• Hooi! (:


    Ik had een vraagje. Sinds vandaag heb ik namelijk problemen met de achtergrond van Quizlet. Het normaal gesproken witte vlak in het midden is niet meer in z'n geheel wit. Er zitten ''gaten'' in.

    Ik heb mijn geschiedenis (en daarmee ook cookies) al gewist, omdat Quizlet er vandaag meerdere minuten bij mij (en anderen) uitlag en ik in de eerste instantie dacht dat het aan mijn laptop lag. Dit was niet het geval kreeg ik toen uitgelegd. Maar ik gok er daardoor dus op dat het nutteloos is om nu wéér mijn geschiedenis te gaan wissen, of zit ik fout?
    Voordat Quizlet eruit lag had ik dit ook al meerdere malen, maar het ging toen wel gewoon weg. Maar nu heb ik het al op meerdere pagina's. Bij mijn topics, de actieve topics, in een topic en nu terwijl ik dit topic typ.
    Buiten het forum heb ik het overigens nog niet geprobeerd, maar stiekem ga ik er vanuit dat ook daar gewoon haperingen zullen zijn in de achtergrond van Quizlet.

    Heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe dit te verhelpen is? Alvast bedankt! :3

    EDIT: Het is nu (een paar minuten nadat ik dit topic heb geplaatst) weer weg. Maar zo snel als dat het nu weg is gegaan, kan het natuurlijk ook wel weer terugkomen. Aangezien ik dit eerder op de dag al heb gehad. It's strange.. :p








    Foto's zijn aanklikbaar. ^^

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 19:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb er op het moment ook last van. =(


    'Nobody said it was easy