• Aangezien het nogal een gespam werd in een cosplay topic, besloot ik maar om een eigen League of Legends topic te maken.
    Hier mag je alles droppen over je favoriete champion, cosplay en nog veel meer.

    Wat is league of Legends:
    League of Legends (LoL) is een free-to-play multiplayer online battle arena videospel, ontwikkelt door Riot Games en uitgebracht in oktober 2009 voor Microsoft Windows, en in maart 2013 voor Mac OS X. Het spel is gebaseerd op de Defense of the Ancients-mod van het spel Warcraft III: Reign of Chaos en het uitbreidingspakket Warcraft III: The Frozen Throne.

    Spelers, ook wel Summoners genoemd, zijn verdeeld in 2 even teams van helden, 3 tegen 3 (3v3) of 5 tegen 5 (5v5). Elk team begint aan tegenovergestelde kanten van de map, in een gebied dat de Spawning Pool wordt genoemd. Bij de Spawning Pool bevindt zich de Nexus, het hoofdkwartier van het team. Een spel is gewonnen wanneer de vijands Nexus is vernietigd. Om de Nexus te vernietigen moet elk team zich door een serie van Turrets werken die langs de paden staan om naar de Nexus te komen. Spelers krijgen levels door Minions (NPCs die constant spawnen bij de Nexus en het andere team aanvallen) en het verslaan van neutrale monsters. De spelers verdienen gold, virtueel geld, met het vernietigen van neutrale monsters, Turrets, Minions en tegenspelers. Dit geld wordt uitgegeven in de Spawning Pool van je team om de uitrusting van je held te verbeteren. Sinds 13 juni 2013 zijn er 119 verschillende helden waaruit je kan kiezen. Tijdens het spel krijgt de held experience points (XP) als er minions dood gaan. Als een speler er veel doodt dan zal hij na een tijdje een level stijgen, waardoor hij een van zijn vaardigheden kan verhogen. Ook door het doden van vijandelijke helden en neutrale monsters krijgt een speler XP. Het maximum level van een held is 18, waarna al zijn of haar vaardigheden zijn gemaximaliseerd. Vaardigheden van helden variëren erg en het duurt een tijdje voordat een speler zijn of haar held tot het uiterste kan beheersen.


    De lijst van bestaande Champions
    Aatrox
    Ahri
    Akali
    Alistar
    Amumu
    Anivia
    Annie
    Ashe
    Azir
    Blitzcrank
    Brand
    Braum
    Caitlyn
    Cassiopeia
    Cho'Gath
    Corki
    Darius
    Diana
    Dr. Mundo
    Draven
    Elise
    Evelynn
    Ezreal
    Fiddlesticks
    Fiora
    Fizz
    Galio
    Gangplank
    Garen
    Gnar
    Gragas
    Graves
    Hecarim
    Heimerdinger
    Irelia
    Janna
    Jarvan IV
    Jax
    Jayce
    Jinx
    Karma
    Karthus
    Kassadin
    Katarina
    Kayle
    Kennen
    Kha'Zix
    Kog'Maw
    LeBlanc
    Lee Sin
    Leona
    Lissandra
    Lucian
    Lulu
    Lux
    Malphite
    Malzahar
    Maokai
    Master Yi
    Miss Fortune
    Mordekaiser
    Morgana
    Nami
    Nasus
    Nautilus
    Nidalee
    Nocturne
    Nunu
    Olaf
    Orianna
    Pantheon
    Poppy
    Quinn
    Rammus
    Renekton
    Rengar
    Riven
    Rumble
    Ryze
    Sejuani
    Shaco
    Shen
    Shyvana
    Singed
    Sion
    Sivir
    Skarner
    Sona
    Soraka
    Swain
    Syndra
    Talon
    Taric
    Teemo
    Thresh
    Tristana
    Trundle
    Tryndamere
    Twisted Fate
    Twitch
    Udyr
    Urgot
    Varus
    Vayne
    Veigar
    Vel'Koz
    Vi
    Viktor
    Vladimir
    Volibear
    Warwick
    Wukong
    Xerath
    Xin Zhao
    Yasuo
    Yorick
    Zac
    Zed
    Ziggs
    Zilean
    Zyra


    Voor als je het nog niet speelt en het je toch leuk lijkt: Hier kan je een account aanmaken

    Drop hier ook je account naam, dan kan men elkaar toevoegen.

    LoL-spelers van Q:
    Avandra - FueledByNaan (pb'en als je haar toe wilt voegen) LVL 30 Silver V
    Katarina - Minaide (meestal bots, dominions of ARAM's, af en toe normals) LVL 30 Unranked
    Nidalee - NotYourHer0 - (ranked-normal summoners rift. Zelden ARAM, andere dingen niet) LVL 30
    Aatrox - Oh God Why - (Alleen bots. Geen pvp) (extra account: 99 cats)
    Decim - skTiger (alleen ranked, af en toe normals) LVL 30 - Platinum
    Blink - Thalias (Vaak normals en ranked, soms aram en dominion) LVL 30
    Kile - CaptainFaelan LVL 30
    Hobbit - Quantumkitty
    Mikaelson - iAstronaut
    Infini - Scuttle
    ThePeaceful - Diivergency
    Eunomia - EmmaHook (pb'en als je haar toe wilt voegen) LVL 5
    Penta - IceAbsol (Normal tot level 30 en daarna full ranked)
    Dodokipje - Dodokipje LVL 30 - Silver II
    Bjergsen - chaserofthemoon LVL 30 - Gold V
    Unity - Suppnub Lvl 30 - Silver I
    Moth - NynkMoth
    Draconis115 - ChaosButterfly
    Sivir - Bae040 LVL 7
    Michonne - McReedus
    Naamveranderingen doorgeven s.v.p.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 21:18 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    We hebben een team, maar er is nog nooit samen mee gespeeld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Massacres > Sadist > Esca


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben silver V


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa > Avandra


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb trouwens een tweede account Naances, dus beginnende spelers mogen me ook altijd daar op toevoegen, want ik ben daar nog maar lvl 7 ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heartseeker --> Nigiri --> Blink

    Silver 2 it is


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nice. Ik ben daarnet 5v5 verloren. We zijn met 4 silvers en een gold en spekeb tegen een diamond, 2 plats en 2 golds. Thanks rito.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Nice. Ik ben daarnet 5v5 verloren. We zijn met 4 silvers en een gold en spekeb tegen een diamond, 2 plats en 2 golds. Thanks rito.


    Ugh don't even start about it :'D Ik haat Riot mmr, want ik zit gewoon met Silver elo mensen tegen Master mensen te spelen :'D En ik weet dat normal mmr verschilt van ranked elo, maar het is zo kapot irritant :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Normals zijn gewoon shit :'D
    Daarom speel ik alleen ranked, alleen daar is het over 't algemeen t eerlijkst, leer je 't meeste van en spelen de mensen ook serieus.
    Maar ik speel league ook heel competitive, bijna niet meer voor fun.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het was ranked team. En ik geraak gewoon niet weg uit dat silver V gedoe. Vorig jaar zat ik lekker te chillen in silver III en nu speel ik continu met van die achterlijke mensen samen. Verlies ik meer punten dan dat ik krijg. Op mijn 'smurf' is het niet veel beter. Speel ik nog maar op lvl 7 niveau heb ik van die andere smurfs die denken dat ze spelen als een challenger, maar soms nog slechter zijn dan mij en dan heel de tijd zitten flamen op de echte nieuwelingen. Ik ben ook niet altijd goed bezig, want ik speel daar altijd nieuwe champs of champs die ik niet kan en probeer te leren. Maar echt fack sommige mensen zijn echt rude.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je meer LP verliest dan dat je krijgt, betekent dat je mmr gewoon slecht is. En als je ergens in stuck zit betekent het dat je daar misschien wel hoort en eens goed moet nadenken over wat je fout doet.

    Not trying to be rude, maar je moet dit echt niet alleen maar op andere mensen blamen. Vooral omdat in werkelijkheid silver enzo heel makkelijk is om uit te komen. Je moet echt bij jezelf kijken

    Ook dit is allemaal gezegd door pro spelers en door mijn vrienden die diamond zijn atm.
    Ben zelf plat op dit moment. Maar plat stelt ook niks voor.

    Je mag pas echt praten als je dia1+ bent :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Hoh ik weet niet, maar als je zegt dat je sameb moet blijven in team en dan solo in 4 man springen denk ik niet echt dat de fout bij mij ligt. Ik weet van mezelf dat ik echt wel beter ben dan Silver V want dat heb ik vorig jaar wel bewezen. Al doe ik nog steeds eens stomme plays dat heeft iedereen wel eens. In de lage ranks wordt er gewoon niet goed met elkaar gecommuniceerd. Ik had onlangs veruit de meeste damage van het team en dat op een support, dat vind ik gewoon raar. Ik heb gewoon ook een beetje pech soms. Onfaire match, slechte dag van mezelf, afk. Ahja ik heb nog tot oktober de tijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh. Rekkles is terug bij fnatic. Ik vond het heel jammer dat hij wegging, maar ik hoef hem daar niet meer terug. Steeelback verdient de plaats, niet Rekkles.

    Also, over ranked gesproken. Ik ging gisteren twee ranked matches, beide keren support. Ene keer 1/1/19 en de tweede keer 3/0/24 :'D ik vind het haast saai worden ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Iemand aram?


    26 - 02 - '16