk vinden.
    Vakken: Rae volgt Toverdranken, Bezweringen, Kruidenkunde, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Gedaanteverwisselingen, Verzorging van Fabeldieren en Alchemie.
    Speciale positie: Beater in het Quidditch-team.
    Extra: Rae heeft een Dreuzel-moeder en een tovernaars-vader. Ze heeft totdat ze naar Hogwarts ging een redelijk normaal Dreuzelleven geleid. Ze was zich bewust van haar krachten, haar vader heeft haar geleerd ze onder controle te houden, zodat ze naar een gewone basisschool kon. Ze had vriendinnetjes, die ze nu niet meer ziet, en ze speelde graag buiten. Verder zat ze op turnen, waar ze twee keer in de week heen ging, omdat ze ontzettend lenig was. Ze is er, toen ze naar Hogwarts mocht, mee gestopt, maar je ziet haar nog wel eens in de leerlingenkamer of in de gangen spontane oefeningen doen. Ze zat ook op paardrijden, dit doet ze nu alleen nog maar als ze thuis is, omdat haar ouders nog paarden houden.
    Ze heeft twee dwerghamsters als huisdier, Aramis en Apollo. Ze heeft een kooi in haar koffer waar ze ze in houdt, soms laat ze ze door de leerlingenkamer rondrennen in een bal.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 23:15 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui