• •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    All the wolfies in our wolfpack.


    •~•~•~~•




    Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.



    •~•~•~•~•

    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.





    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    Talley • Gabriëla [alles gezien]
    Mallory • Marlijn [alles gezien]
    Aquari • Nichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    Tragically • Karin [alles gezien]
    Horowitz • Miriam [alles gezien]
    Mortensen • Naomi [alles gezien]
    Hiro • Lisa [S2x06]
    WillNotLearn • Elbrich [alles gezien]
    Vervain • Romy [alles gezien]
    Jasra • ? [S2x04]
    StephenFry • Felicia [S3E2]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Wanderings • Amber
    Norman • Julia [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    Martinski • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    SamWinchester • Sharon [alles gezien]
    Iparis • Cheryl [alles gezien]
    Lunacy • Cheryl [alles gezien]
    Waterhouse • Floor [Tot en met S3a gezien]
    Trohman • ? [Alles gezien]
    Rovers • Ruth [Alles gezien]
    Shank • Rani [Alles gezien]
    Dumbledore • Sanne [Bijna S4]
    Cosnett • Meike [Alles gezien]
    Nakama • Sylvie [alles gezien]
    Sapienza • Marit [Alles gezien]
    Assassin • Nikki [S3E12]
    TumbIr• Sterre • [Alles gezien]
    Luckyblue • Crystal • [Alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    Modric • Ricelle [alles gezien]
    Zamperini • Denize [alles gezien]
    Gogh • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    Mafia • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]
    Madrugada • Kim [alles gezien]
    Sociopaths • Marie [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    Jukeboxes • Xanthe [alles gezien]
    Sciam • Hilbert [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    Raccoon • Saar [Alles gezien]
    Collier • Saartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Skyeward • ? [alles gezien]
    • • •
    Lydia Martin fans:
    Gunnulfsen • Dore [Alles gezien]
    Solemnly • Linde [alles gezien]
    • • •
    Malia Tate fans:
    RandomlyEva • Eva [alles gezien]
    • • •
    Braeden fans:
    Braeden • Femke [S4]





    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 13:48 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Florrie schreef:
    (...)

    Okay, thanks (:

    Het is dus 29-06-2015. Het is echt veel later dan anders, maar goed. Ik twijfel dus nog of ik wel ga kijken naar seizoen 5. :x


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ilunga_ schreef:
    (...)
    Het is dus 29-06-2015. Het is echt veel later dan anders, maar goed. Ik twijfel dus nog of ik wel ga kijken naar seizoen 5. :x


    Ah, heel erg bedankt! Waarom niet? Ik zou het gewoon proberen (:


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Ah, heel erg bedankt! Waarom niet? Ik zou het gewoon proberen (:

    We hebben eigenlijk dezelfde redenen :') naar seizoen 4 keek ik al niet al te happy, aangezien er zoveel dingen onlogisch aanwaren
    Zoals niet rouwen om Allison... ja, tijdsprong, maar drie maanden later ben je het heus niet zo goed als vergeten :')

    Naar mijn weten hadden we dezelfde redenen in ieder geval.

    En het is idd later. Normaal waren we rond die tijd bij een van de laatste afleveringen. Als wij zomervakantie hadden, waren er nog hoogstens 4 afleveringen :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Florrie schreef:
    (...)

    Ah, heel erg bedankt! Waarom niet? Ik zou het gewoon proberen (:

    Zoals Kim al zei;
    -De dingen die gebeuren laten ze de laatste tijd nogal open; vroeger in de betere seizoenen wist je tenminste wat er nou eigenlijk gebeurd was aan het einde van het seizoen; terwijl ze seizoen 4 echt open gelaten hebben met allerlei plotholes. Want ik wil niet veel zeggen, maar ze wisten toen ze aan het filmen waren (volgens mij toch) nog niet dat er een seizoen 5 zou komen, dus voor het zelfde geld was Teen Wolf geëindigd en zouden we achter blijven met no explanation whatsoever. Wat Jeff de laatste tijd erg graag doet, het lijkt wel alsof hij niet meer zo creatief was als eerst, wat me op het volgende punt brengt.
    -Nu moeten de fans zélf maar dingen gaan verzinnen, die Jeff (maar al te graag) overneemt en in Teen Wolf propt; het perfecte voorbeeld hiervan is de wedstrijd die Teen wolf georganiseerd had van "Creer je eigen monster!" Wauw, really Jeff? You need us to do some thinking for you again?
    -Wat onder de spoiler staat, zit me nog het meeste dwars van allemaal. Oh en btw het is echt een spoiler als je nog niet helemaal bij bent, zo je kunt niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb.
    Toen het nog maar net bekend was over Allison, dat ze dood was zei Jeff, nee garandeerde hij zelfs(!) dat we zouden zien dat iedereen zou rouwen om Allison en dat Scott het er ontzettend moeilijk mee zou hebben, met haar dood. Nou dat heb ik gemerkt; Ze hebben haar wat, in totaal drie keer genoemd dit seizoen? Wauw, wat een rouwen is dat zeg! Gosh. Ik had op zijn minst wat gejank verwacht of slapeloze nachten voor Scott, maar nee; hij rolt lekker verder met Kira en alles is oké, hij denkt niet eens aan Allison, zijn zogenaamde grote liefde. Ha, don't make me laugh.

    -Mijn volgende punt is nog een spoiler, sorry.
    Waar ik eigenlijk ook redelijk pissed om ben is; zoals ik in punt 1 al zei: Verdwijningen van hoofdpersonages worden gewoon weg niet verklaard; Jackson (Oh die zit ergens in London, maar verder? No fucking idea. Ze konden niet eens een fucking telefoongesprek ofzo doen die vet emotioneel was met Lydia om zijn verdwijning te verklaren, nee in plaats daarvan wordt het maar uitlegt in één zinnetje door Lydia alsof het haar helemaal niets doet; "He went to London, I think." euhm, oké, ik had meer emoties verwacht na het einde van seizoen 2, maar goed dat ben ik, want hey schijnbaar is het zo makkelijk om je grote liefde te vergeten, is het niet Jeff?! Waar is Cora? Oh geen idee, maar schijnbaar verstopt ze zich. Hmm, ook lekker vaag Jeff. Waar is Danny? Na wat hij ontdekt had had ik verwacht dat Danny in de eerste aflevering al uitgelegd werd, maar nee in plaats daarvan zien we Danny niet één keer... En dan nog iets waar ik me ontzettend aan irriteer en dat zeg ik als Teen Wolf fan die er al is vanaf seizoen 1: ik vind het zo jammer dat Jeff de cast weggepest, want dat gebeurd er gewoon. Allison is weg, Derek wordt ook naar de achtergrond gedrukt (wat ze ook met Allison deden eerst voordat ze haar lieten sterven; haar verhalenlijn was totaal niet meer bijgewerkt, oh waarom zouden we? Allison gaat toch dood dus ach, jammer dan Isaac!), Erica en Boyd zijn weg, wat mijn favoriete koppel was dat nog niet samen was omdat Jeff ze te vroeg heeft laten sterven (hij heeft zelf in een interview gezegd dat ze een koppel zouden worden D: ), Isaac is weg, Coach gaan we ook minder zien (terwijl ik gehoopt had dat we Greenberg nou ook eens eindelijk zouden zien, dat we zouden zien dat Coach niet gek is, maar dat er echt een kind is dat het bloed vanonder zijn nagels haalt), Papa Argent gaat weg, Deaton hebben we ook in geen eeuwen meer gezien... De auteur van Peter heeft ook al laten weten dat we hem ook veel minder gaan zien... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

    -Er blijft amper nog iets over van de leuke originele cast en dat vind ik zo'n zonde omdat ik niet geloof dat het hun eigen keuzes zijn. (Volgens mij kwam het echt als een klap in het gezicht van Tyler Hoechlin, omdat hij er voor wel nog naar een evenement ging en daarna was hij op een evenement maar mocht hij opeens niet meer op het podium komen, omdat ze het vlak voor een interview tegen hem zeiden. Wauw tactvol Jeff, echt wauw. -clap- ). Holland heeft ook al laten weten dat ze het niet meer echt naar haar zin heeft SPOILER:
    ("I wish I jumped ship with Crystal")
    En sorry maar ik vind Tyler Posey echt een eikel, ik kijk Teen wolf dan ook echt niet voor hem. En die nieuwe twee "Main cast members" Naja, ik vind daar nou niet veel aan, sorry dat ik het moet zeggen. :'x

    Eigenlijk komt het hier op neer; Als ik nog kijk is dat alleen nog om
    Derek (Hmm, zoveel zullen we niet zien van hem denk ik zo; uet zou me dan ook niet verbazen als ze hem het volgende seizoen doden of laten vertrekken naar god weet waar en we nooit meer iets van hem horen, net als voorgaande karakters...), Stiles, Lydia en Kira, maar dat is meer omdat ik de acteurs ontzettend goed vind en ik ze niet zo maar wil laten stikken, maar niet meer echt om Teen wolf zelf.
    Ik weet het niet, vroeger keek ik er naar uit als er een nieuw seizoen uit kwam en nu heb ik zo iets van het zal wel, we zullen het wel zien.

    Edit; sorry voor mijn lange post/rent, ik had echt geen idee dat hij zo lang zou worden D:

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 12:16 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik las ook dat Crystal heeft gezegd dat

    toen Allison dood ging
    Crystal wou dat ze zei dat ze van Scott hield en Jeff wou dat eerst niet eens, maar uiteindelijk heeft ze het door gedrukt.

    Ik vind Brett, Liam (en binnenkort Theo) wel heel leuk, maar ik ben het met je eens dat alles zo'n beetje uitsterft en dat niks meer goed geregeld is.
    Ik ben het helemaal met jullie eens. (Jammer genoeg)

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 14:43 ]


    Danmarks Dynamite.

    -

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 14:44 ]


    Danmarks Dynamite.

    Jazra schreef:
    (...)

    Je hebt nu jezelf gequote, de originele post moet nog even worden aangepast (: En ja, klopt. De acteurs hebben vaak goede ideeën en Jeff zegt wel steeds dat hij de acteurs veel laat inbrengen, maar dat is echt niet altijd zo. :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha, oeps. Ik zit op m'n mobiel.
    Nee, volgensmij juist totaal niet blegh.

    Mag ik even kwijt dat ik Tyler P. heel klef vind met Lil Dyl en soms lijkt het alsof Dylan dat niet eens zo leuk vind. Geeft me een beetje raar gevoel, maar dat kan ook aan mij liggen. Ook dat Tyler eerst close was met Dylan O. en nu ineens zoveel met Lil Dyl om gaat.


    Danmarks Dynamite.

    Jazra schreef:
    Haha, oeps. Ik zit op m'n mobiel.
    Nee, volgensmij juist totaal niet blegh.

    Mag ik even kwijt dat ik Tyler P. heel klef vind met Lil Dyl en soms lijkt het alsof Dylan dat niet eens zo leuk vind. Geeft me een beetje raar gevoel, maar dat kan ook aan mij liggen. Ook dat Tyler eerst close was met Dylan O. en nu ineens zoveel met Lil Dyl om gaat.

    Ik denk dat Dylan O'Brien het er niet mee eens is dat Tyler Hoechlin weg is/weg moet. Want zij hadden ook veel plezier op de set en nu is één van zijn maatjes weg. D: -ik geloof eigenlijk niet dat Tyler Hoechlin vrijwillig is weggegaan maar goed, dat is mijn gedachte-. Ook denk ik dat Tyler P gewoon Dylan O'Brien laat vallen voor Dylan S. (Net zoals een oud vies mannetje; hoe jonger hoe beter) HAHA. Idk denk soms dat Tyler P zich nogal opdringt bij Dylan S inderdaad.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Is er iemand hier die naar Wolfcon gaat? Ik krijg net te horen dat ik van dutch comic con een pass heb gewonnen. Ik ben zo blij. Ik wil er zo graag heen, maar nu moet ik dus alleen. Daarom wilde ik ook geen pass kopen, omdat ik twijfel of ik het wel zie zitten alleen. Maar misschien zie ik één van jullie wel dan. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    Is er iemand hier die naar Wolfcon gaat? Ik krijg net te horen dat ik van dutch comic con een pass heb gewonnen. Ik ben zo blij. Ik wil er zo graag heen, maar nu moet ik dus alleen. Daarom wilde ik ook geen pass kopen, omdat ik twijfel of ik het wel zie zitten alleen. Maar misschien zie ik één van jullie wel dan. (:


    I'm going. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avgeropoulos schreef:
    (...)

    I'm going. (:


    Heb jij er ook dingen bijgekocht? (: En weet jij of er al wat bekend is wat er allemaal te doen is? want ik kan dat nergens vinden en als het echt alleen maar dingen zijn die je erbij moet komen, dan weet ik niet of ik wel ga. ;$


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Avgeropoulos schreef:
    (...)

    Ik werk ook niet, maar heb gewerkt. :d
    Nee, ik heb geen M&G, dat werd me een beetje te duur. Ik heb de organisatoren in Amsterdam gemeet tijden de Wolfhunt voor een gratis pass.
    Ik heb een Wolf Pass, wat betekent dat ik alle handtekeningen van de niet-bonus gasten krijg. (Ian Bohen, Charlie & Max Carver, Holland Roden, JR Bourne and the host Jamie - But I already met him at the hunt) Daarnaast zit er een Photo OP naar keuze in en die heb ik met Holland. Zelf heb ik nog een photo OP met Max Carver, Ryan Kelley en Dylan Sprayberry gekocht en ik heb de photo OP met Tyler Hoechlin van vrienden gekregen voor mijn verjaardag. (:


    Met een pass ben je sowieso bij de panels! Dus waar de acteurs vragen beantwoorden. Verder weet ik zo 1, 2, 3 ook niets. :d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ilunga_ schreef:
    (...)
    Ik denk dat Dylan O'Brien het er niet mee eens is dat Tyler Hoechlin weg is/weg moet. Want zij hadden ook veel plezier op de set en nu is één van zijn maatjes weg. D: -ik geloof eigenlijk niet dat Tyler Hoechlin vrijwillig is weggegaan maar goed, dat is mijn gedachte-. Ook denk ik dat Tyler P gewoon Dylan O'Brien laat vallen voor Dylan S. (Net zoals een oud vies mannetje; hoe jonger hoe beter) HAHA. Idk denk soms dat Tyler P zich nogal opdringt bij Dylan S inderdaad.


    Gelukkig ben ik niet de enigste die er zo over denkt, haha!


    Danmarks Dynamite.

    Jazra went Acker.


    Danmarks Dynamite.