• Welkom, geachte inwoners van Quizletarië. Dit is het Spammers Topic.
    *Dramatisch achtergrond muziekje die verstoord wordt door Xantheve en Marjolein die samen liedjes van Breaking Benjamin zingen.*

    "Voordat je ons hier joint, kan ik denk ik namens allen spreken als ik zeg dat we het ongelooflijk leuk vinden om meer mensen hier te hebben. Maar dat betekent ook dat er meer kans is dat je soms niet door één deur met iemand kan. Probeer dat gevoel opzij te zetten en het gewoon hier zo leuk mogelijk te maken. Iedereen is welkom, zolang je hier komt met de bedoeling om het gezellig te maken c:" - De wijze woorden van Mevrouw Romee Trohman.



    Leden van onze hechte familie:

    Eleutheromania / Leonie
    De gestoorde paardengek die nogal veel spant.
    Cave / Ilona
    De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen.
    Ameliorate / Irmha Laura
    De persoon die zichzelf kan snijden aan haar- haar, en vloek heeft met James' Potters van elke mogelijke generatie, en een erg onuitspreekbare username heeft.
    Trohman / Harry Romee
    De rijstwafel, Skittles, koffie, pasta, chips en energy verslaafde vogel die vogels haat, een obsessie heeft met debatteren, Fall Out Boy en Dylan o'Brien én teveel series en films kijkt.
    Iniminicum / Jente Henk
    De persoon die altijd klooit met lettertypes- en grotes en tegelijkertijd als een serieus iemand over wil komen door haar leertijd op Q te spenderen.
    Meraki_Romano / Marjolein
    De Percy-Jackson verslaafde van wie haar zusje ook op Q zit en die een tostiverslaafde is, dit meisje wordt ook vaak vergeten
    Heffron / Floor
    Het knapste meisje van alles wat er bestaat en niet bestaat, wordt vaak vergeleken met perfect en aanbeden wordt als een godin.
    Cillin / Xantheve
    De muziek- en celebrityverslaafde die aan teveel dingen verslaafd is en getrouwd is met Chris Evans en Michael Fassbender.
    Desiderium / Sha're
    De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten.
    Chronos / Marie
    De Thomas Sangster geobsedeerde serieverslaafde die cactussen knuffelt.
    LiamJamesPayne / Tamara
    De sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en streng gelovig is.
    Syntax / Julie
    De persoon die nu de hele tijd klooit met Zapfino en lettergrote 20 terwijl zij eigenlijk gewoon een heel vaag en dommig iemand is die in plaats van aan deuren waar in Zapfino lettergrote 20 'DUWEN' op staat, de deur naar zich toe probeert te trekken en die een superawesome username heeft.
    DistanceKatniss / Auto Carianne
    De simsverslaafde die te veel denkt aan koekjes en een Hunger Games fan is.
    Sabaism / Ananas Anaïs
    De Switze loner die haar username heeft gebaseerd op Starbucks medewerkers en Ananas genoemd moet worden.
    Massacres / Sherlock Xanthe
    De fandomaddicted waarvan niemand haar kan onderscheiden van Xantha/Xantheve en die is de alpha maar in werkelijk niet is.
    _dealwithit_ / Jaimy
    De persoon die Auto's beste vriendin is, maar bijna nooit online is.
    Cynefin / Yu
    De persoon die mega goed covers kan maken.
    EgoTerreo / Jason Wendy
    Insert awesome zinnetje wat Leonie nog moet verzinnen.

    Retrouvailles / Leah
    De persoon die bij een of ander wonder in ons spammersclubje zit en een crewlid was, deze persoon denkt ook vaak na over de gedachtegang van eikels

    Ships die je moet shippen:

    × Roomijs
    • Nixan
    × Maxilena
    • Jummy
    × Lewily
    • Christarel
    × Katharchie
    • Pil
    × Chestianna
    • Elisawyer
    × Jamilla
    • Marchie
    × Evelirius
    • Jilly
    × Tedoire
    • Algeriames
    × Calose
    • Calily
    × Lucassy
    • Julana
    × Fadam
    • Villan
    × Camdrew
    • Fabuliciousness
    × Janiel
    • Xantheve

    Voel je vrij om ten alle tijden meer mensen te shippen!

    Once upon a time,
    Waren er vijf zes Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk en Marjolein. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden.
    Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken!
    Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.'
    Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!'
    Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol.
    And they lived happily ever after...

    Nuttige linkjes:


    Mensen die hier aanbeden worden:

    Dylan O'Brien • Thomas Brodie-Sangster • Cara Delevingne • Kaya Scodelario • Jennifer Lawrence • Leonardo DiCaprio • Scarlett Johansson • Shailene Woodley • Theo James • Ansel Elgort • Chris Evans • Stephen Amell • Michael Fassbender • Robert Downey Jr. • Chris Pratt • James McAvoy • Willa Holland • Francisco Lachowski • Daniel Radcliffe • Rupert Grint • Emma Watson • Josh Hutcherson • Liam Payne • Liam Hemsworth • JK Rowling • John Green • Suzanne Collins • Rick Riordan • James Dashner • Kierra Cass • Rainbow Rowell • Stephen Chborsky • Cameron Diaz • Leonie • Donald Sutherland • Lenny Kravitz • Philip Seymour Hoffman • Stanley Tucci • Toby Jones • Wes Bentley • Woody Harrelson • Willow Shields • Paula Malcomson • Jack Quaid • Leven Rambin • Alexander Ludwig • Isabelle Fuhrman • Jacqueline Emerson • Dayo Okeniyi • Amandla Stenberg • Sam Claflin • Jeffrey Wright • Jena Malone • Lynn Cohen • Julianne Moore • Natalie Dormer • Stef Dawson • Lily Collins • Ashley Benson • Shay Mitchell • Lucy Hale • Troian Bellisario • Keegan Allen • Ian Harding • Torrey DeVitto • Tyler Blackburn • Sasha Pieterse • Janel Parrish • Tammin Sursok • Lindsey Shaw • Drew Van Acker •

    Voel je vrij om ten alle tijden mensen aan de lijst toe te voegen!

    • Wees aardig voor elkaar.•
    • Laatste reactie krijgt het nieuwe topic.•
    • Ship de ships en aanbid de aanbeden personen.•
    • You May Join If You Want.•
    • Username veranderingen graag doorgeven.•
    • De huisregels van Quizlet gelden hier ook.•

    Mensen die een nieuw zinnetje willen
    •Leonie
    •Jente
    •Romée
    •Leah
    •Marie
    •Carianne


    This is a picture of Xantheve's husband. Because everyone IS perfect.

    Xantheve is het beste wat mij is overkomen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Alright, sorry voor mijn veel te overdreven bui net, but dat heb ik soms als ik echt in paniek raak. En het helpt als ik praat of in dit geval schrijf over het internet. Want meestal doe ik mijn laptop dicht en dan wordt het alleen maar erger but met jullie praten hielp wel. So thanks.
    En daarnaast ben ik nu weer een stuk rustiger, behalve voor mijn schoolvrees in het algemeen, waarvan ik vindt dat jullie dat mogen weten. Ik kan me gewoon echt heel erg druk maken voor school en het gaat gewoon niet zo geweldig met me. De laatste tijd, eigenlijk al een jaar, ging het een beetje bergafwaarts met me, nu nog steeds. Dus sorry als ik ooit weer in zo'n bui naar jullie toekom, maar voor mij helpt het echt als ik niet helemaal alleen mezelf aan het gek maken ben.
    En daarnaast maakte ik me ook nog eens druk om niets, aangezien ik morgen blijkbaar niet eens Engels heb en het de rest van de week blijkbaar uitvalt, waarvan ik dat laatste niet eens geloof omdat die gast nooit afwezig is. Hij is gewoon een soort robot of zo. En ik mag hem dus echt niet. But nu heb ik het blijkbaar vrijdag, yeeyh. So eigenlijk was ik nog dom ook.


    She was always looking for more..

    Naww Lau, het maakt niet uit. Je weet zo onderhand toch wel dat je ons er niet mee lastig valt? ^^ An you'll be okay. Desnoods gaan we donderdag gezellig woordjes leren, ook leuk ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Omg wat heb ik gemist D:


    I just caught the wave in your eyes

    Ameliorate schreef:
    Alright, sorry voor mijn veel te overdreven bui net, but dat heb ik soms als ik echt in paniek raak. En het helpt als ik praat of in dit geval schrijf over het internet. Want meestal doe ik mijn laptop dicht en dan wordt het alleen maar erger but met jullie praten hielp wel. So thanks.
    En daarnaast ben ik nu weer een stuk rustiger, behalve voor mijn schoolvrees in het algemeen, waarvan ik vindt dat jullie dat mogen weten. Ik kan me gewoon echt heel erg druk maken voor school en het gaat gewoon niet zo geweldig met me. De laatste tijd, eigenlijk al een jaar, ging het een beetje bergafwaarts met me, nu nog steeds. Dus sorry als ik ooit weer in zo'n bui naar jullie toekom, maar voor mij helpt het echt als ik niet helemaal alleen mezelf aan het gek maken ben.
    En daarnaast maakte ik me ook nog eens druk om niets, aangezien ik morgen blijkbaar niet eens Engels heb en het de rest van de week blijkbaar uitvalt, waarvan ik dat laatste niet eens geloof omdat die gast nooit afwezig is. Hij is gewoon een soort robot of zo. En ik mag hem dus echt niet. But nu heb ik het blijkbaar vrijdag, yeeyh. So eigenlijk was ik nog dom ook.


    N'ahw Lau, je valt er ons echt 100% NIET mee lastig, echt waar niet (:


    I just caught the wave in your eyes

    Cave schreef:
    Naww Lau, het maakt niet uit. Je weet zo onderhand toch wel dat je ons er niet mee lastig valt? ^^ An you'll be okay. Desnoods gaan we donderdag gezellig woordjes leren, ook leuk ^^


    Thanks. :]
    Ik dacht, miss vinden jullie dat ik te lang doorga over het emotionele gedeelte omdat we dat nu wel hebben gehad. But op dat moment kon ik het niet echt kwijt naar mijn gevoel, but nu wel. En vooral omdat ik vanavond een soort paniekaanval had en het toen nog leuk vakantie was en ik me op dat moment persoonlijk wel goed voelde. Maar ik wilde jullie dus alleen even laten weten dat het dus echt niet goed met mij gaat.
    But het is maar net wat je leuk noemt hoor. Haha. Ach, dan hebben we tenminste iets te doen.


    She was always looking for more..

    Cynefin schreef:
    (...)

    N'ahw Lau, je valt er ons echt 100% NIET mee lastig, echt waar niet (:


    Thank you Yu. :]


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Thanks. :]
    Ik dacht, miss vinden jullie dat ik te lang doorga over het emotionele gedeelte omdat we dat nu wel hebben gehad. But op dat moment kon ik het niet echt kwijt naar mijn gevoel, but nu wel. En vooral omdat ik vanavond een soort paniekaanval had en het toen nog leuk vakantie was en ik me op dat moment persoonlijk wel goed voelde. Maar ik wilde jullie dus alleen even laten weten dat het dus echt niet goed met mij gaat.
    But het is maar net wat je leuk noemt hoor. Haha. Ach, dan hebben we tenminste iets te doen.


    Je kan niet te lang doorzagen. Vriendinnen zijn ervoor om je te steunen, vooral op dit soort momenten. So donut worry c:


    I just caught the wave in your eyes

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Thank you Yu. :]


    Hahaha no problem ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Thanks. :]
    Ik dacht, miss vinden jullie dat ik te lang doorga over het emotionele gedeelte omdat we dat nu wel hebben gehad. But op dat moment kon ik het niet echt kwijt naar mijn gevoel, but nu wel. En vooral omdat ik vanavond een soort paniekaanval had en het toen nog leuk vakantie was en ik me op dat moment persoonlijk wel goed voelde. Maar ik wilde jullie dus alleen even laten weten dat het dus echt niet goed met mij gaat.
    But het is maar net wat je leuk noemt hoor. Haha. Ach, dan hebben we tenminste iets te doen.

    Like we care, je kan altijd komen ^^
    Maar waarom gaat t dan zo slecht? You don't deserve that :3


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cynefin schreef:
    (...)

    Je kan niet te lang doorzagen. Vriendinnen zijn ervoor om je te steunen, vooral op dit soort momenten. So donut worry c:


    Thanks. Dat is echt goed om te weten. Ik weet onderhand echt niet meer wat ik zonder jullie moet.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Thanks. Dat is echt goed om te weten. Ik weet onderhand echt niet meer wat ik zonder jullie moet.


    Me too


    I just caught the wave in your eyes

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Thanks. Dat is echt goed om te weten. Ik weet onderhand echt niet meer wat ik zonder jullie moet.

    I totally get you. Ik ben gewoon vergeten hoe t zonder jullie was ;3


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    (...)
    Like we care, je kan altijd komen ^^
    Maar waarom gaat t dan zo slecht? You don't deserve that :3


    Well, school loopt niet zo lekker. Sinds ergens vorig jaar heb ik steeds meer black outs. Ik was altijd al nerveus, but het werd alleen maar erger. En nu gebeurt het bij bijna elke toets. Ik leer echt niet normaal veel, maar het lijkt maar niet te helpen en dat ik toen van de trap viel een paar maanden geleden hielp dus ook niet erg mee. En nu staan mijn cijfers echt best wel slecht, but blijven zitten of zoiets zie ik echt als falen en dat is dus gewoon geen optie. Maar ondertussen voel ik me alleen maar erger en heb ik een soort van constante stress ontwikkelt. Vanaf het moment dat ik wakker wordt totdat ik ga slapen voel ik die stress in mijn buik. En meestal valt dat nog wel mee, maar hoe drukker ik me maak, hoe meer stress en uiteindelijk krijg ik steeds vaker echt paniekaanvallen. Uiteindelijk liep het helemaal uit de hand voor een geschiedenis toets en zag mijn moeder dat. Maar op dat moment kon ik niet meer helder nadenken. Dat was echt eng. Ik kon alleen maar aan die geschiedenis toets denken en ik trilde echt heel erg en het was gewoon vreselijk. En mijn moeder was erbij. Later zei ze dat ze dacht dat ik flauw zou vallen. En daar schrok ik van, want ik wil niet dat mijn moeder zich drukmaakt, ze maakt zich al genoeg druk over de rest van de wereld. Dan hoeft ze mijn problemen er niet bij te hebben. Sindsdien moet ik naar de psycholoog. Jup. En het helpt dus echt niet. Ik ben niet bijster goed in het praten over mijn problemen en daarnaast stress ik alleen maar meer als ik daarheen moet of daar ben. Maar ik wil wel doorzetten, want ik heb geen idee hoe, maar er moet iets veranderen omdat het zo niet meer kan. En ondertussen ben ik het ook echt zo zat, want ik wil het allemaal niet meer. Mij heeft school nooit geboeid en ik heb niet echt het idee dat ik er nou zoveel van opsteek en dat het allemaal zo interessant is, ik krijg er enkel meer stress van en ik doe het alleen omdat het moet en je anders niet ver komt in de toekomst, waar ik ook bang voor ben, omdat ik denk dat niets me zal lukken. En ik weet ook niet wat ik wil, wat voor een controlfreak als mij niet erg handig is. Voordat ik ergens aan begin heb ik het idee dat ik precies moet weten wat er gaat gebeuren, zo is alles denk ik ook begonnen. Met het honderd keer checken of ik wel de goede boeken bij had, twijfelen of ik de woordjes wel goed had geleerd totdat ik zag dat ik de antwoorden goed had. En dat twijfelen sloeg ergens over, tot het moeten weten en het anders niet kunnen antwoorden. dus als ik weet wat er in de toets ga komen is het voor zover ik weet helemaal prima, maar dat gaat dus ook een beetje lastig.

    So, sorry voor de lange tekst, but het heeft wel even opgelucht.


    She was always looking for more..

    Ik wil niet naar school D:


    take me back to the basics and the simple life

    Naw, Lau, that really sucks. Kan je anders geen faalangst cursus volgen? Want als ik het zo hoor heb je best wel erge faalangst. Of met je mentor erover praten? Misschien weet die wel iets. ^^


    “A queen will always turn pain into power.”