• Dat was een van mijn goede voornemens voor dit jaar, in een poging even van de suikerrijke drankjes af te blijven. Op 1 februari ben ik daar dus mee begonnen (want tja, met Oud en Nieuw wilde ik ook een beetje genieten, en bovendien is februari de kortste maand) en nu het maart is, kan ik met trots zeggen dat het me is gelukt! Ondanks het feit dat ik in de eerste week flink met mijn neus op mijn verslaving werd gedrukt (nog nooit had ik meer zin gehad in versgeperst sinaasappelsap en chocolademelk dan toen), heb ik trouw alleen maar water en thee zonder honing of suiker gedronken. Iets waar ik stiekem toch best trots op ben. :Y)

    Het mooiste is zelfs die vier weken blijkbaar genoeg waren om de verslaving uit mijn systeem te krijgen, want toen ik vandaag om 00:10 uur vol spanning mijn eerste langverwachte slok cola weer nam, kwam ik vrijwel direct tot de conclusie dat het hartstikke ranzig spul is. :') Ook heb ik vandaag weer twee supermarktsmoothies gehad die flink tegenvielen, dus voorlopig blijft het lekker bij water en thee voor mij. Wat zal mijn tandarts tevreden zijn. :')

    Hebben hier mensen ook nog van dat soort voornemens? Of zijn er meer mensen die zijn gestopt/geminderd met slecht drinken/eten?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik drink eigenlijk alleen maar thee overdag, toch denk ik niet het alleen maar op thee uit te houden voor een maand en dat ik bier stiekem toch wel ga missen.


    I am an idiot, I move.

    Yap, ik heb hetzelfde. Ik drink sinds het nieuwe jaar veel minder frisdrank en als ik nu iets van cola heb, heb ik ook van 'het is eigenlijk helemaal niet echt lekker'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Echt goed dat het gelukt is!

    Ik drink over het algemeen alleen maar water, melk en thee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik roep altijd dat ik zulke dingen ook ga proberen, maar uiteindelijk vergeet ik het en zit ik alsnog op de bank met een glas cola en een bakje chips. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Een hele maand alleen maar water en thee drinken, gaat mij sowieso niet lukken want ik hou niet van thee. Ik probeer wel al een hele tijd meer water te drinken en minder cola. Als ik dan cola drink, smaakt de cola minder lekker en eigenlijk vind ik dat wel jammer.


    Physics is awesome

    Ik doe al niet anders meer, al ruim twee maanden geloof ik. Oké, als ik uit eten ga neem ik wel een cassis of een 7-up(maar zo vaak gaan we niet uit eten), maar dan wel waar het minste suikers in zit hahah. Maar ik vind het gewoon niet lekker meer, al dat fris. Ik ben nu echt helemaal weg van water en thee zonder suiker.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 9:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tigresse schreef:
    Ik roep altijd dat ik zulke dingen ook ga proberen, maar uiteindelijk vergeet ik het en zit ik alsnog op de bank met een glas cola en een bakje chips. :Y)


    26 - 02 - '16

    Yep, dat heb ik een aantal jaren geleden gedaan en sindsdien heb ik ook helemaaaal geen trek meer in cola of zulke drankjes. Ik vind het alleen wel eens lekker als ik fast food eet, zoals van de Burger King, maar dat komt vast omdat er zoveel ijs in zit, dat het nauwelijks cola is, haha. Het enige dat ik nog graag drink, is Energy drank, maar ook dat drink ik veel minder.


    Your make-up is terrible

    Oeh wat een geweldig idee. Dat zou ik ook eens moeten proberen ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wat goed
    ik doe het ook alleen ees in het weekend mag ik een glas frid en war gezonde chipsAleeb sinds de operatie krijg ik veel snoepjes en choco dus dat is nu niet meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    So, goed zeg!

    Ik heb niet echt van die voornemens, maar een aantal jaar geleden is mijn zin in frisdrank eigenlijk vanzelf redelijk afgenomen. Al kan ik me niet meer herinneren wanneer dat precies is begonnen, ik weet iniedergeval zeker dat ik nog zo'n 5 jaar geleden elke dag zo'n flesje voor het water vulde met ice tea om mee naar school te nemen. Thuis dronk ik ook alleen maar ice tea, en soms sinas. Nu drink ik nauwelijks meer ice tea en ander soortgelijke frisdranken, en sinas drink ik alleen soms op verjaardagen. Voor de rest drink ik ook veel thee, en behalve bij engelse melagne doe ik er nooit suiker of honing in. Dusja, eigenlijk ben ik al goed vooruit gegaan(:

    Het eten daarentegen, is heel wat anders :') Ik eet best vaak koekjes tussendoor en chips of nootjes gaan er ook goed in. Zeer slecht xd


    Inspiration can hit you any time

    Whew, goed van je! Gelukkig houd ik niet zo van prik en drink is sowieso alleen limonade en dubbelfris ofzo, ook niet het meest gezonde maar het is niet super slecht voor je ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Goed dat het gelukt is!
    Ik drink bijna nooit wat anders dan water, thee of sojamelk. Ik neem soms wel eens een glas ijsthee zonder prik. Ik vind prik helemaal niet lekker, daarom drink ik ook geen frisdrank ^^.


    Seasons will change, but I shall remain

    Goed van je! Ik drink in principe ook alleen maar water, maar op 't moment dat ik uit ga of met collega's na het werk iets ga drinken dan wordt het natuurlijk geen water. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gefeliciteerd & goed bezig!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"