• Vijf jaar lang zijn Sam en Dean gestopt met jagen. Ze wonen in Bobby's huis, Bobby is overleden, maar ze weten dat het kwaad nog lang niet is bestreden en het vuur vanbinnen is bij beiden nog niet gedoofd. Dean haalt Sam over om hunters te gaan werven, ervaren en onervaren, om met een sterke groep hunters verder te gaan met jagen. Ze zullen dan de hunters (vooral de onervaren) trainen zodat ze sterk(er) worden voordat ze daadwerkelijk op jacht gaan. Sam denkt wel dat er een probleem zit in het feit dat de meeste mensen gewoon een rustig leven willen leiden en daarom geen zin hebben in hun leven op het spel zetten (dit zou kunnen verklaren dat er weinig hunters zijn, mochten er maar een paar mensen in deze RPG willen deelnemen).
    Sam en Dean vinden een plaats waar iedereen kan verblijven. Mensen die hunters willen worden, of die het al zijn en willen helpen, komen hier bijeen en de Winchesters kunnen hun plan gaan uitvoeren, of in ieder geval; het proberen. Hulp komt uit een onverwachte hoek als Castiel opduikt, aangeeft dat de Winchesters goed bezig zijn en besluit bij hen te blijven.
    Hij is dan wel zelf geen hunter, maar hij kan les geven in alle creatures.


    Personages
    Leiders:
    - Dean Winchester ~ SiriuslyBlack ~ 1.2
    - Sam Winchester ~ gereserveerd door Lizor ~ 1.2
    - Castiel ~ gereserveerd door WillNotLearn

    Hunters:
    - Beckett “Beck” Alton Fisher ~ Rollins ~ 1.1
    - Connor Sean Vermont ~ Wanderings ~ 1.3
    - Man ~ gereserveerd door Philia

    - Madelyn 'Lynn' Ava Livingstone ~ Philia ~ 1.1
    - Dianna Razia Corleone ~ Zamperini ~ 1.2
    - Jacelyn Alexandra Deveraux ~ Chronos ~ 1.3
    - Vanessa Bhraonáin ~ Serenata ~ 1.3
    - Violet Jove ~ Wanderings ~ 1.5


    Some gifs to make you feel better:




    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 22:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    SiriuslyBlack schreef:
    I'm still here.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BOOST
    Ik ga deze RPG niet laten uitsterven. Dus hup allemaal, ik weet dat Ellie het druk heeft dus dat de Cas post even op zich laat wachten maar ze probeert zo snel mogelijk te reageren. We zijn nog niet eens echt begonnen... Dus mensen ga proberen te reageren yeah.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    BOOST
    Ik ga deze RPG niet laten uitsterven. Dus hup allemaal, ik weet dat Ellie het druk heeft dus dat de Cas post even op zich laat wachten maar ze probeert zo snel mogelijk te reageren. We zijn nog niet eens echt begonnen... Dus mensen ga proberen te reageren yeah.

    Zal ik nog even wachten of al reageren met Sam?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Zal ik nog even wachten of al reageren met Sam?

    Van mijn mag je al reageren met Sam hoor!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)
    Van mijn mag je al reageren met Sam hoor!

    Kay kay ik zal het zo snel mogelijk doen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    En bump... Ik wil niet dat dit doodgaat guys D:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    En bump... Ik wil niet dat dit doodgaat guys D:


    Ik wacht op Dean en Sam, dus het is niet dankzij mij dat hij doodgaat.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Ik wacht op Dean en Sam, dus het is niet dankzij mij dat hij doodgaat.


    Nope that's true. ik wacht eigenlijk op Sam, zal even aan Lisa vragen of ze tijd heeft.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    sorry dat ik t ff omhoog schop en niks nuttigs of relevants kan zeggen en eigenlijk enkel onzin klets en enkel wil zeggen dat ik fan ben van deze RPG en dat ik niet wil dat t dood is en t bij mijn topics zal zetten


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    en wil graag een personage make maar weet niet of t mag


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Mag ik nog meedoen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    mag ik een personage maken?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ik wil liever eerst weer even kijken of met de mensen die er nu al bij zitten het nog wil lopen, dan zal ik misschien kijken of ik er nog personen bij doe (;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel