• In het oude Griekenland geloofden de mensen in de goden. Deze waren onsterfelijk en zouden voor alles in de wereld zorgen, de liefde, het weer, de dood en van alles wat je je maar kunt bedenken, ook waren ze onsterfelijk en waren ze bovennatuurlijk sterk. Volgens sommige mensen hadden de goden kinderen. Kinderen van hun en een mens, wat hen halfgod maakte. Zij werden Demigods genoemd en hadden betere zintuigen dan de standaard mens.



    Het is nu een tijdje na de oorlog tussen de Titaan van de tijd, genaamd Kronos en de halfgoden en goden. Het Kamp is drukker geworden. De saters hebben het druk met de nieuwe halfgoden naar het Kamp te brengen en de rest is ondertussen druk aan het trainen. Sommige kinderen zijn net terug van hun queeste en anderen blijven hopen op een queeste om te laten zien wat ze kunnen. Op een gegeven moment krijgen ze van Hermes een bericht. Hades wilt zijn broer Zeus, oppergod en god van het weer, van de troon stoten en deze zelf overnemen. Dit komt er op neer dat er een grote oorlog komt, alweer. En de andere goden hebben de hulp nodig van hun kinderen.

    Personages:

    [Stop op meiden!]
    Zeus cabine: [Stop op Zeus kinderen!]
    OO1.
    Gebouwsoudste:
    - Lorena Blake Miller - Alastor


    Poseidon cabine: [Stop op Poseidon kinderen!]
    OO3.
    Gebouwoudste:- Percy Jackson - Philia
    - Adalae Cadence Winchester - Chronos

    Demeter cabine:
    OO4.
    Gebouwoudste:

    Ares cabine:
    OO5.
    Gebouwoudste:
    - Athlea Thompson- Philia
    - Jacob Grimm - Balor

    Athena cabine:
    OO6.
    Gebouwoudste:
    - Heather Rebecca Collins - Fortis
    - Daniël Hyde- EgoTerreo

    Apollo cabine:
    OO7.
    Gebouwoudste:
    - Skylar Thessa Reynes - Daggers
    - Campbell Andreas Williams - Fortis

    Hepheasthos cabine:
    OO9.
    Gebouwoudste: Halia Zahrah Szabados- Syntax

    Aphrodite cabine:
    O1O.
    Gebouwoudste:
    [R]- Alastor
    [R]- EgoTerreo
    [R]- geleninja

    Hermes cabine:
    O11.
    Gebouwoudste:

    Dionysos cabine:
    O12.
    Gebouwoudste:
    - Valerie Nadette Elizabeth Bolger - Beckmann

    Hades cabine: [Stop op Hadeskids]
    O13.
    Gebouwoudste:
    - Aurora Lavender Maia Chadler - Exorcizamus


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder + eventueel krachten: (Vraag die krachten eerst aan mij)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapens:
    Goed in/slecht in:
    Angsten:
    Extra:


    Regels:

    x Personages van Rick Riordan zijn toegestaan! Als ze dood zijn kun je een manier verzinnen zodat ze levend zijn.
    x Houdt het wel realistisch, een Poseidonkind heeft geen vuurkrachten en een Zeuskind heeft geen controle over de doden.
    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de goden.
    x Ik wil geen kinderen van Artemis.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics!
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    Begin:
    Het is vijf juli, de begin van de vakantie, sommige kinderen komen net weer aan bij het kamp, anderen komen terug van een queest in het ziekenpaviljoen en worden verzorgd, terwijl de rest gewoon normaal wakker wordt.
    De dag verloopt normaal en de lessen gaan ook goed. Wat er niet wordt verwacht is dat Hermes persoonlijk langskomt -dit zal ik in oranje letters doorgeven- om hen te waarschuwen.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 16:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    • Skylar Thessa Reynes •
    • Daughter of Apollo • ''Every aspect of human technology has a dark side, including the bow and arrow.'' • Outfit


    Met een zucht ging ze recht op zitten. Ze was al een tijdje op, alleen had ze niet veel slaap gehad, waardoor ze maar wat lag. Hoe wist ze niet, maar uiteindelijk zou het wel weer weggaan hoopte ze. Het boek dat ze aan het lezen was, The way beteen the shadows, legde ze op de kop op het nachtkastje van haar bed en ze stond op. De Apollodochter stond op van het bed, trok haar shirtje recht, greep een dolk en liep het gebouw uit. Ondertussen deed ze de dolk tussen haar riem in en genoot van de natuur. De vroege en zwakke zon die op haar huid kwam en een spoor van warmte achterliet daar op. Het geluid van de vogels die in de bossen waren en rondvlogen, maar ook de zachte wind die het verkoelde.
    Zodra Skylar zag dat Athlea Thompson in het gras liggen en liep naar haar toe. Ze zond haar een glimlach en keek toen rond. ''Hey, is het oké als ik erbij kom liggen?'' vroeg de brunette aan de Aresdochter. Skylar had niet echt problemen met Athlea, ze waren niet echt vrienden, maar ze haatte elkaar ook niet echt -dit dacht Skylar dan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 20:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Denis Summers


    'Nee, ik ben via de schaduwen gekomen. Ik weet niet wat je kan verwachten,' zei Maia. Vanuit het Aphrodite huis klonk een woedende krijs gevolgd door een hoop gestommel.
    'O, God waarschijnlijk heeft iemand zo juist andermans make-up laten vallen of zo,' mompelde ik. Ik stond snel op. 'Ik heb niets gehoord of gezien. Begrepen?' Ik keek van Danny naar Maia. 'Want anders moet ik het gaan oplossen en geloof me je vecht liever tegen een stel helhonden dan dat je tussen mijn zussen komt op dit moment.' Ik zuchtte. 'Dus ik ga nu snel voordat iemand mij er bij betrekt.' Met die woorden liep ik haastig weg en ik wist gewoond at ik Maia achter me hoorde grinniken.
    Terwijl ik me snel bij de Aphrodite cabine weg haast valt mijn blik op de zoon van Apollo die net langs liep. Die gene met het prachtige achterwerk en waar ik de naam niet meer van wist. Ik veeg het laatste beetje oogschaduw van mijn ontblote borst en loop op hem en de meiden af waarmee hij staat te praten. Twee ken ik niet, de ander is Storm. Met een grote grijns loop ik op ze af. Storm haatte mij, ik haatte Storm, de Apollo zoon... Campbell was zijn naam (!! ik wist het weer) was knap (niet zo knap als ik) en twee nieuwe meiden. Daar heen gaan was vragen om problemen. Ik liep met een grote grijns op ze af.
    'Hé, wie zijn de nieuwe?' vroeg ik Campbell terwijl ik zonder schaamte weer zijn kont bewonderde. 'Heb ik een nieuw zusje?'

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 12:50 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Campbell Andreas Williams
    Son of Apollo


    Een geërgerde zucht komt uit mijn mond als ik de opmerking hoor van een nieuw meisje dat ik nog niet ken. Waarom zou je Halia meteen aanvallen met woorden? Ik vindt het juist wel lief dat ze een bloemetje pakt, maar ja iedereen heeft een andere menig hier. Uit mijn ooghoeken zie ik een blonde jongen aankomen, volgens mij heet hij Denis maar dat doet er nu niet toe, wat moet hij hier? Hij keek naar mijn achterwerk, de hele tijd, totdat hij iets vroeg. ''Hé, wie zijn die nieuwe?'' Vraagt Denis waardoor ik kort moet grijnzen. ''Zij met dat bloemetje is Halia en ik heb geen idee wie die andere is.'' Antwoord ik tegen hem waarna hij vraagt of hij een nieuw zusje heeft. ''Geen idee.'' Antwoord ik op zijn vraag en kijk hem vervolgens aan als hij weer naar mijn kont kijkt. Ik ben geen homo okay, maar het maakt mij niks uit als hij naar mijn achterwerk kijkt. Als geintje kijk ik ook naar het zijne waarna ik hem vervolgens aankijk. ''Mooi hoor.'' Zeg ik grijnzend terwijl ik mijn duim opsteek. Het is sarcasme wat ik zeg maar damn. Deze jongen mag er ook wel zijn.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Aurora Lavender Maia Chandler
    Daughter of Hades ~ Camp Halfblood ~ Outfit

    Voordat Denis ook maar iets kan zeggen, klinkt er een gil uit het Aphrodite huis, gevolgd door lawaai en gedoe. Denis mompelt iets over make-up en ik rol even met mijn ogen. Hij kijkt van Danny naar mij. 'Ik heb niks gehoord of gezien, begrepen?' Ik haal mijn schouders op. Het is niet mijn probleem wat daar allemaal gebeurd. Denis kletst gewoon rustig door. '... je vecht liever tegen een stel helhonden dan dat je tussen mijn zussen komt op dit moment,' zegt hij, gevolgd door een diepe zucht. 'Dus ik ga nu snel weg voordat iemand mij erbij betrekt.' Ik grinnik. Ik vind het heerlijk om drama van andere mensen aan te zien. Haastig loopt hij weg, maar ik zie dat zijn aandacht algauw verplaatst naar het achterwerk van een bijzonder aantrekkelijke Apollo-zoon. Campbell staat bij Storm en twee andere meisjes die duidelijk nieuw zijn. Ik besluit mijn halfzus te begroeten en loop achter Denis aan. 'Storm! Heb je het een beetje uitgehouden zonder mij?' roep ik haar toe. Hoewel we niet heel close zijn, ben ik blij haar als zus te hebben. Ze kan goed vechten en ze is een goede bondgenoot. Het enige waar we nog wel eens een meningsverschil over hebben, is de liefde voor onze gedeelde vader. Dat is toch nog altijd een open zenuw, en waarschijnlijk zal dat ook niet opgelost worden. Daar zijn we allebei te koppig voor.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Denis Summers



    ''Zij met dat bloemetje is Halia en ik heb geen idee wie die andere is,' zegt Campbell. Ik geef beide meisjes een glimlach.
    'Ik ben Denis,' zeg ik en ik steek mijn hand naar hen uit. Dan pas valt me op dat Campbell naar mijn kont kijkt. Ik grijns en schud overdreven met mijn billen naar hem.
    'Mooi hoor,' zegt hij met een grijns.
    'Weet ik,' zeg ik met een knipoog terug. Ik heb heus wel door dat hij niet op mannen valt, maar ach, wat maakt mij dat uit.
    'Storm! Heb je het een beetje uitgehouden zonder mij?' vraagt Aurora dan ineens en ik schrik me kapot.
    'Bij de goden, je geeft me nog een hartaanval!' zeg ik met verwijt in mijn stem. 'Je weet dat je niet ineens moet gaan schreeuwen als ik andermans billen bekijk! Dan kan ik me op niets anders concentreren en schrik ik van je!' Ik geef haar een knipoog en negeer Storm.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 13:29 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Athlea Thompson


    De dag was nog maar net begonnen, maar Athlea had al uren niet stil kunnen zitten. Ze had samen met andere een queeste moeten voltooien, die iets minder goed afgelopen was dan gehoopt, maar hé, geen doden. Dat was al iets voor Athlea. Ze was zodra ze terug aas gekomen eerst haar woede gaan uiten op een stuk hout, daarna was ze in het gras gaan liggen. Een van haar beste vriendinnen was iets overkomen en Athlea was vrij pissig omdat het niet Had mogen gebeuren. Het meisje hoorde voetstappen over het gras en ze deed een oog open om te kijken wie het was. Skylar, Skylar was aardig. Athlea knikte op de vraag van Skylar.
    "Tuurlijk, het gras is niet van mij, " zei ze zacht lachend. Wat ze bedoelde was 'Ja natuurlijk, alleen maar gezellig', maar Athlea was nooit goed geweest in dat soort dingen uitdrukken.
    " Kom je van thuis of ben jij ook halverwege het jaar opgehaald voor iets zogenaamd dringend? " vroeg Athlea zacht aan Skylar. Het was haar manier van vragen wat Skylar het afgelopen jaar gedaan had en of het leuk was geweest.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dominique Alana Florentine


    Ik zie een jongen aan komen lopen, waarvan de ogen meteen naar het achterste van de andere jongen die er al staat afdwalen. 'Hé, wie zijn de nieuwe?' Vraagt hij vervolgens 'Zij met dat bloemetje is Halia en ik heb geen idee wie die andere is.' En dat mag van mij wel zo blijven ook. ik heb heus wel gemerkt dat hij het niet zo met mijn reactie eens was. Dat zegt mij wel genoeg. We hebben hier te maken met een allemansvriendje.'Ik ben Denis.' De jongen, Denis dus, steekt zijn hand naar ons uit. Ik besluit zijn hand maar even te schudden, gewoon uit beleefdheid. Ik mag dan wel onaardig zijn, maar zo onbeschoft ben ik ook weer niet. 'Dominique,' antwoord ik vervolgens. 'Heb ik een nieuw zusje?' 'Geen idee.' Ergens kan ik er me er wel wat bij voorstellen als die Halia zijn zusje blijkt te zijn. Ze hebben gemeen dat ze niet bepaald lelijk zijn. 'Mooi hoor.' 'Weet ik,' antwoord Denis vervolgens. Ergens vind ik hun geplaag wel grappig. 'Storm! Heb je het een beetje uitgehouden zonder mij?' Ik kijk om wanneer ik achter me iemand dat hoor vragen. 'Bij de goden, je geeft me nog een hartaanval! Je weet dat je niet ineens moet gaan schreeuwen als ik andermans billen bekijk! Dan kan ik me op niets anders concentreren en schrik ik van je!' Ik moet even zacht lachen om zijn reactie. Misschien dat ik deze jongen nog wel ga mogen, misschien ook niet. Hij heeft in ieder geval wel humor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."