• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Soundgarden • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Massacres • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Rollins • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 13 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Celerity • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: #LEH - Superwoman & Humble The Poet

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 27 februari.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 5:12 ]


    16 - 09 - '17

    Hoe was jouw/jullie dag?


    26 - 02 - '16

    M'n dag was chill. Sims 4 gespeeld, tv gekeken, ideetjes voor stories opgeschreven. Voor de rest niks speciaal. De jouwe?


    16 - 09 - '17

    Ik ben vandaag om twaalf uur naar het station in Zwolle gegaan. Daar ben ik door m'n beste vriend opgepikt en toen zijn we naar zijn huis gegaan. We hebben de helft van The Matrix (film) gezien en daarna zijn we de stad in gegaan. Ik heb een nieuwe muis voor m'n laptop gekocht en toen we terug kwamen heb ik even mijn hart kunnen luchten bij hem. Dat voelde echt fijn. Daarna heb ik League of Legends gespeeld samen met hem en hebben we shoarma gegeten. Vervolgens hebben we muziek uitgewisseld en daar nog lang over gepraat. Toen zijn we naar mijn huis gegaan en hij is net teruggegaan naar zijn huis.


    26 - 02 - '16

    Ah, wat leuk (:
    Ik heb je muis gezien op fb, cool!


    16 - 09 - '17

    Ja, ben er echt blij mee (:
    Ik kon de afleiding ook wel goed gebruiken trouwens. Binnenkort ga ik weer kijken of het mogelijk is dat weer therapie krijg. Ik merk dat ik weer af begin te zakken naar een neerwaartse spiraal.


    26 - 02 - '16

    Awh, wat jammer. Het komt wel goed. Als je ooit wil praten of iets kwijt wil, ik ben er voor je.


    16 - 09 - '17

    Ik weet dat het wel weer goed komt, maar ik heb er wel weer hulp bij nodig. Ik moet gewoon leren dat ik niet alles alleen kan en dat ik daarbij hulp van anderen moet kunnen aanvaarden (:

    Dankjewel! Jij mag ook altijd bij mij aankloppen als er iets is (:


    26 - 02 - '16

    Da's mooi gezegd.

    Dankjewel (:


    16 - 09 - '17

    Ik ben al goed bezig joh! Ik had tegen mezelf gezegd nog een cover voor mezelf te maken en dat ik zou gaan schrijven wanneer het twaalf uur was. Geen van beiden is gebeurd xp


    16 - 09 - '17

    Haha ik ken het :'D


    26 - 02 - '16

    Eerrruuuggg. Ik had al netjes ideeën uitgeschreven van wat ik zou gaan schrijven, pff. Misschien zo toch maar proberen.


    16 - 09 - '17

    Die mail die je krijgt als je GM is verlopen is eigenlijk griezelig commercieel:

    Beste Debbaut,

    Oh nee!! Je golden membership op Quizlet is verlopen!

    Mis niets en verleng je GM vandaag nog:
    http://www.quizlet.nl/golden/


    Met vriendelijke groet,
    Quizlet.nl


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha


    16 - 09 - '17

    Schrijven gaat weer goed! (:


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    Die mail die je krijgt als je GM is verlopen is eigenlijk griezelig commercieel:

    Beste Debbaut,

    Oh nee!! Je golden membership op Quizlet is verlopen!

    Mis niets en verleng je GM vandaag nog:
    http://www.quizlet.nl/golden/


    Met vriendelijke groet,
    Quizlet.nl

    Wat is er zo griezelig aan? :Y)


    -