• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Soundgarden • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Massacres • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Rollins • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 13 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Celerity • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: #LEH - Superwoman & Humble The Poet

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 27 februari.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 5:12 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Oh, dit ben ik van tijd... Oeps




    Dat ken ik. Don't worry, dat is gewoon menselijk ;3


    26 - 02 - '16

    Serieus, mijn internet-beste-vriendin is nu dus op twitter zielig aan het doen over dat niemand er voor haar is en ze gelukkig wilt zijn. En dan niet eens tegen mij, zielig op twitter. Ik praat altijd met haar en ik ben er 24/7 voor haar, ik ben tot 4 uur opgebleven toen ik de dag erna school had om met haar te praten. Ugh. Dan niet.


    wat was dit ookalweer

    LiamJamesPayne schreef:
    Serieus, mijn internet-beste-vriendin is nu dus op twitter zielig aan het doen over dat niemand er voor haar is en ze gelukkig wilt zijn. En dan niet eens tegen mij, zielig op twitter. Ik praat altijd met haar en ik ben er 24/7 voor haar, ik ben tot 4 uur opgebleven toen ik de dag erna school had om met haar te praten. Ugh. Dan niet.


    Oh, dat herken ik. Ik snap zo'n mensen eigenlijk niet. Je bent er altijd voor hun en zo en dan gaan ze zo doen ergens anders. Ja zeg...


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Oh, dat herken ik. Ik snap zo'n mensen eigenlijk niet. Je bent er altijd voor hun en zo en dan gaan ze zo doen ergens anders. Ja zeg...



    Daarom, ik voel me dan altijd nogal genaaid, alsof alle tijd die je in iemand steekt helemaal voor niets was.


    wat was dit ookalweer

    LiamJamesPayne schreef:
    (...)


    Daarom, ik voel me dan altijd nogal genaaid, alsof alle tijd die je in iemand steekt helemaal voor niets was.


    Ja, da's erg.. ;s


    16 - 09 - '17

    LiamJamesPayne schreef:
    Serieus, mijn internet-beste-vriendin is nu dus op twitter zielig aan het doen over dat niemand er voor haar is en ze gelukkig wilt zijn. En dan niet eens tegen mij, zielig op twitter. Ik praat altijd met haar en ik ben er 24/7 voor haar, ik ben tot 4 uur opgebleven toen ik de dag erna school had om met haar te praten. Ugh. Dan niet.

    Wat vervelend dat die persoon jou niet waardeert, al helemaal als jij er echt altijd voor haar bent en tot 4 uur op blijft. There should be more people like you, darling.


    Pretty is just a pretty word.

    Oh, Dylan is zo omnom Ö


    16 - 09 - '17

    M'n haar gaat er binnenkort ook weer af (:


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Oh, Dylan is zo omnom Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Reigns schreef:
    M'n haar gaat er binnenkort ook weer af (:


    Oeh nice!


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Oeh nice!


    Ja, maar niet heel kort, tot aan de schouders ongeveer.


    16 - 09 - '17

    Greenbean schreef:
    (...)


    :9~


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ja, maar niet heel kort, tot aan de schouders ongeveer.



    Oooh ;3
    Oke


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)


    Oooh ;3
    Oke


    Haha. Ik sta waarschijnlijk niet met heel kort haar en dat wil ik ook liever niet. Ik ben gehecht aan lang haar, haha. Mijn haar groeit sowieso heel snel terug, dus zoveel heb ik er ook niet aan.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    :9~



    '' Type Sangster if you can see this. "