• WE ALL LOVE EACH OTHER.

    wat zijn wij?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Haar antwoord en mijn reactie though :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ameliorate schreef:
    (...)

    En..?

    Ik ben echt totaal niet benieuwd of zo.


    Hoi Retrouvailles

    Bedankt voor je aanvraag. Voor ik aan de slag kan gaan, zal ik het eerst voorleggen aan de andere bemiddelaars en wat research doen naar de reacties. Zijn de reacties in het spamtopic gepost? Zo ja, welke?

    Hopelijk kunnen we dit probleem snel oplossen.

    Groetjes
    Avarosa


    Heb dit geantwoord:

    Dag Avarosa

    (Bijna) alle reacties zijn in het spamtopic gepost, maar er is ook ge-GB't. Het maakt het volgens mij nog moeilijker dat Storiefan enkele dingen gewoon op haar profiel heeft gezet (bij de "vertel wat over jezelf") en later weer heeft verwijderd en er andere dingen heeft opgezet e.d. Ik weet niet of er PB's verzonden zijn, eerlijk gezegd, in ieder geval niet naar mij.

    Het spijt me dat we het jullie zo moeilijk maken, echt waar.

    Groetjes
    Retrouvailles


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Wij weten er ook niet alles van, maar ze zou vandaag nog komen. En verder weet ik het niet.
    Ik ben al de dictator.


    Ik word de ehm.....
    Idk wat ik word :')


    be gay do crimes

    Retrouvailles schreef:
    (...)


    als het goed is heb ik nog een screenshot van wat ze op haar profiel gezet heeft

    Oja en ik was de sul die via pb is gaan praten omdat ze gb negeerde. Wss te druk met anderen :')

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 10:40 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Retrouvailles schreef:
    (...)


    Alright. Klinkt wel goed I guess.
    Ik heb echt totaal geen verstand van dit soort dingen.


    She was always looking for more..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    als het goed is heb ik nog een screenshot van wat ze op haar profiel gezet heeft

    Oja en ik was de sul die via pb is gaan praten omdat ze gb negeerde. Wss te druk met anderen :')


    Dewelke? Wat ze van Leonie heeft gezegd of wat er nu op staat? Want ze heeft net dit bericht teruggestuurd. We kunnen het dan aantonen (uiteraard niet om ruzie te zoeken, maar gewoon om te kunnen tonen dat er daadwerkelijk iets gebeurd is), indien eht eerste geval. Kreeg net dit bericht:

    Hoi

    Die laatste dingen kunnen we jammer genoeg niet nagaan, maar we zullen ons best doen. Ik ben jammer genoeg de hele namiddag weg, maar ik hoop je zo snel mogelijk weer te contacteren met verdere info.

    Groetjes


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)


    Ik heb een screenshot van wat ze over Leonie heeft gezegd. Ik zal hem even opsnorren :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ik heb een screenshot van wat ze over Leonie heeft gezegd. Ik zal hem even opsnorren :3


    Oh, super. Zal dan ook antwoorden dat ik dit aan het doorcomunniceren ben aan jullie.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Oh, super. Zal dan ook antwoorden dat ik dit aan het doorcomunniceren ben aan jullie.


    Haha. Lang leve de democratie.
    Behalve in ons land dan..


    She was always looking for more..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:



    Mijn woede komt weer naar boven als ik het weer lees.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Mijn woede komt weer naar boven als ik het weer lees.


    en dat is de reden dat ik het maar even in een spoilertje heb gezet. No hate in this topic c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ameliorate schreef:
    (...)

    You can be everything, but ik ben al de dictator. Just that you know.


    Ik ben je opvolger.


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Ik ben je opvolger.


    You are her rightful heir!

    En heb dit net teruggestuurd:
    Hallo

    Ik heb het gevoel dat ik je stalk, maar één van onze leden had nog een printscreen staan van wat ze er eerst had opgezet , dit. Hoe dan ook, de enige reden dat ik dit doorstuur is omdat ik wil kunnen aantonen dat er daadwerkelijk iets is gebeurd, uiteraard niet om verdere ruzie te zoeken. Dit is zo ongeveer waardoor we allemaal vrij kwaad geworden zijn op haar (wat we - naar onze mening, eerst vrij beschaafd deden, maar dat kan ook een gevoel zijn omdat je de manier waarop je iets zegt nogal moeilijk kunt aanvoelen als je kwaad bent), maar de reacties daarop dan (in onze GB's) maakten ons écht kwaad.

    Hoe dan ook, ik weet niet of ik mag, maar ik ben dit gesprek even aan het doorcommuniceren aan de leden van het topic, omdat ik vind dat dit ook hun zaak is. Is dat oké?

    Nogmaals bedankt dat jullie dit willen doen, echt waar.

    Groetjes
    Retrouvailes


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.