• Mijn nieuwe username is Hint! Ik vind het gewoon een mooi woord waar ik op kwam bij het luisteren van het nightcoreliedje "Take A Hint" (oorspronkelijk van victorious) Ik wilde een username die een naam van een kat zou kunnen zijn. Ik ga een fictieve kat dus Hint noemen. Deze ziet er ongeveer precies zo uit als de kat van mijn profielfoto. Ik ga dus een verhaal schrijven! Deze wordt natuurlijk niet al te lang omdat het anders vanzelf doodloopt. Misschien drie hoofdstukken of zoiets. Ik heb geen idee waar dit gekke stukje tekst naartoe leid en volgens mij is het echt mislukt. Dat komt omdat ik een soort van onzin uitkraam. Nou ja, wat ik hem gezegd is wel waar... Ach laat ook maar, ik ben gewoon gek aan het zijn.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 23:21 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    MOOI LIEDJE!!
    Kende ik al dat liedje, hihi!
    Ik ga het lezen (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    I love it!


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    I love it!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuke naam (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Athanatos schreef:
    MOOI LIEDJE!!
    Kende ik al dat liedje, hihi!
    Ik ga het lezen (:

    Yaay! Ik zeg wel wanneer ik hem heb(:

    Doge schreef:
    I love it!
    Tigresse schreef:
    (...)
    Asami schreef:
    Leuke naam (:

    Dank jullie :)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 8:54 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Geef je me een hint?(nerd)

    Nice username!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Geef je me een hint?(nerd)

    Nice username!

    hehehe, dank je!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…