• LINKIN PARK HAD MOETEN WINNEN! (huil)

    en nou hebben tokio hotel en 30 seconds to mars gewoonen! (huil)

    30STM oke maakt me niet zoveel uit
    maar [en ik zoek geen ruzie srry voor de fans]
    Tokio hotel is NIET beter dan LP :@


    [ja ik ben boos dus ook onredelijk MAAR FUCK IT! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr now I'm realy pist-off

    morgen gaat mn BF me dr mee pesten... zucht XD


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik dacht ook dat LP ging winnen, ze zijn live eerlijk gezegd ook beter... Hoeveel fan ik ook be van TH, dat blijft zo x]

    Ik dacht ook dat LP ging winnen, ze zijn live eerlijk gezegd ook beter... Hoeveel fan ik ook be van TH, dat blijft zo x]


    ja ik vind het egt bijzonder hoe goed LP life is maar weetje ik haat TH miet hoowr [nou misschien wel THEY STOLE LP's AWARD!:(( x3]
    maar er wordt alleen maar op hun gestemd op dat meisjes hun geil vinden hoeveel procent van de fans is een jongen? 1%, 2%?? bij andere bands is het natuurlijker [srry kheb haat aan only-girls bands]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    ja ik vind het egt bijzonder hoe goed LP life is maar weetje ik haat TH miet hoowr [nou misschien wel THEY STOLE LP's AWARD!:(( x3]
    maar er wordt alleen maar op hun gestemd op dat meisjes hun geil vinden hoeveel procent van de fans is een jongen? 1%, 2%?? bij andere bands is het natuurlijker [srry kheb haat aan only-girls bands]

    Tsjaa... Maar je wilt niet weten hoe the best act ever heeft gewonnen -_- VIA TH fans. Iemand heeft een automatische spamdingstemmer op een TH site gezet en gezegt dat je dan op TH stemde, maar je stemde eigenlijk op Rick Ashley, die mij totaal onbekend is.

    (...)

    ja ik vind het egt bijzonder hoe goed LP life is maar weetje ik haat TH miet hoowr [nou misschien wel THEY STOLE LP's AWARD!:(( x3]
    maar er wordt alleen maar op hun gestemd op dat meisjes hun geil vinden hoeveel procent van de fans is een jongen? 1%, 2%?? bij andere bands is het natuurlijker [srry kheb haat aan only-girls bands]


    Ik ga niet weer hele discussie beginnen ofzo [offtopic etc] maar het zijn alleen een groot aantal hysterisch 13/14jarige kinderen die alleen op th stemmen omdat ze ze geil vinden, ik vind ze niet geil ben niet verliefd niks maar heb ook gestemd gewoon omdat ik ze goed vind. Dus niet iedereen die op th stemt doet dat omdat ze ze 'geil' vinden.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Deze topic word gesloten, er is een officieele topic over de EMA's