• Hear now the words of the witches,
    The Secrets we hide in the night;
    The oldest of gods are invoked here,
    The great work of magic is sought.
    In this night and in this hour,
    I call upon this ancient power
    Bring your powers to we sisters three,
    We want the power, Give us the power!


    San Francisco. Honderden mensen wonen er, waaronder degenen met krachten. Demonen, tovenaars, magiërs, heksen - noem ze maar op, ze bestaan echt. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen, goed en kwaad: ze bevinden zich in de onderwereld, hoog daarboven in de hemel of wonen juist in het huis naast je. Je kunt ze overal tegenkomen, zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
          Een bepaald aantal heksen zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. Ieder heeft zo een eigen manier ermee om te gaan dat ze voorbestemd zijn om het kwaad aan te pakken en hun eigen krachten hebben, maar ze moeten er ook rekening mee houden dat ze vaker de dood in de ogen moeten kijken.
          Door al deze gebeurtenissen worden ze sterker, zowel magisch als mentaal, maar of ze dit volhouden is een totaal andere vraag..

    1. Is hier enige interesse voor?
    2. Ik zit te twijfelen of de mensen weten van het bovennatuurlijke of niet. Persoonlijk wil ik liever dat dit, net zoals in Charmed, het geheim houd: maar hierover zou ik graag je mening willen weten?
    3. Ik zit dus een plot te bedenken, en ik heb al wel enig idee, maar ik zou graag ook andere ideeën aan willen horen. Misschien weet jij/jullie iets waar ik niet op kan komen.
    4. In de serie gaat het vooral over de 3 zussen, maar ik denk dat het vooral beter is als de voorbestemden in dat huis wonen (non-related of related). Heb je/jullie hier enig idee voor?


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 19:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I like the idea!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Klinkt goed.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    I like it. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Charmed is ontzettend leuk –– ben het sinds enkele dagen aan het volgen, dus ik heb zeker interesse.


    Avus schreef:
    I like it. (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charmed is echt leuk


    16 - 09 - '17

    Sounds interesting. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mooi dat jullie het een leuk idee vinden ^_^ Ik heb 'm al wel eens eerder geopend een paar jaar geleden, maar die liep al vrij snel dood..
    Zouden jullie misschien ook de vragen willen beantwoorden? Dan weet ik misschien van hoe en wat voor mijn plot van de verhaallijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

          1 – Is hier enige interesse voor?
    Well – obviously :Y)

          2 – Ik zit te twijfelen of de mensen weten van het bovennatuurlijke of niet. Persoonlijk wil ik liever dat dit, net zoals in Charmed, het geheim houd: maar hierover zou ik graag je mening willen weten?
    Ik zou het wel interessant vinden als ze dat niet weten en de manier waar op dit ontdekt kan worden in de RPG. Misschien dat er één of twéé personen kunnen zijn die er wel ervaring mee hebben en zo de "nieuwelingen" kunnen helpen?

          3 – Ik zit dus een plot te bedenken, en ik heb al wel enig idee, maar ik zou graag ook andere ideeën aan willen horen. Misschien weet jij/jullie iets waar ik niet op kan komen.
    Ik ben ontzettend inspiratieloos op dit moment – maar ik zal gaan nadenken morgen.

          4 – In de serie gaat het vooral over de 3 zussen, maar ik denk dat het vooral beter is als de voorbestemden in dat huis wonen (non-related of related). Heb je/jullie hier enig idee voor?
    Ik zou misschien gaan voor een studentenhuis – of een huis vol personen die bijvoorbeeld op dezelfde plaats werken (hotel/restaurant/et cetera).


    Charmed, ieep. I love it.

    Omdat ik Charmed zelf enigszins ken, zou ik de mensen inderdaad gewoon onwetend houden over de magie - geeft er ook nog een spannende twist bij.

    Dat ze allemaal in hetzelfde huis wonen, vind ik ook een goed idee. Geeft weer de mogelijkheid voor wat intrige, botsingen van karakters, etc. ^^

    Ik hoop dat hij er komt!


    A girl who wonders.

    Thanks ^_^ I love Charmed too, hihi. Ik hoop ook dat ik er eentje kan openen, maar ik denk dat het beter is als ik even de vakantie afwacht - ivm. de drukte die iedereen dan krijgt.
          Is het trouwens een idee om deze RPG in het Engels te doen of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I loved charmed! Het idee klinkt wel gaaf dus ik ben zeker geïnteresseerd maar ik kan je helaas niet helpen met de ideeën sorry!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    In het Engels zou ik zelf heel leuk vinden ^^ Ik denk echter wel dat er dan misschien wat minder animo is :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ourania schreef:
    In het Engels zou ik zelf heel leuk vinden ^^ Ik denk echter wel dat er dan misschien wat minder animo is :/

    Ja, daar ben ik dus ook bang voor :c Jammer genoeg. I liked the idea of a English RPG.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, hoeveel mensen ga je denk je nodig hebben voor de RPG?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered