• Sorry als dit topic fout staat.

    Op dit moment ben ik nog steeds aan het trillen van woede, dus sorry als er schrijffouten staan.
    Mijn buren zijn echt mensen die je het bloed onder de nagels kunnen uithalen en vandaag was het weer zo ver. Ik schrok net wakker (ja, ik sliep, dutje) van de buurvrouw haar geschreeuw tegen m'n vader. Ik dacht echt, serieus wijf, wat is nu weer je probleem?! Echt van alles maken ze een heisa. Kijk je naar hun denken ze dat je over hun roddelt, lach je toevallig hun richting uit denken ze dat je hun uitlacht. Zo onbenullige dingen, ze zoeken zelf gewoon dingen om maar ruzie over te kunnen maken. Ik ben hun echt zo beu! Ze vinden het oh zo fijn om midden in de nacht vriendjes te ontvangen om dan de muziek open te zetten en belachelijk hard te lachen en te praten zodat wij hun horen. En door de dag staan ze onnozel in de voortuin te plukken aan hun onkruid dat allang uitgetrokken is om maar miserie te zoeken met een ander. Hebben die mensen echt niks beters te doen?! En als ze dan eindelijk hun zin hebben dat wij reageren op hun, omdat zij in eerste instantie staan te schreeuwen, roepen ze ook nog dingen naar ons hoofd waarvan je denkt 'Waar halen ze dat?' of 'Hoe halen ze zoiets in hun hoofd?'. Ik ben normaal niet iemand die op de eerste moment uitvliegt en het meestal laat zijn voor wat het is, want je wilt je niet tot hun niveau verlagen, maar nu had ik er echt genoeg van!
    Ik moest m'n hart gewoon even luchten. Het is echt niet meer leuk om zo'n buren te hebben...

    Iemand die ooit ook zoiets meegemaakt heeft?


    16 - 09 - '17

    -

    [ bericht aangepast op 27 nov 2017 - 13:51 ]

    Dat is nogal... kut

    Zelf heb ik af en toe ook last van mn buren. De ene kant heeft echt een hele irritante piano die je hier door het hele huis hoort en de andere kant zet gewoon veel te vaak de open haard aan waardoor het hier een uur in de wind stinkt. Maarja hier is niks aan te doen...

    Succes met jouw buren...

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 18:02 ]


    Treat people with kindness

    Oh klinkt als Dennis mijn boven buurman.. Grinnik grinnik...
    Weetje klinkt heel hard en raar, politie bellen, vertellen, en dan moeten hen het gaan regelen.
    Als jij weet of ze een huurhuis hebben, kan je ook naar de woningbouw stappen, en je aanklachten neerleggen, als zei er niets aan gaan doen, en het enkel erger en erger woordt, moet je opnieuw heen stappen en naar politie, dan kan het wezen dat ze het huis worden uitgezet!!! Op grond van meerdere malen overlast ect, blahblahalbal...
    Ik ben het ook al aan doen, zeur al twee jaar, letterlijk smeken zowat, of die alsjeblieft niet wilt stappen, ivm het door dreunt naar de onder buurvrouw. en die geeft mij de schuld. Dus tjaa ik snap je frustratie, heel erg...
    Je kan er bijna niets mee, omdat sommige gewoon te stom zijn om dat te beseffen....


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    Oh klinkt als Dennis mijn boven buurman.. Grinnik grinnik...
    Weetje klinkt heel hard en raar, politie bellen, vertellen, en dan moeten hen het gaan regelen.
    Als jij weet of ze een huurhuis hebben, kan je ook naar de woningbouw stappen, en je aanklachten neerleggen, als zei er niets aan gaan doen, en het enkel erger en erger woordt, moet je opnieuw heen stappen en naar politie, dan kan het wezen dat ze het huis worden uitgezet!!! Op grond van meerdere malen overlast ect, blahblahalbal...
    Ik ben het ook al aan doen, zeur al twee jaar, letterlijk smeken zowat, of die alsjeblieft niet wilt stappen, ivm het door dreunt naar de onder buurvrouw. en die geeft mij de schuld. Dus tjaa ik snap je frustratie, heel erg...
    Je kan er bijna niets mee, omdat sommige gewoon te stom zijn om dat te beseffen....


    Oh bleh. Twee jaar is ook al best lang.
    Inderdaad, maar goed, je hebt helaas zo van die mensen..


    16 - 09 - '17