• Royal Boarding School



    Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Schoolregels:
    (Deze schoolregels mogen gebroken worden door de personages, dit houdt het verhaal interessant)
    - Om 23:00 dient iedereen op zijn/haar kamer te zijn
    - Spijbelen is niet toegestaan
    - Zonder toestemming mag het terrein niet verlaten worden
    - Tussen 20:00 en 7:00 is het verboden voor jongens zich op de meisjesverdieping te begeven en andersom idem
    - Drugs en alcohol zijn verboden
    - Roken mag alleen buiten op de aangegeven plekken
    Wanneer één van deze regels overtreden wordt, zal nablijven als straf gelden. Bij de tweede overtreding moet je een week lang strafwerk doen (werken in de kantine, de toiletten schoonmaken etc.), bij een derde overtreding volgt een schorsing.

    Lessen:
    Engels
    Geschiedenis
    Kunst
    Talen (Spaans, Frans, Duits, Latijns etc.)
    Economie
    Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Etiquette
    Danslessen

    Rollen:

    Invullijstje studenten:
    Naam:
    Leeftijd (17 – 24):
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje leraren:
    Naam:
    Leeftijd (minimaal 22):
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:
    - Jeanne Noelle Clemence Defanche - JudithSuzann
    - Adalae Isobel Winchester - Chronos
    - Elena Alexandra Simeone Ledesma - MrsMessi
    - Eallasaid 'Ella'Gavenia Hambleton - Alate
    - Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte - Philia
    - Eris 'Iris' Persephone Grimaldi Borghese - AmericanPsycho
    - Catherine Alexandra Tavistock - Heffron

    Jongens:
    - Finley Oliver Parker - Sadventure
    - Benjamin Christopher Suaréz - Rivals
    - Roman Rainerio Marques Castillo Zamperini
    - Athal Remi Hozié - Gonplei
    - Jonathan Ejnar Sørensen - Raccoon
    - Mateo Gabriel Arthur Zberg - Elpis
    -

    Leraren:
    - Kai Zachary Bass (Italiaans en Spaans) - Rollins
    - Phelan Eighneachan ó Heídeáin (Grieks en dans) - Philia
    - Juliette Fleur Cotillard-Fiennes (Frans en etiquette) - Rivals
    - Eden Millaice Ashworth (Kunst en aardrijkskunde) - Alate
    - Marcus Peter Leake (Latijn) - Elpis
    - Sam Davis (Engels) - Sadventure



    Regels:
    - Niet andermans personage bespelen
    - Wees een beetje creatief, dan is het leuker om te spelen en loopt het hopelijk minder snel dood
    - Geen perfecte personages
    - 16+ mag, maar doe het dan onder een spoiler
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Meerdere personages in overleg
    - Er zit geen maximum of minimum aantal personages aan dit msv verbonden, maar graag houdt ik het aantal meisjes/jongens gelijk
    - Alleen ik (Rivals) maak nieuwe topics aan, als ik om de een of andere reden geen topic kan openen, vraag ik zelf iemand om dit te doen
    - Als je weet dat je een tijdje niet kan reageren, parkeer je personage dan ergens, zodat anderen wel door kunnen gaan
    - Van te voren mogen er relaties afgesproken worden, maar stippel nog niet het hele verhaal uit!
    - Er wordt geschreven in derde persoon verleden tijd

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:32 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Eden Millaice Ashworth




    •••

    Vandaag had Eden eigenlijk geen eerste uren les om te geven, maar in haar appartement werd ze gek – waardoor er voor haar niets anders op zat als school, bovendien had ze hier ook enkele menselijke problemen – maar die waren met uitwijken wel te overwinden.
          Een zucht rolde over de lippen van Eden, nadat ze een hand door haar rode lokken had gehaald. Plots werd ze uit haar gedachten gehaald door een blondine, haar beste vriendin – Juliette. Ze omarmde haar terug, waarna ze haar losliet en even naar de rest keek; Phelan en Sam. "Het gaat wel, heel erg goed zelfs," sprak Eden zogenaamd gemotiveerd – alhoewel haar ogen anders stonden dan vrolijk. Uiteindelijk luisterde Eden naar Phelan.
          Haar vakantie waren nachtmerries, pubs en een begraafplaats geweest. Eden probeerde tevergeefs haar zorgen weg te drinken – maar door de alcohol werd het erger en belandde ze af en toe in bed met verschillende mannen, en dat was een no-go voor Eden. Het drinken hield sinds een paar dagen geleden op, alhoewel de nachtmerries bleven.
          "Wanneer geven jullie eigenlijk les?" Vroeg ze, nadat ze een korte blik tussen Phelan en Sam in had geworpen naar haar collega Kai – die met Marcus en twee leerlingen in gesprek was.
          Niet veel later kwam de jongeman genaamd Athal erbij staan, waardoor Eden vriendelijk toe knikte en een 'hallo' tegen haar lippen murmelde. "Hoe waren jullie vakanties?" Vroeg ze in het algemeen, gezien ze niet erg veel meekreeg en daarom nog een keer vroeg.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 21:15 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Marcus Peter Leake
    Marcus glimlachte even om de nieuwsgierigheid van de twee meiden naar de nieuwe leraar. Hij had zijn collega natuurlijk al leren kennen, maar het bleef leuk om te zien hoe geïnteresseerd de leerlingen waren in nieuwe leraren. Ook was het soms interessant om te zien hoe snel leerlingen een mening vormde over leraren en hoe die mening soms gebaseerd was op alleen al het vak. Marcus zuchtte even.
    "Noorwegen en Finland zijn erg mooie landen Elysia, " zei Marcus met een glimlach. " en ook al ben ik daar ook geweest, er zijn ook nog veel landen waar ik niet ben geweest. "
    Marcus had al eerder opgemerkt dat leerlingen soms niet helemaal tevreden waren over hun vakantie bestemmingen. Soms leek het voor hem net alsof ze vonden dat ze ervan weerhouden werden om de wereld te zijn, iets wat hij heel onlogisch vond, aangezien hij juist altijd het idee had gehad dat Royals veel en ver reisde. "Hebben de dames wel een beetje zin om weer in de klas te zitten en les te krijgen?" vroeg Marcus met een glimlach.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu


    Roman Rainerio Marques Castillo


    Roman lachte even om haar worden en keek naar het blonde meisje dat zeker een kop kleiner was dan hem. 'De heer der knapheid en de blonde beauty die samen ontsnappen aan de dagelijkse sleur van de royals.. I like it.' zei hij grijnzend. 'Maar geen zorgen... We zouden geen schorsing willen hebben, right?' plaagde hij vervolgens. Roman boeide het eigenlijk helemaal niks, maar hij kon zich voorstellen dat dit voor Ella anders zou zijn.
    Niet veel later voegde een andere jongen zich bij de twee. Finley. Hij trok Ella in een omhelzing waardoor Roman's arm van haar schouder viel en gaf Roman daarna een kleine glimlach. Het was bekend dat de twee niet de beste vrienden waren, integendeel. Roman had dus ook al snel door dat de glimlach niet gemeend was, waardoor hij hem een zelfde glimlach terug gaf. Hij luisterde even naar Ella en lachte kort. 'Mhm, de Schotse prinses is dus nog vrij?' plaagde hij en hij gaf haar een snelle knipoog. Hij bedoelde er niks mee hoor, zo deed Roman bij alle meisjes die hem aanstonden. 'Mwah... Hetzelfde verhaal als altijd. Vooral ontsnappen aan familie.' antwoordde Roman vervolgens op zijn vraag. De eerste twee weken ontkwam hij niet aan de formele feesten en etentjes. Maar zodra hij de kans kreeg was hij weg om vrienden te bezoeken in Zuid-Amerika. Het grootste deel van de vakantie was hij dan ook te vinden in Argentinië, Brazilië en Mexico..


    El Diablo.



    Elena Alexandra Simeone Ledesma

    "Ik kom zelf uit Spanje, dus daar hoeft u me niet zo zeer mee te helpen. Wel ben ik geïnteresseerd in Italiaans." Zei Elena met een glimlach, en richtte zich toen weer naar Elysia.
    "Spaans is leuk hoor Ellie, leuker dan je denkt." Elena keek op toen hun docent Latijn aan hun vroeg of ze wel weer zin hadden om in de schoolbanken plaats te nemen.
    "Zin is een groot woord.. Er zullen uiteraard dagen bij zijn dat we niet vooruit te branden zijn, maar ook dagen dat u zich af zult vragen of we misschien ziek zijn omdat we zo braaf opletten. Dat moet u onderhand wel weten, toch?" Elena glimlachte. Ergens had ze er zeker zin in, om aan het nieuwe schooljaar te beginnen. Het enige vak waar ze echt een hekel aan had, was de etiquette. De danslessen en de verschillende taalvakken stonden hoog op haar lijstje en de rest bungelde daar was tussenin. Haar vader was goed met zijn talen, en dat was overgeslagen naar Elena, want ook zij had, zoals ze dat noemden, een talenknobbel.
    Ze had hier niet echt vijanden, op zijn minst een paar mensen die ze echt niet mocht. Er waren ook maar een aantal mensen op deze school waar ze een goede klik mee had en die ze tot haar vrienden beschouwde. Elysia bijvoorbeeld. Ze was de beste vriendin van Elena, al een tijdje. En daar was ze blij mee.


    Faith is everything.



    Juliette Fleur Cotillard-Fiennes


    Juliette liet haar blik over haar beste vriendin glijden. Ze kende haar twee jaar, sinds ze op de school was komen werken, maar ze kende haar goed genoeg om te weten dat ze er niets van meende. Juliette besloot het er maar bij te laten, voor nu. Ze zou er later nog wel over door vragen, als ze met zijn tweeën waren. "En hoe gaat het met jullie?" vroeg ze vervolgens aan Phelan en Sam. Ze kende Sam nog niet heel erg goed, ze waren collega's en daar was het dan ook wel mee gezegd. Ze hadden nooit echt de kans gehad met elkaar te praten. Phelan en Julie daarentegen, konden het absoluut niet met elkaar vinden. Juliette probeerde altijd aardig en professioneel te blijven tegenover hem, maar af en toe kon hij het bloed onder haar nagels vandaan halen. Ze waren het allebei niet eens over elkaars stijl van lesgeven. Voor zover Julie het wist, was dat ook de enige reden dat ze elkaar niet uit konden staan. Ze kon zich niet herinneren waar het precies fout was gegaan tussen de twee.
    "Ik moet over een uurtje les geven," antwoordde Julie, na kort een blik op haar horloge geworpen te hebben. "En jij?" vroeg ze, terwijl ze Eden aankeek. "Hai Athal!" zei ze tegen de jongen, die bij het groepje was komen staan. "Leuke vakantie gehad?"

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 21:15 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."



    Finley Oliver Parker

    Ella glimlachte tevreden naar de twee jongens na haar woorden, trouwen – hij moest er niet aan denken. Finley leunde tegen het muurtje aan en ergerde zich aan de neppe glimlach van Roman, hij hoefde niks van zijn geflirt met Ella te weten. Finley beet op zijn lip om er niks doms uit te laten flappen en luisterde naar Roman zijn vakantie.
          Finley had zijn vakantie anders zo goed als alleen doorgebracht, formele etentjes en nep lachen bij elke conversatie die hij had. Een van de redenen dat hij überhaupt aan het verslavende spul was begonnen, een oppepper voor dat soort conversaties. De royale familie had namelijk nooit iets interessants te vertellen. ‘’Had niet anders verwacht,’’ antwoordde Finley op Roman en hij liet zijn blik van Ella weer naar Roman gaan. Hij moest over Ella heenkomen want hij kon niet zijn leven lang sneu achter haar aan lopen, het was over.
    ‘’Mijn vakantie was daarentegen vreselijk leuk,’’ zei Finley en hij glimlachte zwakjes.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (MT)


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Kai Zachary Bass.


    • • •

          Terwijl iedereen over zijn of haar vakanties aan het praten waren, en hoe zij die ervaren hadden had Kai geluisterd en zo nu en dan geknikt op iets dat hem bekend voorkwam. Hij stond er dan ook geïnteresseerd naar te luisteren, ondanks dat hij zijn handen nonchalant in de zakken van zijn broekpak had gestopt. Hij merkte enkel aan Elysia dat ze zich totaal niet vermaakt had op haar vakantie en schonk haar daarom een begripvolle glimlach. Ook hij had deze dingen meegemaakt, en had ook genoeg problemen met zijn ouders – vooral zijn strenge vader – erover gekregen. Natuurlijk kende hij haar verhaal niet, dus tot hoeverre haar aderlijke bloed bestond, maar iedereen van adel leek zo zijn of haar regels en doelstellingen te hebben – vooral de ouderen.
          ‘Het is een goed begin,’ had Kai met een klein – maar geen minachtend – lachje tegen haar gezegd, ‘nee, ik heb nog niet eerder les gegeven, maar omdat ik hier op school had gezeten leek het me wel logisch dat ik hier terecht kwam – hier ken ik immers alles.’
          Kai had glimlachend op Elena gereageerd. ‘Nou, dan komt Spaans vast wel goed. Fijn dat er tenminste interesse is in Italiaans, dat is altijd fijn om te horen. Het is wel een geweldige taal om aan te horen, laat staan om te spreken.’ Het was duidelijk dat Kai het echt aan anderen wilden leren, omdat hij er zelf overduidelijk enthousiast over was. Vervolgens had Kai geknikt, hij had Spaans ook altijd een geweldige taal gevonden, vooral omdat zijn moeder het altijd tegen hem sprak.
          Vervolgens lachte Kai even om de opmerking van Marcus. Wanneer die vraag gesteld zou worden toen hij nog op school zat had hij erg negatieve reacties gekregen waarschijnlijk – en die waren ook uit Kai’s mond verdwenen op dat moment. Elena reageerde echter verrassend, wat aanduidde dat Kai zichzelf wat geruster zou op kunnen stellen. Niet alle leerlingen waren zoals hem vroeger. gelukkig.


    I'm your little ray of pitch black.



    Benjamin Christopher Suaréz


    Benjamin reedt zijn Porsche het terrein van de school op. Hij had graag zelf willen rijden, het gaf hem altijd een gevoel van vrijheid. Hij vond het vreselijk om gebracht te worden. Benjamin hield van de luxe die hij in zijn leven had, maar soms vond hij het ook wel even fijn om zelf iets te doen, in plaats van altijd maar op zijn wenken bedient te worden. Daarom vond hij het ook wel fijn weer op school te zijn. Daarnaast zag hij zijn vrienden weer, die hij in de vakantie toch meer had gemist dan hij had verwacht.
    Eenmaal uitgestapt, gooide hij het portier dicht en pakte hij zijn tas van de achterbank. Twee piepjes gaven aan dat Benjamin de auto weer op slot had gedaan. Hij keek even om zich heen. Niet ver van hem vandaan zag hij een bekende. Ze stond dan wel met haar rug naar hem toe, maar Benjamin zou die blondine overal herkennen. "Jeanne," zei hij, toen hij iets dichterbij was. Jeanne was dan wel zijn ex, maar ze hadden nog altijd een goede band, dus sloeg hij zijn arm om haar heen. Zijn tas zette hij naast hem op de grond. "Fijne vakantie gehad?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Of Athal is over het hoofd gezien of hij wordt gewoon keihard genegeerd.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    [Of Athal is over het hoofd gezien of hij wordt gewoon keihard genegeerd.]


    (Hij Is bij Eden, Phelan, Sam en Juliette komen staan toch? Ik heb eerlijk gezegd Eden's en Juliettes post nog niet gelezen, maar zal het zo doen en met Phelan reageren, waarin ik Athal ook zal verwerken. :3)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gonplei schreef:
    [Of Athal is over het hoofd gezien of hij wordt gewoon keihard genegeerd.]


    (Oh sorry! Ik ben een beetje chaotisch vandaag, ik zal gelijk hen erbij voegen! Sordy sorry sorry.)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    [Oh sorry, ik had jouw stukje wel gelezen, maar toen ik mijn stukje voor Juliette schreef ben ik vergeten op hem te reageren. Ik heb mijn stukje even aangepast!]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 21:16 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."


    Jeanne Noelle Clemence Chevalier


    Jeanne had kort staan kijken naar alle mensen die nog met elkaar stonden te praten over hun vakantie. Zelf had ze nog weinig bekenden gezien, ja een paar maar dat waren niet de personen geweest waar ze snel op af zou lopen. Ze haalde een hand door haar blonde haren en zuchtte is diep. Ze keef even achterom naar haar koffer, het was een slim idee om die eerst weg te brengen naar haar kamer. Het was een grote koffer, het zou haar dus ongetwijfeld nog wat tijd kosten voor ze die naar haar kamer had gebracht en alles had uitgepakt. Nog een zucht ontsnapte haar mond, ze had geen keus.
    Net op het moment dat ze wou gaan lopen werd er een arm om haar heen geslagen en hoorde ze een maar al te bekende stem. Ze keek op en glimlachte. “Hey Ben.” Zei ze rustig tegen haar ex. “Eigenlijk heb ik een hele saaie vakantie gehad,” antwoorde ze eerlijk. Ze had de hele vakantie thuis gezeten en moest zo nu en dan mee met haar ouders naar andere belangrijke mensen. Ze haatte dit soort dingen, het was saai en er was echt nooit iemand van haar leeftijd. “Jij?” vroeg ze toen en keek hem met een vragende blik aan.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    [Nja, volgens mij dacht ik dat ik hem bij leerlingen had gezet, maar volgens mij staat hij dus bij docenten ;') ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.