• Vijf jaar lang zijn Sam en Dean gestopt met jagen. Ze wonen in Bobby's huis, Bobby is overleden, maar ze weten dat het kwaad nog lang niet is bestreden en het vuur vanbinnen is bij beiden nog niet gedoofd. Dean haalt Sam over om hunters te gaan werven, ervaren en onervaren, om met een sterke groep hunters verder te gaan met jagen. Ze zullen dan de hunters (vooral de onervaren) trainen zodat ze sterk(er) worden voordat ze daadwerkelijk op jacht gaan. Sam denkt wel dat er een probleem zit in het feit dat de meeste mensen gewoon een rustig leven willen leiden en daarom geen zin hebben in hun leven op het spel zetten (dit zou kunnen verklaren dat er weinig hunters zijn, mochten er maar een paar mensen in deze RPG willen deelnemen).
    Sam en Dean vinden een plaats waar iedereen kan verblijven. Mensen die hunters willen worden, of die het al zijn en willen helpen, komen hier bijeen en de Winchesters kunnen hun plan gaan uitvoeren, of in ieder geval; het proberen. Hulp komt uit een onverwachte hoek als Castiel opduikt, aangeeft dat de Winchesters goed bezig zijn en besluit bij hen te blijven.
    Hij is dan wel zelf geen hunter, maar hij kan les geven in alle creatures.


    Personages
    Leiders:
    - Dean Winchester ~ SiriuslyBlack ~ 1.2
    - Sam Winchester ~ gereserveerd door Lizor ~ 1.2
    - Castiel ~ gereserveerd door WillNotLearn

    Hunters:
    - Beckett “Beck” Alton Fisher ~ Rollins ~ 1.1
    - Connor Sean Vermont ~ Wanderings ~ 1.3
    - Man ~ gereserveerd door Philia

    - Madelyn 'Lynn' Ava Livingstone ~ Philia ~ 1.1
    - Dianna Razia Corleone ~ Zamperini ~ 1.2
    - Jacelyn Alexandra Deveraux ~ Chronos ~ 1.3
    - Vanessa Bhraonáin ~ Serenata ~ 1.3
    - Violet Jove ~ Wanderings ~ 1.5


    Some gifs to make you feel better:




    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 22:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik vind dat deze intro uit seizoen 5 het duidelijkst en meest waarheidsgetrouw uitlegt hoe Supernatural gaat en dat het niet mag missen in het praattopic <3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    Ik vind dat deze intro uit seizoen 5 het duidelijkst en meest waarheidsgetrouw uitlegt hoe Supernatural gaat en dat het niet mag missen in het praattopic <3


    Ahhahahahah genius


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SiriuslyBlack schreef:
    Ik vind dat deze intro uit seizoen 5 het duidelijkst en meest waarheidsgetrouw uitlegt hoe Supernatural gaat en dat het niet mag missen in het praattopic <3

    [youtube]


    Omg, hahaha dat begin :')

    Die aflevering is echt ge-ni-aal. Vooral het dr Sexy gedeelte en de comedy.
    csi is mijn favourite serie dus dat stuk was echt droog


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    Die aflevering is echt ge-ni-aal. Vooral het dr Sexy gedeelte en de comedy.
    csi is mijn favourite serie dus dat stuk was echt droog


    Sameee. :3 Ik houd van Gabriel.

    Philia schreef:
    Iemand die gezellig met Lynn wil praten tot er een opdracht ofzo Is?


    Aangezien Dean nu zijn soort van toespraak heeft gehouden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik had ineens veel inspiratie voor mijn posts. ^^

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 0:28 ]

    Meiden, ik vind dit RPG erg leuk en heb meerdere malen aangegeven dat ik maandagmiddag pas kan reageren... wat dus vandaag is. Maar het speeltopic is nu al op pagina twee? Ik heb sowieso ook het idee alsof er over mijn posts heen wordt gelezen, wat ook geen prettig idee is. Ik zeg nou niet dat jullie voor mij moeten stoppen, maar een beetje erkenning dat het "ok" is dat ik pas twee dagen later kon reageren zou wel een beetje prettiger zijn geweest - want genegeerd worden is niet echt prettig kan ik je vertellen. Maar goed, ik wil nog gewoon mee blijven doen en no hard feelings natuurlijk, maar het is misschien wel een goed aandachtspuntje voor de RPG-makers?


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    Meiden, ik vind dit RPG erg leuk en heb meerdere malen aangegeven dat ik maandagmiddag pas kan reageren... wat dus vandaag is. Maar het speeltopic is nu al op pagina twee? Ik heb sowieso ook het idee alsof er over mijn posts heen wordt gelezen, wat ook geen prettig idee is. Ik zeg nou niet dat jullie voor mij moeten stoppen, maar een beetje erkenning dat het "ok" is dat ik pas twee dagen later kon reageren zou wel een beetje prettiger zijn geweest - want genegeerd worden is niet echt prettig kan ik je vertellen. Maar goed, ik wil nog gewoon mee blijven doen en no hard feelings natuurlijk, maar het is misschien wel een goed aandachtspuntje voor de RPG-makers?


    Natuurlijk is het vervelend als je niet kan reageren en dat snap ik, maar een groot deel van de posts zijn "MT" posts. Er zijn nog andere mensen die niet gereageerd hebben. Ik snap dat het niet helemaal lekker voelt maar we zijn naar mijn weten nog helemaal niet ver. Heb wel eens na zeven pagina's ingevallen en het lukte prima.
    Ik negeer niemand en probeer echt op iedereen te reageren, maar soms dan heb ik het gelezen en in mijn hoofd al een antwoord geschreven maar nog niet daadwerkelijk gedaan; excuses als dat bij jou zo is gebeurd want natuurlijk is dat mijn bedoeling niet. Op het moment ben ik ook heel druk maar kan hopelijk vanmiddag alle verdere posts lezen en misschien zelf een post maken, maar vanwege die drukte dat ik nu pas reageer.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 7:47 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ga vanavond even een rondje RPG doen, dus dan zal ik ook gelijk hierop reageren (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor is nu Wolfstar ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vanaf morgen ben ik in Schotland, dus ik zal niet echt actief kunnen reageren ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chronos schreef:
    Vanaf morgen ben ik in Schotland, dus ik zal niet echt actief kunnen reageren ^^


    O.o Mag ik in je koffer? Ik wil zoo graag naar Schotland <3 Veel plezier!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oké, niemand meer dus?


    I'm your little ray of pitch black.

    I'm still here.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel