• In het oude Griekenland geloofden de mensen in de goden. Deze waren onsterfelijk en zouden voor alles in de wereld zorgen, de liefde, het weer, de dood en van alles wat je je maar kunt bedenken, ook waren ze onsterfelijk en waren ze bovennatuurlijk sterk. Volgens sommige mensen hadden de goden kinderen. Kinderen van hun en een mens, wat hen halfgod maakte. Zij werden Demigods genoemd en hadden betere zintuigen dan de standaard mens.



    Het is nu een tijdje na de oorlog tussen de Titaan van de tijd, genaamd Kronos en de halfgoden en goden. Het Kamp is drukker geworden. De saters hebben het druk met de nieuwe halfgoden naar het Kamp te brengen en de rest is ondertussen druk aan het trainen. Sommige kinderen zijn net terug van hun queeste en anderen blijven hopen op een queeste om te laten zien wat ze kunnen. Op een gegeven moment krijgen ze van Hermes een bericht. Hades wilt zijn broer Zeus, oppergod en god van het weer, van de troon stoten en deze zelf overnemen. Dit komt er op neer dat er een grote oorlog komt, alweer. En de andere goden hebben de hulp nodig van hun kinderen.

    Personages:

    [Stop op meiden!]
    Zeus cabine: [Stop op Zeus kinderen!]
    OO1.
    Gebouwsoudste:
    - Lorena Blake Miller - Alastor


    Poseidon cabine: [Stop op Poseidon kinderen!]
    OO3.
    Gebouwoudste:- Percy Jackson - Philia
    - Adalae Cadence Winchester - Chronos

    Demeter cabine:
    OO4.
    Gebouwoudste:

    Ares cabine:
    OO5.
    Gebouwoudste:
    - Athlea Thompson- Philia
    - Jacob Grimm - Balor

    Athena cabine:
    OO6.
    Gebouwoudste:
    - Heather Rebecca Collins - Fortis
    - Daniël Hyde- EgoTerreo

    Apollo cabine:
    OO7.
    Gebouwoudste:
    - Skylar Thessa Reynes - Daggers
    - Campbell Andreas Williams - Fortis

    Hepheasthos cabine:
    OO9.
    Gebouwoudste: Halia Zahrah Szabados- Syntax

    Aphrodite cabine:
    O1O.
    Gebouwoudste:
    [R]- Alastor
    [R]- EgoTerreo
    [R]- geleninja

    Hermes cabine:
    O11.
    Gebouwoudste:

    Dionysos cabine:
    O12.
    Gebouwoudste:
    - Valerie Nadette Elizabeth Bolger - Beckmann

    Hades cabine: [Stop op Hadeskids]
    O13.
    Gebouwoudste:
    - Aurora Lavender Maia Chadler - Exorcizamus


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: (Vraag die krachten eerst aan mij)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens:
    Goed in/slecht in:
    Angsten:
    Extra:


    Regels:

    x Personages van Rick Riordan zijn toegestaan! Als ze dood zijn kun je een manier verzinnen zodat ze levend zijn.
    x Houdt het wel realistisch, een Poseidonkind heeft geen vuurkrachten en een Zeuskind heeft geen controle over de doden.
    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de goden.
    x Ik wil geen kinderen van Artemis.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics!
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    Begin:
    Het is vijf juli, de begin van de vakantie, sommige kinderen komen net weer aan bij het kamp, anderen komen terug van een queest in het ziekenpaviljoen en worden verzorgd, terwijl de rest gewoon normaal wakker wordt.
    De dag verloopt normaal en de lessen gaan ook goed. Wat er niet wordt verwacht is dat Hermes persoonlijk langskomt -dit zal ik in oranje letters doorgeven- om hen te waarschuwen.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 16:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    STORM NOËLLE HALE.
    • Daughter of Hades. •


    Waar Dominique om kon lachen, kon Adalae duidelijk niet accepteren. 'Wees toch eens aardig, Storm.' Mompelde ze. Zelf bleef ze rustig op de tafel zitten terwijl ze met haar armen op haar knieën leunde en rustig toe keek hoe Adalae bezig ging met enkele waterdruppels.
          'Nou, emh, ik heb dus nog nooit een echte centaur gezien. En dat van Hades heb ik liever niet,' De glimlach die op haar gezicht verscheen stond Storm niet helemaal aan, al was ze dus gelukkig niet de enige die de god absoluut niet tegen wilde komen. 'Helemaal top meid, want die wil je ook niet tegenkomen.' Chiron kantelde zijn hoofd en vroeg zich hardop af of er ooit nog een moment ging komen waarop ze de grondige haat op haar goddelijke ouder af zou gaan leren, waarop Storm haar hoofd schudde. 'Misschien als die klootzak ooit eens de tijd neemt fatsoenlijk hallo te komen zeggen, zal ik er over nadenken. Maar gezien hij veel te druk bezig is met zijn zaakjes in de onderwereld om enkel al zijn kinderen op te komen zoeken voor een uur, nee. Neem dan verdomme gewoon geen kinderen!' Enigszins gefrustreerd gooide ze haar armen in de lucht, tot ze ze weer op haar schoot legde en even diep zuchtte.
          'Mooi, die kleur. Rood is mijn lievelingskleur.' Eigenlijk voelde ze zich totaal niet aangesproken, tot ze zich realiseerde dat ze de enige in deze kamer was met natuurlijk rood haar, waarop ze een bedankje mompelde en haar ogen rolde toen Halia hem compleet leek te trippen toen Adalae verder ging met het water. Chiron stelde het meisje gerust en hield zijn praatje, waarna Storm zich op zowel Halia als Dominique richtte. 'Al enig idee in welk gebouw jullie twee terecht gaan komen of zijn jullie van plan voor eeuwig tussen de troep van het Hermesgebouw te leven?'


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Denis Summers


    'Waar is mijn shirt?' riep ik door de cabin heen. 'Ik had het net nog aan!' Ik keek uit over de enorme bergen kleding en zuchtte diep. 'Iemand gaat deze tering bende opruimen, want ik heb zo geen zin in corvee! En als iemand mijn shirt vind leg het dan op mijn bed! Als je dat tenminste vinden kan in deze zooi.' Ik haastte me de cabin uit en liep bijna twee van mijn zussen om ver die over een bed aan het ruziën waren. 'Wel mijn bed krijg je niet,' melde ik ze. 'En doe dit alsjeblieft niet in de deur opening.' Ik zuchtte nogmaals. Waarom was ik ook al weer gebouwoudste?
    Vanuit mijn oog hoek zag ik Valerie naast Justin en Danny neer ploffen met... een fles tequila.
    'Val ik houd van je!' riep ik naar haar toe terwijl ik naast haar neer plofte en direct de fles van de grond greep. 'Je wilt niet weten hoe het Aphrodite gebouw er uit ziet! Ik ben mijn shirt kwijt geraakt! en ik kan me niet herinneren dat ik hem uit gedaan heb! Verder... is dat oogschaduw?' Ik beek mijn torso en zag dat er behoorlijk wat gekleurde vegen op mij zaten. 'Geweldig! Dat is niet waar je make-up smeert!' brulde ik richting het Aphrodite gebouw. Ik nam nog een flinke teug van de fles. 'Sorry van je tequila, maar ik moet zo waarschijnlijk weer naar binnen met een nieuwe en je wilt niet weten hoe moeilijk het is om je door die troep te manufreren en te zorgen dat je nieuwe zusje of broertje geen ernstig trauma op loopt!'

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 19:14 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.



    Valerie Nadette Elizabeth Bolger

    ~ Dochter van Dionysos ~




    Vol ongeloof kijk ik toe hoe Denis een slok neemt van de fles tequila of beter gezegd, mijn fles tequila.
    'En jij wilt niet weten wat ik met het uilskuiken heb gedaan, die mijn whiskey heeft op gedronken', meld ik hem terwijl ik de fles tequila terug pak. Een hele harde por tussen zijn ribben geef ik hem. Als iedereen gewoon van mijn drank af kan blijven en zijn of haar eigen drank kan gaan zoeken, zou dat geweldig zijn. Het is dat ik Denis al lang ken, anders had hij wel iets anders gekregen dan een por.
    'Je houdt altijd alleen maar van mij als ik drank heb en jij het nodig hebt, die gewoonte moet je af leren en blijkbaar wilden je zussen je lichaam nogal letterlijk wat kleurrijker maken', zeg ik terwijl ik zijn borst bestudeer.
    Tenminste, ik neem aan dat het zijn zussen waren. Als het zijn broers zijn geweest, dan hebben ze meer verstand van make-up dan ik dacht. Vergeet ik bijna Danny, wat ben ik toch asociaal vandaag. Ik besluit om hem ook te begroeten.


    Physics is awesome

    JUTIN KASPER McMILLAN.
    • Son of Hermes. •


    Danny had nog enkele opmerkingen gemaakt waarop Justin wilde antwoorden, maar die kans kreeg hij niet bepaald toen Valerie eenmaal een begroeting naar de twee gaf. Het duurde dan ook niet lang voordat Denis hun kant op kwam en Valerie bezig ging met zijn kleurrijke borst, iets wat Justin dan weer niet opgemerkt zou hebben. Wat hij tegen Danny wilde zeggen was hij dan ook al weer helemaal vergeten dus ging hij weer zonder een echt doel rechtop staan.
          In een poging te ontdekken wat het spul was, pikte hij de fles drank van Valerie. Echter kreeg hij de kans er verder wat mee te doen niet echt, gezien hij Valerie al op voelde staan en hij in schrik achteruit stapte. Dat was ook het punt waarop hij besloot er maar gewoon een kinderachtig grapje van te maken en weg te rennen. -- Hij moest ergens zijn energie kwijt en hij voelde er vrij weinig voor op het veld te gaan oefenen tussen alle nieuwelingen die het hanteren van wapens nog niet bepaald onder controle hadden.
          Of ze nou achter hem aan kwam of niet, Justin moest toch even alles eruit rennen en schakelde over op zijn concentratie voor de grond, zodat hij niet op zijn bek zou gaan en in kon schatten waar de anderen liepen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    HALIA ZAHRAH SZABADOS

    Daughter of Hephaesthos •

    Outfit


    "Enjoy life. Live it like you never lived before. Live it like this is the last time you do. Just enjoy it."


    "Dus als ik het goed begrijp, de Griekse Goden hebben kinderen, en die worden op dit Kamp getraind?" Chiron knikt, als antwoord op mijn vraag. "En welke God is dan mijn vader?" Chiron schudt zijn hoofd. "Dat weten we dus nog niet. Jij bent nieuw, wat betekent dat je nog erkend moet worden." Ik knik.
    Storm haar woorden doen me glimlachen, en de ideeën komen in me op. "Oké, wacht. Adalae is de dochter van Poseidon, en jij bent dus de dochter van Hades, als ik het goed begrijp?" Ik richt mijn blik op het rood-harige meisje, waarvan ik de naam nog niet wist, maar waarvan ik wel het idee had dat zij de dochter van Hades was. Ik begon mij sterk af te vragen wie mijn Goddelijke ouder kon zijn, gezien op eht moment alle mogelijkheden open lagen.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Daniël " Danny " Hyde


    Op het moment dat Denis erbij kwam zitten kijk ik even op van zijn laptop. Het eerste wat me dan opvalt is de fles drank, waarna ik zucht. Drank, zonde van je tijd en je brein. Ik ben van mening dat mensen eens in moeten gaan zien hoe slecht drank wel niet voor je is. Ik kijk even toe hoe Denis een slok van het spul neemt en hoe Justin vervolgens de fles pakt en ermee wegrent. Ik hoop voor hem dat hij niet weer onderuit gaat en hij zo weer zijn bril mag gaan zitten plakken. Daarna kijk ik weer opzet scherm van de laptop, gezien ik de indruk krijg dat ik in de aanwezigheid van deze mensen niet erg veel in te brengen heb. Op dit soort momenten ben ik toch wel blij dat ik mijn laptop bij me heb. Mijn grote steun en toeverlaat, al Knikt dat alsof ik serieus een relatie met mijn laptop overweeg, wat natuurlijk niet het geval is. Terwijl ik verder door het nieuws heen scroll hou ik Justin in de gaten. Pas dan merk ik dat Valerie me begroet, waarop ik als reactie een wat onhandig 'hai.' geef, waarbij ik even haar kant op kijk en glimlach. Ik vraag me echt af wat dat is met die meiden.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 18:37 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Denis Summers



    'Je houdt altijd alleen maar van mij als ik drank heb en jij het nodig hebt, die gewoonte moet je af leren en blijkbaar wilden je zussen je lichaam nogal letterlijk wat kleurrijker maken', zegt Val terwijl ze naar mijn borst kijkt.
    'Mijn ogen zitten hier,' zucht ik terwijl ik overdreven naar mijn ogen wijs en een pruillip trek. 'En je weet hoe erg ik om je geef met en zonder drank... maar misschien toch ietsjes meer met... Je weet dat Justin er van door gaat met de drank, toch?' Ik kijk naar Danny die zijn ogen niet van het computer scherm afhaalt en maak het mezelf gemakkelijk in het zonlicht. 'Hé, Hyde. Is er nog iets interessants gebeurd in de wereld?' vraag ik Danny terwijl ik kort een grijns geef naar een groepje meisjes dat langs loopt. 'Hebben ze al een genezing voor kanker gevonden of de derde wereld oorlog gestart? Liever het eerste dan het laatste.' Een jongen van Apollo loopt langs en ik weet dat hij goed kan zoenen, maar zijn naam schiet me totaal niet te binnen. Even denk ik er over om het aan Danny te vragen, maar die heeft waarschijnlijk geen zin in een inkijk op mijn seksleven. Dus ik staar hem, nou ja zijn kont, maar gewoon na.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Daniël " Danny " Hyde


    Zodra Danis mijn naam noemt kijk ik zijn kant op. 'Is er nog iets interessants gebeurd in de wereld?' Ergens ben ik wel blij dat ik niet de enige ben die het wat uitmaakt wat er allemaal gebeurd. Net wanneer ik mijn mond open wil trekken praat hij verder. 'Hebben ze al een genezing voor kanker gevonden of de derde wereld oorlog gestart? Liever het eerste dan het laatste.' Even grinnik ik onwillekeurig. 'Nee en nee. Wel is de alcoholgrens verhoogd naar 18 jaar, dus zeg maar tot ziens tegen jullie fles Tequila.' Ik grijns vervolgens even ontwapenend, maar ga dan verder met het vertellen van de nieuwtjes. 'Verder is er een olifant geboren in de dierentuin in New York, hoera. Er is vannacht net buiten New York een schuurtje afgebrand, waar een aantal kippen in zaten. De brand is waarschijnlijk aangestoken..' wanneer ik Danis' blik af zie glijden naar de kant van een langlopende Apollokamper stop ik even met mijn verhaal en wacht tot hij zijn aandacht weer bij het nieuws heeft. Die kinderen van Aphrodite ook altijd..

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 18:36 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Denis Summers



    'Nee en nee. Wel is de alcoholgrens verhoogd naar 18 jaar, dus zeg maar tot ziens tegen jullie fles Tequila.'
    'Ik ben achtien,' zeg ik met een grijns. 'Plus Valery is haast niet dronken te krijgen. Ik heb het geprobeerd, geloof me.' Hij geef me een grijns en gaat dan verder met het nieuws.
    'Verder is er een olifant geboren in de dierentuin in New York, hoera. Er is vannacht net buiten New York een schuurtje afgebrand, waar een aantal kippen in zaten. De brand is waarschijnlijk aangestoken..' Ik kijk op van de jongens prachtige kont als Danny stopt met praten. Ik zie zijn blik, ik heb hem vaker gezien, en ik geef hem een grijns.
    'Jou billen mogen er ook zijn hoor.' Ik kijk even op zijn laptop. 'Hoe hebben ze het olifantje genoemd?'


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    ADALAE CADENCE WINCHESTER
    • Daughter of Poseidon • Outfit


          Een grinnik verliet mijn lippen na een korte tijd en sloeg mijn benen over de armleuning van de bank. Mijn blik ging naar de vaas bloemen in het kantoor en beet nadenkend op mijn lip. Ik hief weer mijn hand op en bevroor daarna het water van de vaas. ''Adalae..'' zuchtte Chiron, maar ging daarna weer verder met zijn verhaal. Ik liet een glimlach zien en stond daarna op van de bank, ik kon niet stilzitten en daarbij moest ik ergens mijn energie kwijt. ''Nou, Halia. Ik zie je nog wel ooit terug, maar ik kan niet stil blijven zitten en dus ga ik even een rondje lopen.'' zei ik en klopte even op haar schouder. ''Bye Storm,'' zei ik met een sarcastische glimlach en liep daarna Chiron's kantoor uit.
          Even verderop zag ik Justin rennen en haalde daarbij mijn schouders op. Daar weer verderop zag ik Denis, Danny en Valerie zitten. Ik kende ze persoonlijk niet goed, maar een normaal praatje kon geen kwaad. In mijn ogen kon dat nooit kwaad. Even later plofte ik neer naast Danny en keek kort op zijn laptop. ''Ook hoi,'' mompelde ik en haalde daarna een hand door mijn haren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn Topics.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Aurora Lavender Maia Chandler
    Daughter of Hades ~ Some guy's room ~ Outfit

    Op mijn blote voeten sta ik voor de grote spiegel in de badkamer. Ik heb geen idee waar ik ben, ik herinner me nauwelijks iets van gisteravond, maar het was een geweldige avond. Veel drank, goeie muziek, leuke mensen. Vanochtend werd ik wakker in het bed van een onbekende jongen. Hij was knap, maar ik weet zeker dat ik geen rare dingen heb gedaan. Ik ga niet met een jongen naar bed als ik stomdronken ben, dan wil ik alleen maar feesten en uiteindelijk raak ik buiten bewustzijn en wordt ik de volgende ochtend redelijk goed wakker. De jongen slaapt nog terwijl ik een laagje mascara op mijn wimpers aanbreng en mijn krullen in model probeer te krijgen. Het leren shortje en het blauwe topje dat ik aanheb kleuren goed bij mijn bruine huid en mijn krullen vallen wonder boven wonder eindelijk eens goed. Ik doe een dikke laag lipstick op en loop naar de slaapkamer terug. Ik trek mijn hakken aan, zet mijn hoed op en kijk even naar de knappe, onbekende gast in het bed. Hij was aardig, gebaseerd op wat ik me herinner. We hadden vrienden kunnen zijn. Ik druk mijn lippen op zijn voorhoofd, als afscheidskus, en grijns als ik zie dat ik een lipstick afdruk heb achtergelaten. Ik strijk nog één keer door zijn haar en draai me dan om. Gebruikmakend van de schaduwen transporteer ik naar het kamp toe. Tijd om naar huis te gaan.
    Ik kom in de schaduw van een boom vlakbij het kamp terecht. Op mijn hoge hakken is dat misschien niet ideaal, maar ik probeer het toch. Na drie stappen geef ik mijn plan op en loop op blote voeten verder. Als snel komt de ingang van het kamp in mijn zicht en zie ik de enthousiaste kinderen rondrennen. Ze irriteren me nogal, maar ik loop hier dan ook al een paar jaar rond. Het is waarschijnlijk hun eerste keer. Ik kijk even rond en zie als snel de knappe gestalte van Denis bij een groepje anderen staan. Als snel herken ik ook Danny en Adalae. Ik trek een sprintje en spring bij Denis op zijn rug. Even woel ik door zijn haren. 'Hey dikzak, heb je me een beetje gemist?' zeg ik plagend, elk gesprek dat in het groepje plaatsvond negerend. Het kon me niet zoveel schelen. Ik was een paar weken niet in het kamp geweest en ik had zin om weer met mijn mede-halfgoden te feesten. Ik zou straks misschien Storm nog even opzoeken, maar nu eerst bijpraten met Denis.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 21:57 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Daniël " Danny " Hyde


    'Jou billen mogen er ook zijn hoor.' Ik weet niet waar ik kijken moet wanneer hij deze opmerking geeft. Voor mijn gevoel krijg ik echt een hoofd als een boei en heb geen idee wat ik erop zeggen. Wanneer hij over het olifantje begint heb ik al helemaal geen idee meer waar ik was met mijn verhaal en tot overmaat van ramp ploft Adalae ook nog eens naast me neer. 'Hai,' mompel ik ongemakkelijk ter begroeting. De glimlach op mijn gezicht is waarschijnlijk alleen nog maar ongemakkelijker dus draai ik mijn hoofd vlug terug naar het scherm. 'Het ehh.. olifantje heet.. Dombo vanwege zijn grote oren zeg maar.' Wat een afgang is dit. Ik hoop maar dat de anderen hier wel om kunnen lachen en dan niet op de uitlachen manier. Ach, mijn sociale skills zijn nou eenmaal niet geweldig, en met een opmerking over mijn kant kan ik al helemaal niks.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 20:56 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Percy Jackson
    Son of Poseidon.


    De rust deed Percy goed. Dit zou zijn zesde jaar op het kamp worden, en elk jaar was tot nu toe spannend en vol avonturen geweest. Percy dacht even terug en lachte. De demigoden die hier voor het eerst waren herkende hem natuurlijk niet en keken soms vreemd naar hem. Een snee in zijn wang, blauwe plekken over zijn hele lichaam en een veel te grote wond in zijn been zorgde er voor dat hij er niet al te geweldig uitzag. Waarom hadden ze hem niet gewoon in water gelegd? Net toen hij richting het water wilde lopen viel hij samen met iemand op de grond. De jongen was in volle vaart tegen hem aangerend en Percy had de kracht niet eens om op te staan.
    "Was dat echt nodig? " zei Percy hoesten terwijl hij op zijn ellebogen leunde. Een paar campers die hij al langer kende liepen zuchtend voorbij, mompelend 'tuurlijk, Percy weer, de onhandigheid zelfe' en ze zwaaide vrolijk. Ja, dit was zijn thuis. Mensen waren aardig en het Was er gezellig, ondanks sommige die de sfeer probeerde te verpesten. Percy stond op en stak zijn hand uit naar de jongen. "Moet ik je overeind helpen?"


    We've lived in the shadows for far too long.



    Valerie Nadette Elizabeth Bolger

    ~ Dochter van Dionysos ~




    Even rol ik met mijn ogen. Nu moet ik achter Justin aan, naar mannetje, hoe duidelijk moet ik zijn over mijn drank?
    'Mij dronken krijgen is even moeilijk als jou niet te laten kijken naar elke knappe kamper of kampster, als jullie mij even willen excuseren dan ga ik mijn fles tequila terug halen van iemand die het heeft gejat, dit is al de tweede keer vandaag', zeg ik.
    Snel begin ik met rennen, gelukkig was ik al op gestaan toen Justin de fles pakte. Nu nog die jongen vinden en de fles weer terug pakken. Ik ren zo even rond voordat ik Justin weer zie. Die klunzige jongen kan harder rennen dan ik van hem had verwacht. Misschien is hij toch niet zo klunzig als verwacht. De alcoholgrens is verhoogd naar 18, dus met mijn 19 jaar kom ik zeker niet in de problemen en Denis ook niet. Het zou wel wat wezen, een halfgod of halfgodin die wordt op gepakt.


    Physics is awesome