• Alright. Ik ben opzoek naar een acteur, echter heb ik geen flauw idee om er achter te komen hoe hij heet. Ik heb ook niet veel informatie over hem, behalve dat hij niet aantrekkelijk is (I rather not say it, 'cause it is rude, maar kort door de bocht: hij is lelijk), enzover ik weet klein vast stuk is. Volgens mij speelt hij geen grote rollen in films en tv-series, en speelt hij meestal in wat meer sci-fi, fantasy -achtige dingen, of in een middeleeuwse zettingen. Hij is ook geen jonkie meer, sowieso boven de vijftig schat ik. Hier hebben jullie waarschijnlijk geen hol aan, maar ik hoop dat iemand toch misschien een idee heeft en de goede naam hier dropt. Dus als je enig idee hebt, zou ik het heel erg waarderen als je die naam zou doorgeven :')

    Andere gegevens
    Soms een bril
    Niet bepaalt een volle bos met haar meer, het is ook aan de lichtere kant
    Blanke/lichte huid
    Geen tattoo's

    Wie is het niet
    Colin Morgan
    Peter Dinklage
    John noble
    Wormtaildude
    Mark Eddy
    JJ Murphy
    Robert Carlyle
    Willem Dafoe
    Ron Perlman?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 0:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lian Glen, Charles Dance, Rory Mccann, Aidan Gillen, Jerome Flynn, Ian Mcelhinney, Liam Cunning? Sommige vind ik persoonlijk niet echt lelijk, naar het zijn allemaal wat oudere acteurs uit die serie.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Als je weet wat voor rollen hij speelt, kan je het opzoeken.
    Zo heb ik in elk geval geen flauw idee over wie je het hebt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Als je weet wat voor rollen hij speelt, kan je het opzoeken.
    Zo heb ik in elk geval geen flauw idee over wie je het hebt.


    Als ik zou weten welke rollen hij speelt, dan had ik dit topic niet hoeven openen. Dus kinda obvious dat ik het niet weet :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maseo schreef:
    (...)
    Als ik zou weten welke rollen hij speelt, dan had ik dit topic niet hoeven openen. Dus kinda obvious dat ik het niet weet :')

    Nou, je weet er in elk geval meer over dan ons. Je weet althans wel in wat voor genre's hij speelt, dus als je het plot van een film nog weet, kan je daar wat over kwijt.
    En "Wormtaildude" heet Timothy Spall.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Richard Wilson?