• Ik weet dat er al heel veel Harry poter rpg's zijn, maar de meeste zijn of met al bestaande personages of in de tijd van merauders en harry potter zelf.
    Het leek mij zo leuk om te weten hoe de Hogwarts er in onze tijd uit ziet. Met leerlingen die wifi proberen te regelen, zodat ze kunnen watzappen en netflix kijken. Heel huffepuf is verslaafd aan new girl, zwaderich aan suits en griffoendor doet de chinamon challenge.

    Heeft iemand daar zin in of ben ik de enige?

    Zou je mee willen doen?

    16.7% (2 stemmen)
     
    ja

    58.3% (7 stemmen)
     
    nee

    25.0% (3 stemmen)
     
    als er dingen worden aangepast (aub in een reactie zetten dan)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Eerlijk gezegd vind ik het een beetje klinken als een slap aftreksel van Modern Marauders, dus dan zou ik eerder daar nog een rol aanmaken.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het idee wel leuk maar het moet wel een stuk verder worden uitgewerkt

    jsmc5w schreef:
    Ik vind het idee wel leuk maar het moet wel een stuk verder worden uitgewerkt


    Dit. Misschien juist vooral omdat er geen karakters van Rowling zelf in zouden voorkomen.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Lily_Evans schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik het een beetje klinken als een slap aftreksel van Modern Marauders, dus dan zou ik eerder daar nog een rol aanmaken.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dat is idd hetzelfde als het rpg wat ik pas heb aangemaakt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.