• WE ALL LOVE EACH OTHER.

    wat zijn wij?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Ik ben je opvolger.


    JENTE!! *ATTACK HUG.*

    Alright. Is good, als ik maar niet bang hoef te zijn dat je me in je slaap vermoord.
    Ergens klopt dat nog ook. Ik benoem je nu tot oudste zoon. Hoewel, ik weet niet of je vader dan voor hoort te gaan. I dunno. Complicated.


    She was always looking for more..

    Jongens, zie de spoiler op mijn profiel. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    Jongens, zie de spoiler op mijn profiel. ^^


    briljant x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Retrouvailles schreef:
    Jongens, zie de spoiler op mijn profiel. ^^


    Hahahahaha.
    Ik moest echt lachen.
    Dit land wordt echt een ding. I like it.


    She was always looking for more..

    Nieuw bericht.

    Retrouvailles

    Je stoort of stalkt mij daar zeker en vast niet mee. Het is net goed dat je deze foto doorstuurt, dat is extra bewijs voor ons waarop we ons kunnen baseren voor verdere acties.

    Van mij mag je best de berichten doorcommuniceren. Dat is zeker en vast geen probleem.

    Groetjes


    Antwoord:
    Hallo

    Weer een bericht. Ik wil wel even zeggen dat Storiefan onderhand al haar excuses (via haar profiel, maar dat bericht staat er nog steeds op), heeft aangeboden, en dat appreciëren de meesten onder ons zeker, maar daarmee is het zeker niet opgelost (vinden sommigen, sorry als we daarmee een stel koppigaards zijn).
    En bedankt, dan zal ik dat doen. (:

    Groetjes
    Retrouvailles


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Mijn kat hier gebruikt mijn kledingkast hier als bed ofzo. Dacht ik even een shirt te pakken, zie ik dat beest opeens zitten :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ameliorate schreef:
    (...)

    JENTE!! *ATTACK HUG.*

    Alright. Is good, als ik maar niet bang hoef te zijn dat je me in je slaap vermoord.
    Ergens klopt dat nog ook. Ik benoem je nu tot oudste zoon. Hoewel, ik weet niet of je vader dan voor hoort te gaan. I dunno. Complicated.


    Nee hoor *fluit onschuldig*

    Ik ben ook je oudste zoon dus dat komt goed uit :p


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Ik ben je opvolger.


    Jenteee
    *Attack hug*


    be gay do crimes

    Ik krijg net echt een halve hartaanval. Ik deed de vaatwasser open terwijl hij aanstond, de rest kun je zelf invoegen :')


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Nee hoor *fluit onschuldig*

    Ik ben ook je oudste zoon dus dat komt goed uit :p


    Je arme vader toch.

    But alright. You are mijn opvolger.
    Aangezien het hier op GoT lijkt hoop ik dat het je niet zo vergaat. Mij btw ook niet.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 11:04 ]


    She was always looking for more..

    Iniminicum schreef:
    Ik krijg net echt een halve hartaanval. Ik deed de vaatwasser open terwijl hij aanstond, de rest kun je zelf invoegen :')


    Zwembaaaad


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    You guys are Robert and Joffrey. :Y)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Iniminicum schreef:
    Ik krijg net echt een halve hartaanval. Ik deed de vaatwasser open terwijl hij aanstond, de rest kun je zelf invoegen :')


    Haha. But ik kan het niet zelf invoegen, want ik heb echt geen idee wat er gebeurt als je de vaatwasser opendoet terwijl hij aanstaat, want dat is mij nog nooit gebeurd.
    But still klinkt het grappig.


    She was always looking for more..

    Iniminicum schreef:
    Ik krijg net echt een halve hartaanval. Ik deed de vaatwasser open terwijl hij aanstond, de rest kun je zelf invoegen :')


    Zwemmuuhh
    :')


    be gay do crimes

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Haha. But ik kan het niet zelf invoegen, want ik heb echt geen idee wat er gebeurt als je de vaatwasser opendoet terwijl hij aanstaat, want dat is mij nog nooit gebeurd.
    But still klinkt het grappig.
    µ

    Je krijgt een douche. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.