• Hoii. Ik ga al een tijdje naar fitness maar aangezien ik ook vaak ren heb ik dus goede sportschoenen nodig. Iemand een idee waar ik goede en liefst goedkope sportschoenen kan halen? Ik wou de Nike Rosh Run halen maar mijn vader vond het te duu (80 euro). Who can help me ?

    Goede sportschoenen zijn nu eenmaal wat duurder. De goedkopere versies zijn belastend voor je gewrichten.\

    Maar verder weet ik niets over sportschoenen. De enigste schoenen die ik bij mijn sport nodig heb zijn flippers


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Goede sportschoenen zijn nu eenmaal wat duurder. De goedkopere versies zijn belastend voor je gewrichten.\

    Maar verder weet ik niets over sportschoenen. De enigste schoenen die ik bij mijn sport nodig heb zijn flippers


    Hahah oke! thanks!

    Kun je niet naar een outletwinkel gaan? Daar is alles meestal goedkoper, vaak ook wat oudere modellen, maar daarom is het ook vaak wat goedkoper. Vaak kun je daar dingen voor 30% tot soms wel 70% goedkoper krijgen. Of ga naar een bazaar, de Utrechtse, Beverwijkse, geen idee waar ze nog meer zijn, maar daar kun je ook vaak goedkoop sportschoenen krijgen :) Ik haalde daar altijd wel mijn voetbalschoenen haha, die voor een normale prijs zo'n 150 euro zouden zijn maar ik kocht ze dan voor 30 euro.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als je bij een decathlon in de buurt zit, hebben ze hele behoorlijke schoenen voor paar tientjes.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb Skechers Memory Foam, die zijn volgens mij zo'n 55 euro en ik vind ze erg goed om mee te sporten.


    El Diablo.