• Sorry als dit topic fout staat.

    Op dit moment ben ik nog steeds aan het trillen van woede, dus sorry als er schrijffouten staan.
    Mijn buren zijn echt mensen die je het bloed onder de nagels kunnen uithalen en vandaag was het weer zo ver. Ik schrok net wakker (ja, ik sliep, dutje) van de buurvrouw haar geschreeuw tegen m'n vader. Ik dacht echt, serieus wijf, wat is nu weer je probleem?! Echt van alles maken ze een heisa. Kijk je naar hun denken ze dat je over hun roddelt, lach je toevallig hun richting uit denken ze dat je hun uitlacht. Zo onbenullige dingen, ze zoeken zelf gewoon dingen om maar ruzie over te kunnen maken. Ik ben hun echt zo beu! Ze vinden het oh zo fijn om midden in de nacht vriendjes te ontvangen om dan de muziek open te zetten en belachelijk hard te lachen en te praten zodat wij hun horen. En door de dag staan ze onnozel in de voortuin te plukken aan hun onkruid dat allang uitgetrokken is om maar miserie te zoeken met een ander. Hebben die mensen echt niks beters te doen?! En als ze dan eindelijk hun zin hebben dat wij reageren op hun, omdat zij in eerste instantie staan te schreeuwen, roepen ze ook nog dingen naar ons hoofd waarvan je denkt 'Waar halen ze dat?' of 'Hoe halen ze zoiets in hun hoofd?'. Ik ben normaal niet iemand die op de eerste moment uitvliegt en het meestal laat zijn voor wat het is, want je wilt je niet tot hun niveau verlagen, maar nu had ik er echt genoeg van!
    Ik moest m'n hart gewoon even luchten. Het is echt niet meer leuk om zo'n buren te hebben...

    Iemand die ooit ook zoiets meegemaakt heeft?


    16 - 09 - '17

    Omtrent het muziekgedeelte kun je de politie bellen. Gewoon in de nacht bellen, dan lost de politie dat op.

    Gelukkig heb ik niet zulke buren. Hoewel mijn ene buurman wel vaak muziek draait in de nacht, maar dan stuurt mijn moeder hem een appje en dan zet hij het ook wel zachter. Ik hoop dat je buren snel wat normaler gaan doen en anders moet je maar even met ze gaan praten en vragen wat hun probleem is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is wel echt heel vervelend. . . Het ziet er inderdaad uit dat ze ruzie zoeken, misschien toch maar beter om te negeren ook al lijkt mij dat heel moeilijk. :')
    Ik herken het probleem wel aangezien mijn buren ook nog wel eens de neiging hebben om negen uur s'ochtends hun huis te verbouwen en om tien uur s'avonds de trap op en af te rennen. Maar ze doen het in ieder geval niet expres.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wat een kutburen zeg.

    Mijn buren zijn niet zo heel vreselijk, al kan ik me soms wel ergeren aan hen... Ze hebben drie kinderen, die eigenlijk gewoon altijd op straat lopen te blèren, vooral 's ochtends om een uur of 6, of ze zitten bij de andere buren binnen om mee te eten omdat dat eten lekkerder is ofzo. En hun zoontjes (die een jaar of 5 & 6 zijn) trappen gewoon mensen die op straat rondlopen, of ze gaan je slaan met een tak of weet ik veel wat. Hun dochtertje moest huilen omdat ze geen iPhone kreeg, maar een andere smartphone, ze is 8, toen ik zo oud was had ik nog niet eens een telefoon. En ze hebben ook twee katten sinds vorige week, ik vind katten hele lieve beesten, maar ik denk "Neem geen katten als je je kinderen niet eens kan opvoeden." Hun katten zitten eigenlijk alleen maar bij ons in de tuin, in de schuur, in de serre, en zelfs al een paar keer in huis. Mijn moeder is daar echt niet blij mee (allergisch voor katten) maar ze mag er niks van zeggen, want dan gaan de buren ook zeuren en betalen ze de schutting (die een paar jaar geleden gebouwd is door mijn vader, maar zij hebben nog niks betaald terwijl zij de helft zouden betalen omdat hun er ook profijt van hebben) niet terug.

    Tja, sommige buren zijn heel lief, andere kun je soms beter wegwensen haha.

    Succes met je buren, hopelijk komt het nog wel goed!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat is echt kut! Ik heb een hele grote bass, dus als die buren weer eens vervelend doen zet ik de bass en de muziek op zn hoogst en dan komt er een hele aardbeving (duivel)

    Gewoon overdreven hard tegen je ouders praten over hoe irritant jullie buren wel niet zijn, en maar hopen dan hun het ook horen :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Als ze vaak in de nacht lawaai maken kan je een klacht indienen bij een lokaal meldpunt.
    Of een buurtbemiddelaar inschakelen, als die er zijn.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 16:30 ]

    Vow schreef:
    Als ze vaak in de nacht lawaai maken kan je een klacht indienen bij een lokaal meldpunt.
    Of een buurtbemiddelaar inschakelen, als die er zijn.


    Ik ben niks met die lijst als Belg, maar toch bedankt. De politie kan gebeld worden, dusja.


    16 - 09 - '17

    Bah nee, echt niet fijn. Wij hebben ook ruzie met onze buren. :S
    Politie?

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 13:12 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    We wonen gelukkig lekker ver van onze buren af en hebben geen last van hen. Maar ik kan me nog herinneren dat we in een rijtjeshuis woonde en mijn moeder wel 100x per dag 'shhhh' riep omdat wij (4kinderen) de herrieschoppers waren.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Vreselijke buren, daar zou niemand mee kunnen leven. :/ Ik zou zeker de politie erbij halen als het nog eens gebeurt. Misschien zijn er andere buren die hier ook last van hebben en kunnen jullie zo samenspannen tegen hen? Zo komt het geloofwaardiger en ernstiger over voor de politie en hoop ik dat ze er effectief iets aan kunnen doen! Laat jullie niet doen door hen!


    Ik wil een tuin vol egels

    Ugh, wat vervelend. Ik besef dan ook weer eens dat ik heel blij mag zijn met onze aardige buren. Maar overlast kan je trouwens aangeven. Zoek anders maar eens op wat precies strafbaar is en wat niet.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wij hebben precies hetzelfde gehad, maar die zijn nu verhuisd! Toen ik namelijk nog een baby'tje was die in de middag moest (of vroeg in de avond) gaan slapen, sliep ik op de zolderkamer. En omdat wij in een twee-onder-één-kap wonen, mocht de buurjongen van zijn ouders precies rond dat tijdstip drummen. Op zolder. Kon ik lekker van slapen, man. Die vrouw heeft ook nog rondgebazuind dat mijn broer een homoseksueel was met onze overbuurman. Die zijn echter gewoon hele goede vrienden en we hebben ons rot gelachen toen we daarachter kwamen.
    Mijn tip: laat je niet kisten, want die mensen zijn je ergernissen niet waard. Ze hebben er zelf meer last van om je zo op te winden over alles en niets. En als je geluk hebt, zullen ze vanzelf verhuizen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou echt zo iets hebben van, 'ja, ik lach je inderdaad uit. Wat wil je er aan komen doen dan?" :') Maar nee, dat is niet de juiste oplossing. Ik kan me heeeel goed voorstellen dat je je daar dood aan ergert. Gelukkig zelf niet zulke buren, nooit last van gehad. We hebben zelf een piano staan en gezien dat ding nog best wat geluid maakt hebben we nette afspraken gemaakt met de buren dat ik niet te laat of te vroeg speel (doe ik sowieso nooit, maar who knows). Helaas waren de ene buren wel wat kinderachtig, ze hebben zelf ook een piano en ze kwamen zeuren dat toen zij piano speelde dat we aan het stofzuigen waren. Terwijl de piano met gemak het geluid afkomstig van onze stofzuiger overtreft :') maar die lui kunnen sowieso goed zeuren.. Zulke mensen heb je erbij helaas


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Khan schreef:
    Wij hebben precies hetzelfde gehad, maar die zijn nu verhuisd! Toen ik namelijk nog een baby'tje was die in de middag moest (of vroeg in de avond) gaan slapen, sliep ik op de zolderkamer. En omdat wij in een twee-onder-één-kap wonen, mocht de buurjongen van zijn ouders precies rond dat tijdstip drummen. Op zolder. Kon ik lekker van slapen, man. Die vrouw heeft ook nog rondgebazuind dat mijn broer een homoseksueel was met onze overbuurman. Die zijn echter gewoon hele goede vrienden en we hebben ons rot gelachen toen we daarachter kwamen.
    Mijn tip: laat je niet kisten, want die mensen zijn je ergernissen niet waard. Ze hebben er zelf meer last van om je zo op te winden over alles en niets. En als je geluk hebt, zullen ze vanzelf verhuizen. ^^


    Oh wauw, ook heel erg respectvol. Ik snap niet dat er zo'n mensen bestaan die andere zo kunnen irriteren met alles. Laat een ander met rust als ze jou ook met rust laten, is dat nu zo moeilijk?
    Ik zou het zeker niet erg vinden moesten ze ooit verhuizen, ik zou nog gaan juichen.


    16 - 09 - '17

    Infiniti schreef:
    Ik zou echt zo iets hebben van, 'ja, ik lach je inderdaad uit. Wat wil je er aan komen doen dan?" :') Maar nee, dat is niet de juiste oplossing. Ik kan me heeeel goed voorstellen dat je je daar dood aan ergert. Gelukkig zelf niet zulke buren, nooit last van gehad. We hebben zelf een piano staan en gezien dat ding nog best wat geluid maakt hebben we nette afspraken gemaakt met de buren dat ik niet te laat of te vroeg speel (doe ik sowieso nooit, maar who knows). Helaas waren de ene buren wel wat kinderachtig, ze hebben zelf ook een piano en ze kwamen zeuren dat toen zij piano speelde dat we aan het stofzuigen waren. Terwijl de piano met gemak het geluid afkomstig van onze stofzuiger overtreft :') maar die lui kunnen sowieso goed zeuren.. Zulke mensen heb je erbij helaas


    Ja helaas...


    16 - 09 - '17