• Jullie hebben vast en zeker de film Divergent gezien, kennen jullie de personage Al ook?
    Ik vind hem echt amazing, dus ik vind dat hij een eigen topic verdient ;)
    Maar zeg is eerlijk, hij is best cute (flower)
    En een regel:ZEIKERS OF DIVERGENT HATERS ZIJN VERBODEN.
    Veel plezier (yeah) (hoera) (Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 feb 2015 - 20:36 ]


    tiptoe through the tulips...

    KyleBroflovski schreef:
    (...)

    Als je het boek hebt gelezen dan praat je heel anders over Al hij is stoer :)


    Lieve schat, mensen mogen ook hun eigen mening hebben hea.


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Lieve schat, mensen mogen ook hun eigen mening hebben hea.


    1. Dat snap ik en 2. Noem me geen schat meer


    tiptoe through the tulips...

    KyleBroflovski schreef:
    (...)

    1. Dat snap ik en 2. Noem me geen schat meer


    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Lieve schat, mensen mogen ook hun eigen mening hebben hea.


    Mensen, vecht geen ruzie op het forum uit. Bij voorkeur ook niet op het internet. Geeft alleen maar problemen! In ieder geval, laat de rest niet meegenieten en ga dit ergens anders uitpraten/vechten(whatever you want)!


    Maar om geen spelbreker te zijn, zal ik Al ook wat aandacht schenken ^^ Ik moest echt keihard janken toen hij dood ging in het boek. In de film niet. Dat komt waarschijnlijk omdat hij daar een minder grote rol had, dan zag je ook minder van hoe hij dacht. Arme jongen. Al had niet mogen sterven :3

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 20:18 ]

    KyleBroflovski schreef:
    (...)

    Als je het boek hebt gelezen dan praat je heel anders over Al hij is stoer :)


    Ik heb het boek gelezen.
    Weet je wat ik stoer vind? Goede punctuatie


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vond Al zelf niet zo'n bijzonder personage. Hij heeft een beetje de verkeerde keuze genomen. Hij was echt niet Dauntless. Misschien Amity, of Abnegation. Maar geen Dauntless.


    Ex astris, sciencia

    KyleBroflovski schreef:
    (...)

    Als je het boek hebt gelezen dan praat je heel anders over Al hij is stoer :)
    ik heb het boek 3 keer gelezen en ik ben het met de anderen eens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik van Al moest denken. In eerste instantie vond ik het wel een leuk personage, maar naarmate het verhaal vorderde, begon ik me steeds meer aan hem te ergeren.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik van Al moest denken. In eerste instantie vond ik het wel een leuk personage, maar naarmate het verhaal vorderde, begon ik me steeds meer aan hem te ergeren.

    KyleBroflovski schreef:
    (...)

    Als je het boek hebt gelezen dan praat je heel anders over Al hij is stoer :)
    Gurl, ik heb waarschijnlijk de boeken voor jou gelezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tigresse schreef:
    Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik van Al moest denken. In eerste instantie vond ik het wel een leuk personage, maar naarmate het verhaal vorderde, begon ik me steeds meer aan hem te ergeren.


    Same.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Avarosa schreef:
    Ik vond Al maar een weakling.


    "Not my daughter, you bitch!"

    Tigresse schreef:
    Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik van Al moest denken. In eerste instantie vond ik het wel een leuk personage, maar naarmate het verhaal vorderde, begon ik me steeds meer aan hem te ergeren.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik heb het boek niet gelezen en dat ga ik ook niet doen. Om de spoilers hier en overal, maar ook om andere redenen. Wel leuk voor jou dat jij dat karakter zo geweldig vindt ;3


    26 - 02 - '16

    Guys? Wat heeft het voor nut om drie keer iets negatiefs te quoten? Jullie zijn natuurlijk vrij in jullie mening, maar het is natuurlijk niet erg nuttig in een FANtopic (:

    Wauw sorry, ik wilde ofc geen zeikerd zijn!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 19:02 ]

    Stop de smileys, lol. :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.