• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Soundgarden • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Massacres • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Rollins • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 13 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Celerity • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: #LEH - Superwoman & Humble The Poet

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 27 februari.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 5:12 ]


    16 - 09 - '17

    Hello there.
    M'n benen doen verdomde zeer door die wedstrijd waarmee ik met 57 punten van de 600 eerste ben geworden in mijn categorie.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Emison schreef:
    (...)
    Wat is er zo griezelig aan? :Y)


    Dat het zo commercieel is!D':

    @Kim
    Congratulations!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dank je, Jarne!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh there is some annoying guy. Die gast maakt me zo chagrijnig. Asdfghjkl;'


    26 - 02 - '16

    McLoughlin schreef:
    Hello there.
    M'n benen doen verdomde zeer door die wedstrijd waarmee ik met 57 punten van de 600 eerste ben geworden in mijn categorie.


    Gefeliciteerd!

    @Erieka, oei.


    16 - 09 - '17

    @Syl Dank je!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Great, nu word ik beschuldigd van het feit dat ik het mensen kwalijk neem als ze me willen helpen. Dat is gewoon niet waar.

    Vandaag een gesprek met de psycholoog. Hopelijk kan ik er iets mee.


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Great, nu word ik beschuldigd van het feit dat ik het mensen kwalijk neem als ze me willen helpen. Dat is gewoon niet waar.

    Vandaag een gesprek met de psycholoog. Hopelijk kan ik er iets mee.


    Niet te snel alles negatief opnemen. Als het over je topic gaat, de mensen hebben het goed met je voor. Je moet jezelf ook eens wat meer positief instellen, want met negativiteit ga je je toch weer telkens irriteren en zo. Niet om je aan te vallen of te kwetsen, maar ik merk vaker dat je wel eens sneller negatief bent.

    Succes bij de psycholoog!

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 15:41 ]


    16 - 09 - '17

    Oh gosh, daar heb je die gast weer en hij begint nu telkens over Jarne. Stop it! xD


    16 - 09 - '17

    Ik heb 't gesprek al gehad ^^
    Ik ga me alleen nog maar focussen op leuke dingen, veel afspreken met vrienden enz.


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Ik heb 't gesprek al gehad ^^
    Ik ga me alleen nog maar focussen op leuke dingen, veel afspreken met vrienden enz.


    Toppie! Hoe ging het?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Toppie! Hoe ging het?


    Het ging verrassend goed eigenlijk. Het komt er op neer dat ik meer naar buiten moet en meer met vrienden af moet spreken. Ik ga ook kijken of er binnenkort nog meetings zijn met Quizlet enz, want dan ga ik daar ook heen. ;3


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Het ging verrassend goed eigenlijk. Het komt er op neer dat ik meer naar buiten moet en meer met vrienden af moet spreken. Ik ga ook kijken of er binnenkort nog meetings zijn met Quizlet enz, want dan ga ik daar ook heen. ;3


    Mij kun je altijd meeten! ;D
    Al weet ik niet of je daar gelukkig van word want over het algemeen vinden mensen mij raar en heb ik daarom geen vrienden.


    wat was dit ookalweer

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Het ging verrassend goed eigenlijk. Het komt er op neer dat ik meer naar buiten moet en meer met vrienden af moet spreken. Ik ga ook kijken of er binnenkort nog meetings zijn met Quizlet enz, want dan ga ik daar ook heen. ;3


    Ah, da's goed (:


    16 - 09 - '17

    LiamJamesPayne schreef:
    (...)

    Mij kun je altijd meeten! ;D
    Al weet ik niet of je daar gelukkig van word want over het algemeen vinden mensen mij raar en heb ik daarom geen vrienden.


    Ik heb ook niet geweldig veel vrienden :/


    26 - 02 - '16