• Royal Boarding School



    Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Schoolregels:
    (Deze schoolregels mogen gebroken worden door de personages, dit houdt het verhaal interessant)
    - Om 23:00 dient iedereen op zijn/haar kamer te zijn
    - Spijbelen is niet toegestaan
    - Zonder toestemming mag het terrein niet verlaten worden
    - Tussen 20:00 en 7:00 is het verboden voor jongens zich op de meisjesverdieping te begeven en andersom idem
    - Drugs en alcohol zijn verboden
    - Roken mag alleen buiten op de aangegeven plekken
    Wanneer één van deze regels overtreden wordt, zal nablijven als straf gelden. Bij de tweede overtreding moet je een week lang strafwerk doen (werken in de kantine, de toiletten schoonmaken etc.), bij een derde overtreding volgt een schorsing.

    Lessen:
    Engels
    Geschiedenis
    Kunst
    Talen (Spaans, Frans, Duits, Latijns etc.)
    Economie
    Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Etiquette
    Danslessen

    Rollen:

    Invullijstje studenten:
    Naam:
    Leeftijd (17 – 24):
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje leraren:
    Naam:
    Leeftijd (minimaal 22):
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:
    - Jeanne Noelle Clemence Defanche - JudithSuzann
    - Adalae Isobel Winchester - Chronos
    - Elena Alexandra Simeone Ledesma - MrsMessi
    - Eallasaid 'Ella'Gavenia Hambleton - Alate
    - Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte - Philia
    - Eris 'Iris' Persephone Grimaldi Borghese - AmericanPsycho
    - Catherine Alexandra Tavistock - Heffron

    Jongens:
    - Finley Oliver Parker - Sadventure
    - Benjamin Christopher Suaréz - Rivals
    - Roman Rainerio Marques Castillo Zamperini
    - Athal Remi Hozié - Gonplei
    - Jonathan Ejnar Sørensen - Raccoon
    - Mateo Gabriel Arthur Zberg - Elpis
    -

    Leraren:
    - Kai Zachary Bass (Italiaans en Spaans) - Rollins
    - Phelan Eighneachan ó Heídeáin (Grieks en dans) - Philia
    - Juliette Fleur Cotillard-Fiennes (Frans en etiquette) - Rivals
    - Eden Millaice Ashworth (Kunst en aardrijkskunde) - Alate
    - Marcus Peter Leake (Latijn) - Elpis
    - Sam Davis (Engels) - Sadventure



    Regels:
    - Niet andermans personage bespelen
    - Wees een beetje creatief, dan is het leuker om te spelen en loopt het hopelijk minder snel dood
    - Geen perfecte personages
    - 16+ mag, maar doe het dan onder een spoiler
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Meerdere personages in overleg
    - Er zit geen maximum of minimum aantal personages aan dit msv verbonden, maar graag houdt ik het aantal meisjes/jongens gelijk
    - Alleen ik (Rivals) maak nieuwe topics aan, als ik om de een of andere reden geen topic kan openen, vraag ik zelf iemand om dit te doen
    - Als je weet dat je een tijdje niet kan reageren, parkeer je personage dan ergens, zodat anderen wel door kunnen gaan
    - Van te voren mogen er relaties afgesproken worden, maar stippel nog niet het hele verhaal uit!
    - Er wordt geschreven in derde persoon verleden tijd

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:32 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."


    Marcus Peter Leake
    Marcus liet een kleine glimlach zien. Twee leerlingen, Elysia en Elena aan kwamen lopen. De meiden waren geen echte probleem kinderen en deden meestal hun best, een reden dat Marcus soms wel erg dankbaar was dat hij ook hen les gaf. Sommige leerlingen leefde puur om leraren een moeilijk leven te bezorgen. Marcus stak zijn handen in zijn zakken.
    "Elena, Elysia, " zei hij met een glimlach. "Mijn vakantie was leuk. Oost Europa is nog altijd heel mooi."
    Marcus had een tweede reis door Oost-Europees gemaakt, puur omdat hij daar wat familie had wonen die hij graag weer had willen zien, anders was hij naar Azië geweest. "Hoe was jullie vakantie?" vroeg hij aan de drie die voor hem stonden. Hij zou zijn eerste les ook nog wel vragen hoe iedereen zijn of haar vakantie was geweest, dat deed hij altijd. Vooral omdat de leerlingen altijd door hem heen praatte de eerste les, om hun vrienden over hun vakantie te vertellen als hij dat niet deed. Misschien was een strengere aanpak beter, maar zijn leerlingen hoefde niet nog opstandige te worden naar zijn mening, het was soms al erg genoeg.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu



    Elena Alexandra Simeone Ledesma

    Met een glimlach knikte Elena kort. Oost Europa, daar was ze zelf nog nooit geweest. Eigenlijk kwam ze tijdens de vakanties nooit buiten Spanje. Het was al heel wat, als ze buiten Barcelona kwam, als ze thuis was.
    "Mijn vakantie.. Dat kunt u denk ik wel raden, toch, meneer Leake?" De glimlach verdween weer van haar gezicht. Ze droomde ervan, de vrijheid van het reizen. Ze wilde zo graag, zo veel dingen ontdekken, maar daar kreeg ze de kans niet toe. Het verstikte Elena soms, dat ze geen kant op kon. Ze wilde de wereld ontdekken, met haar eigen ogen zien hoe mooi de wereld was, op verschillende plaatsen. Maar dat was voor haar helaas niet weggelegd. Soms wilde ze weg, wegrennen van alle regeltjes waar ze zich thuis aan moest houden. Een heel nieuw leven beginnen. Maar ze wist ook, dat dat onmogelijk was.
    "En, hebben jullie wel weer zin om voor de klas te gaan staan? Een poging te doen om jullie kennis over te brengen naar iemand anders?" Ze glimlachte kort, om haar eigen woordkeuze. Eigenlijk bedoelde ze te zeggen, of ze er weer zin in hadden om een poging te doen de ongeleide projectielen die doen alsof ze er zin in hebben, iets bij te brengen. Zelf behoorde zij niet tot die groep, ze probeerde wel altijd zo goed mogelijk op te letten, Bij sommige vakken toch iets meer als bij de andere, maar dat had ook duidelijk te maken met welke docent er voor de klas stond.


    Faith is everything.

    Kai Zachary Bass.


    • • •

          Er was een blonde jongedame richting Marcus en Kai gelopen. Met een professionele glimlach had hij naar haar gekeken terwijl ze tegen zijn nieuwe collega sprak, en zich daarna naar hem had gekeerd. De opmerking had Kai opgevangen, maar hij was er niet helemaal van overtuigd dat hij het goed had gehoord. ‘Dat kan kloppen, ik ben Meneer Bass. Aangenaam Elysia’ Kai moest eerlijk toegeven, hij vond het vreselijk om zich zo voor te stellen, en het paste ook totaal niet bij hem – en hij had dan ook het gevoel alsof hij dat overduidelijk uit had gestraald. Ook moest Kai eerlijk bekennen dat hij niet had verwacht dat de leerlingen er zo… volwassen uit zouden gaan zien. Het meisje ratelde wat door, waardoor hij zijn glimlach weer opzette.
          Niet veel later kwam er nog een andere jongedame bij te staan, die ook een vriendelijke glimlach op haar gezicht had. ‘Aangenaam Elena, ik ben Meneer Bass,’ had Kai op vriendelijke toon geantwoord, ‘ik geef Spaans en Italiaans. Hopelijk hebben jullie daar wat interesse in?’ Kai liet zijn ogen van Elysia naar Elena glijden. ‘En anders maken we er wel wat van, uiteraard.’
          De vraag die Elena had gesteld liet Kai even lachen. ‘Ik verwacht dat jullie zelf al een bepaalde intelligentie in jullie hebben. Jullie hebben het in je, maar om het te gebruiken is het moeilijkste.’ Het was totaal niet spottend bedoeld, het was simpelweg het eerste dat in hem op was gekomen – ja, soms was hij iets té spontaan.


    I'm your little ray of pitch black.


    Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte
    But you can call me Ellie. Outfit

    Elysia lschte vrolijk toen Elena eraan kwam lopen. Het was een van haar beste vriendinnen en werkelijk een van de aardigste meisjes die Elysia had ontmoet. En daarbij probeerde Elena niet met iedere jongen om te gaan die er bestond. Elysia kon het soms als irritant beschouwen als mannelijke aandacht van haar werd weggeleid, zeker als dat door andere meiden was.
    "Met mij gaat alles goed El, mijn vader heeft mij alleen meegesleept naar een of andere familie met echt de knapste zoon ooit en mijn vader wil samen werken, dus raad eens wie die zoon mocht gaan versieren? Juist, yay, ik. Alleen dat joch heeft dus echt een kutinner- een niet ze leuk innerlijk," fluisterde Elysia in Elena's oor toen Elysia haar een knuffel gaf. Dat was geen leraren praat. Daar hoefde de leraren niks van te weten.
    "Volgens mij is meneer Leake al bijna overal geweest," zei het meisje zacht lachend. "Maar ik ben gewoon naar Finland en Noorwegen op bezoek geweest, was wel leuk," zei Elysia met een glimlach. De glimlach was duidelijk nep en je kon aan haar zien dat ze werkelijk nooit meer zo'n vakantie wilde. Meneer Bass vond ze al een stuk interessanter dan haar vakantie. Al was het meisje nooit goed geweest in Spaans of Italiaans en snapte ze zijn visie over voor de klas zijn niet helemaal.
    "Ik kom niet veel verder dan 'me llamo Elysia en como estas,' om eerlijk te zijn, dus het wordt nog een hele uitdaging voor u om mij Spaans te leren. Maar leuk om u te ontmoeten meneer Bass. Heeft u al eerder les gegeven ergens?" vroeg Elysia geïnteresseerd. Eerlijk, het werd geen uitdaging. Elysia;s IQ lag rond de 163, maar Elysia wilde alleen niet dat mensen wisten dat ze slim was. Ze hield zich liever dom en werd er vier keer per dag uitgestuurd omdat ze het antwoord weer eens niet wist, dan dat mensen haar als nerd zouden gaan zien. Soms maakte ze nog wel is de fout om iemand te verbeteren, maar ze had allang besloten dat slim zijn haar reputatie niet waard was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    ADALAE ISOBEL WINCHESTER


    Adalae liep met haar sigaret tussen haar wijs- en middelvinger in en haar mobiel in haar andere hand. Ze draaide zich om nadat iemand haar goedemorgen had gewenst, met een bekakte Engelse accent. Jonah kwam in haar zicht en ze lachte kort even. ''Het was wel oké, denk ik. Niet echt iets interessants gedaan, geloof ik. Oh, ik ben naar Ibiza geweest.'' zei ze en fronste even kort.
    Adalae nam een trekje van haar sigaret en keek daarna weer naar Jonah. ''Wil je?'' vroeg ze en hield het pakje voor zijn neus. ''Hoe was jouw vakantie, trouwens?'' Ze begon weer te neuriën en leunde daarna tegen een muurtje aan terwijl ze van alles en nog wat door haar hoofd liet gaan. Ze had dus absoluut geen zin in het schooljaar, het liefst wilde ze gewoon thuis zitten en niks doen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 18:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Jonathan Ejnar Sørensen


    Adalea had even kort gelachen en vertelde hem dan dat ze niet meteen iets bijzonders had gedaan, behalve dan dat ze eens naar Ibiza was geweest. "Ah Ibiza, altijd leuk daar." grijnsde hij en nam dan dankbaar een sigaret aan. Zelfs nam Jonathan amper sigaretten mee, maar als hij zich niet vergiste had hij wel nog een aansteker zitten en ja hoor. De peuk zat tussen zijn lippen geklemd terwijl hij het vuurtje liet branden en niet veel daarna een diepe hijs van, waardoor de rook zijn longen vulden. Toen Adalae de vraag terugstelde blies hij de rook weg en dacht even na wat hij allemaal al had gedaan, het meeste kon hij zich vast niet eens herinneren. "Die typische familie uitjes, gaan skiën in Frankrijk eens naar Parijs geweest, wat fuiven meegenomen en met mijn ouders naar enkele belangrijke mensen geweest die ik niet eens ken, so yeah." Hij haalde zijn schouders erbij op en nam weer een hijs, vreemd genoeg was hij graag op de school, daar had hij tenminste vrienden en thuis is het nogal saai. Opgesloten zitten met een vervelende kleine broer is niet het leukste wat je kunt bedenken, al had Jonah wel de lak hier aan de regels op school. "Zeg, heb je nu leuke jongens tegen gekomen in Ibiza?" grijnsde hij een beetje doelend op haar liefdesleven. Jonahthan was nu eenmaal een nieuwsgierige jongeman en wilde ook wel eens haar oordeel weten over het Spaanse schoon daar. Al had je er hier genoeg op school.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ja sorry ik hou dit niet meer bij... Geen sneltrein toch ;') Kan iemand me even een samenvatting geven van wie waar is en wie eventueel alleen staat?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    [Ja sorry ik hou dit niet meer bij... Geen sneltrein toch ;') Kan iemand me even een samenvatting geven van wie waar is en wie eventueel alleen staat?]


    (Sam, Eden, Phelan en Juliette staan samen in de hal van de school. Net als dat Marcus, Kai, Elena en Elysia samen in de school hal staan. Dan staan Jonah en Adelea samen buiten tegen een muurtje. Emh, dan nog Eallasaid en Roman staan ergens buiten.
    Mateo, Benjamin en Finley Is nog niet mee gepost volgens mij en Jeanne staat in der eentje bij de ingang, die Is net afgezet :3. Gesprekken zijn nog niet ver gevorderd.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Athal Remi Hozié

    Athal was twee dagen ziek geweest en is nog niet helemaal op en top, maar hij vond het wel tijd worden om weer op pad te gaan. Een frisse neus halen of met wat vrienden praten kon goed helpen. Hij liep de deuren door naar binnen, hij was net buiten geweest waar hij wel van heeft genoten, maar hij wilde het niet riskeren om straks weer plat op bed te liggen. Hij had er een hekel aan ziek te zijn.
    "Hé," zei Athal toen hij bij een paar bekende kwam (groepje van Eden) en keek ze een voor een aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Eden heeft fame.:Y))


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    ADALAE ISOBEL WINCHESTER



    Jonah nam de sigaret van haar aan en ze glimlachte kort even. Nadat Jonah haar had verteld wat hij allemaal in de vakantie had gedaan, keek ze hem met een medelevende blik aan. ''Ah, ik vind het ook nogal.. Irriterend als mijn ouders mij meenemen naar belangrijke meetings. Gewoon onnodige om je dochter van achttien mee te nemen, vind ik.'' zei ze en zuchtte kort, waarna ze een hijs van haar sigaret nam. Ze gooide het pakje in haar tas en stopte haar telefoon in haar broekzak. Adalae had een gezin die bestond uit vier kinderen, waaronder haar jonger zusje die nogal irritant was. Ach ja, iedereen had waarschijnlijk wel het probleem van irritante zusjes of broertjes.
          Adalae keek Jonah aan na zijn vraag en rolde daarna haar ogen. ''Meen je dat, serieus?'' vroeg ze half lachend aan hem. Ze haalde een hand door haar haren en keek hem daarna weer aan. ''Maar nee, geen 'liefdes', als je daarop doelt tenminste. Een paar one night stands, maar daar blijft het ook bij. Ik denk dat je me daar ook goed genoeg voor kent.'' zei ze met een grijns rond haar lippen terwijl ze weer een hijs nam van haar sigaret die al bijna op was. Waarschijnlijk zou ze niet veel roken vandaag, maar ze had het even nodig na een paar dagen zonder sigaretten omdat er belangrijk bezoek was voor haar ouders.


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Finley Oliver Parker

    ‘’Finley Oliver Parker.’’ Finley keek op bij het horen van zijn naam en keek recht in het gezicht van zijn chauffeur. Hij was in slaap gevallen in de luxe hummer die hem naar zijn school had gebracht, de school waar hij nog lang zou verblijven.
    Half liggend kneep hij zijn ogen dicht tegen de felle zon die door het portier in zijn ogen scheen en hij gaapte. ‘’Ik kom al.’’ Finley rekte zich uit en binnen enkele seconden stond hij op het trottoir en bekeek de campus op een afstand. ‘’Gaat het lukken?’’ Finley keek naar de twee koffers die naast hem stonden. ‘’Nee, breng jij ze anders maar naar mijn kamer.’’ Zijn ogen gingen over zijn chauffeur heen, hij kende hem nu al twee jaar maar een echt goede relatie hadden de twee niet.
          Hij knikte en tilde de koffers op, Finley baande zich een weg door de groep studenten tot zijn oog viel op Ella en jammer genoeg Roman. Meer uit jaloezie dan plezier mengde Finley zich bij de twee en omhelsde Ella als begroeting, vervolgens gaf hij Roman een kort niet-gemeend glimlachje. De enigste aan wie hij nu echt behoefte was Mateo, al sinds dag één regelde hij drugs voor Finley. Niemand hoefde er maar iets van te weten, al zeker zijn familie niet. Elke vakantie moest hij aan zijn behoeftes komen en had hij zelfs lichte afkickverschijnselen. ‘’Dus, een fijne vakantie gehad?’’ Vroeg Finley om zijn gedachtes op zij te zetten.


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Jonathan Ejnar Sørensen


    Adalae keek hem even medeleven aan een ze vertelde hem dat ze dat ook vervelend vond tja dat was nu eenmaal een nadeel als je van adel was. Saaie meetings, vreemde oude mensen die je beter kennen dan je eigen ouders. Het feit dat je ouders je wilt koppelen aan een van hun zakenpartners dochters. En bloedhekel had Jonah eraan, maar dat is nu echter zijn leven."Ah voor mijn oudets maakt leeftijd niets uit ik ben al tweeëntwintig een ze gedragen zich alsof ik een klein kind ben. "Hij zuchtte diep en keek haar met zijn bruine poelen weer aan."Bij zijn volgende vraag rolde Aladae even met haar ogen en lachtte waarop hij haar met een geamuseerde blik aankeek. "Tuurlijk men ik dat, heb je die gasten nog niet gezien op Ibiza, zo wel ik er ook wel eentje."grinnikte Jonathan nagaat hij een trekje van zijn peuk genomen had. Jonah was openlijk biseksueel en de meesten wisten dat ook wel van hem. Toen ze hem zei dat ze enkel en past one night stands haf gehad knikte hij een grijnsde even. "Ofcourse I know you, maar gewoon even vragen kan geen kwaad niet?" Hij nam een laatste hijs van zijn peuk een stapte deze dan uit. "Zouden er veel nieuwe blauwbloedjes zijn? " met een schuine glimlach keek hij Adelae aan, vragend of ze wat meer weet. Nieuwe leerkingen waten altijd interessant, tenzijvze zo'n irritante snobs zijn zoals Mateo. Jonah was stiekem jaloers op hem, maar drukte het eerder uit als haat en dot leek wederzijds te zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    •

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 13:03 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Eallasaid 'Ella' Gavenia Hambleton




    •••

    Ella lachte om de pruillip van Roman – af en toe kon hij erg grappig zijn, alhoewel hij net zo goed irritant kon zijn. Maar dat was toch iedereen wel eens? Roman sloeg nog is z'n gespierde armen om de tengere schouders van Eallasaid – waardoor ze met een lichte grijns naar hem opkeek.
          "Met Mr. Roman de Heer der knapheid zeg ik er zeker geen 'nee' op, als het maar geen dagelijkse gewoonte gaat worden de lessen te ontwijken, Castillo." Ella grijnsde en gaf hem daarna een vriendschappelijke por in z'n ribben – Italiaans en Spaans gaf Mr. Bass, de enigste leraar die ze oftewel mocht. De rest kon haar gestolen blijven, het was dan ook logisch dat ze niet bij Spaans en Italiaans ging spijbelen.
          Kort daarna kwam Finley eraan, de ex van Ella – en nu dus nog vrienden. Ze bekeek hem met een glimlach nadat hij haar in een omhelzing had getrokken, waardoor de arm van Roman om haar schouders verdween. "Mijn vakantie was slecht, serieus. Mijn ouders dachten dat het tijd was voor een man, een man! Trouwen! Ze zijn gek, anyways – ik heb me geweerd en gezegd dat ik serieus zou weglopen en mijn ouders zijn zo naïef het te geloven, gezien het een schande op hun naam zou zijn, anders." Glimlachte ik tevreden, terwijl ik van Roman naar Fin keek.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."