• Vijf jaar lang zijn Sam en Dean gestopt met jagen. Ze wonen in Bobby's huis, Bobby is overleden, maar ze weten dat het kwaad nog lang niet is bestreden en het vuur vanbinnen is bij beiden nog niet gedoofd. Dean haalt Sam over om hunters te gaan werven, ervaren en onervaren, om met een sterke groep hunters verder te gaan met jagen. Ze zullen dan de hunters (vooral de onervaren) trainen zodat ze sterk(er) worden voordat ze daadwerkelijk op jacht gaan. Sam denkt wel dat er een probleem zit in het feit dat de meeste mensen gewoon een rustig leven willen leiden en daarom geen zin hebben in hun leven op het spel zetten (dit zou kunnen verklaren dat er weinig hunters zijn, mochten er maar een paar mensen in deze RPG willen deelnemen).
    Sam en Dean vinden een plaats waar iedereen kan verblijven. Mensen die hunters willen worden, of die het al zijn en willen helpen, komen hier bijeen en de Winchesters kunnen hun plan gaan uitvoeren, of in ieder geval; het proberen. Hulp komt uit een onverwachte hoek als Castiel opduikt, aangeeft dat de Winchesters goed bezig zijn en besluit bij hen te blijven.
    Hij is dan wel zelf geen hunter, maar hij kan les geven in alle creatures.


    Personages
    Leiders:
    - Dean Winchester ~ SiriuslyBlack ~ 1.2
    - Sam Winchester ~ gereserveerd door Lizor ~ 1.2
    - Castiel ~ gereserveerd door WillNotLearn

    Hunters:
    - Beckett “Beck” Alton Fisher ~ Rollins ~ 1.1
    - Connor Sean Vermont ~ Wanderings ~ 1.3
    - Man ~ gereserveerd door Philia

    - Madelyn 'Lynn' Ava Livingstone ~ Philia ~ 1.1
    - Dianna Razia Corleone ~ Zamperini ~ 1.2
    - Jacelyn Alexandra Deveraux ~ Chronos ~ 1.3
    - Vanessa Bhraonáin ~ Serenata ~ 1.3
    - Violet Jove ~ Wanderings ~ 1.5


    Some gifs to make you feel better:




    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 22:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Serenata schreef:
    (...)

    Nu ik erover nadenk ship ik eigenlijk bijna niemand. Naja, ik vond megstiel wel leuk, maar dat was ook heel kort ^^


    Megstiel was inderdaad echt vet schattig. Ik ship wel Destiel tho. Omdat ik denk dat ze echt perfect bij elkaar passen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Oke ik ga nu aan mijn Connor post. ^^

    I'm working on my post ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    I'm working on my post ^^


    Yayy^^


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lizor schreef:
    I'm working on my post ^^


    I'm curious! :3

    Lizor schreef:
    I'm working on my post ^^


    Wanneer denk je te kunnen posten? Ik ben benieuwd naar Sammy namelijk. En dan kan ik ook weer verder met mijn studieontwijkendgedrag en weer een Dean post maken


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik kan echt morgenmiddag pas een post maken, heb ook nog niet kunnen kijken of het al een sneltrein was. Hopelijk niet. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Wanneer denk je te kunnen posten? Ik ben benieuwd naar Sammy namelijk. En dan kan ik ook weer verder met mijn studieontwijkendgedrag en weer een Dean post maken

    Zometeen, hij is al voor de helft geschreven haha, sorry dat het zo lang duurt!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hopelijk is hij zo een beetje goed ;3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Iemand die gezellig met Lynn wil praten tot iedereen er Is?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gaat Dean nu een toespraak houden of iets zodat de hunters daarna aan de slag kunnen enzo?

    -- Ik weet btw dat sommige hunters er nog niet zijn/nog niet zijn ingevult.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 21:12 ]

    @Lisa Het was niet helemaal de bedoeling dat ze wisten dat Cas zou komen, aangezien ze elkaar 5 jaar niet hebben gezien en Dean (en Sam) geen flauw idee hebben van het feit dat Cas überhaupt nog in staat is met ze in contact te komen/dat nog wil haha, maar misschien kunnen we er iets van maken dat Sam dacht dat Dean wel Cas zou hebben gevraagd.

    En hahaha oké ik wil best wel een post maken met Deans toespraak, maar weet; Dean en toespraken gaat niet samen, dus dat wordt leuk :')


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    @Lisa Het was niet helemaal de bedoeling dat ze wisten dat Cas zou komen, aangezien ze elkaar 5 jaar niet hebben gezien en Dean (en Sam) geen flauw idee hebben van het feit dat Cas überhaupt nog in staat is met ze in contact te komen/dat nog wil haha, maar misschien kunnen we er iets van maken dat Sam dacht dat Dean wel Cas zou hebben gevraagd.

    En hahaha oké ik wil best wel een post maken met Deans toespraak, maar weet; Dean en toespraken gaat niet samen, dus dat wordt leuk :')

    Ohh okee, oeps dat moet ik gemist hebben. Ik kan het wel aanpassen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ohh okee, oeps dat moet ik gemist hebben. Ik kan het wel aanpassen?


    Ja mag wel, maar je kan ook doen dat Sam zich gewoon afvraagt waarom Dean Cas niet heeft geïnformeerd


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Ja mag wel, maar je kan ook doen dat Sam zich gewoon afvraagt waarom Dean Cas niet heeft geïnformeerd

    Ohh okii is goed


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.