• Een tijdje geleden was er toegevoegd dat je op mobiel met een extra knopje binnen overige naar Top en Nieuw kon gaan. Dat had ik toen gelijk uitgeprobeerd alleen er gebeurde niks als ik op Nieuw of Top drukte. Dat had ik toen gelijk aangegeven.
    Momenteel werkt het nog steeds niet en wordt het toch wel irritant.

    Wat meer uitleg: zodra ik naar overige ga, staat alles wat er onder Nieuw en Top hoorde te staan er voor een seconde (in de overige lijst) voor dat verdwijnt. En dan werkt gelijk Nieuw en Top niet (meer).


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hé ik wist niet dat dat er was. In ieder geval doet ie het ook niet bij mij.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fereale schreef:
    Hé ik wist niet dat dat er was. In ieder geval doet ie het ook niet bij mij.


    wat was dit ookalweer

    Dit probleem is al bekend en staat al op de lijst voor de suggestiewerking. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik gebruik dat niet, maar ik heb net even gekeken voor het topic en bij mij doet ie het eveneens niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scandal schreef:
    Dit probleem is al bekend en staat al op de lijst voor de suggestiewerking. =)

    Ah oké. Dan kan dit topic in principe gesloten worden (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."