• Wonderland

    Cawdor is een klein dorp met wel heel bijzondere inwoners, maar er valt weinig te beleven. Dit vind ook Cataleya, een jonge vrouw die al haar hele leven in Cawdor woont. Op een dag komt ze bij de Hoedenmaker en dan veranderd onbewust haar hele leven. De bijzondere, mysterieuze man is niet bepaald welkom in Cawdor en besluit om een nieuw leven te beginnen. Hij neemt Cataleya en twee van haar vrienden mee naar een andere wereld. Een magische wereld waarin je dingen wensen kunt en moet geloven om te overleven, een waarin niet alles is wat het lijkt en je je misschien beter kunt vastklampen aan dat wat vertrouwt voelt.
    Deze nieuwe wereld is niet bepaald het avontuur dat Cataleya in gedachten had en bovendien leek de Hoedenmaker niet de man die ze kende, want hoewel hij nog nooit een woord in zijn leven gelogen had, heeft hij wel een paar keer de waarheid achter gehouden om Cataleya mee te krijgen naar de wereld. Cataleya en haar vrienden willen terug naar hun eigen wereld, maar een terugweg is nog nooit gevonden.. Ze zitten vast in een onbekende wereld.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    hahaha grappig idee! Ben ik nog niet tegen gekomen


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Even een MT. Het klinkt leuk! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja deze ga ik houden, klinkt er origineel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Interessant

    Hihi, wat leuk! Ik had niet echt reacties verwacht ofzo, maar was gewoon benieuwd ^^. Leuk dat het verhaal interessant klinkt.
    Ondertussen zijn de personages allemaal al voorgesteld en nu,

    Staat ook hoofdstuk één online!

    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.