• Ik zit in mijn eerste jaar PW3 (pedagogisch werk niveau 3) en doordat ik dus studeer om leidster te worden op de kinderopvang of BSO, kom ik steeds meer dingen tegen die me doen denken aan mijn jeugd. Zoals spelletjes, liedjes maar ook kinderen die net zo zijn als dat ik vroeger was.
    Ik vind het heerlijk om dan weer terug te denken en te bedenken hoeveel plezier ik dan had.

    Wat zijn de dingen uit je jeugd die jij je nog kan herinneren?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Lego! Ooh en Animal Hospital! Die twee dingen combineerde ik ook heel vaak.
    Oh en natuurlijk ook spelen met- en verhaaltjes vertellen aan de knuffels! Of knutselen met mama, wat ik sinds mijn middelbare schooltijd niet meer echt veel heb gedaan.
    OH FLIPPO'S! DIDDLE! POKÉMON KAARTEN! _O_ En knikkeren! K3 karaoke doen met mijn destrijds beste vriendin. Dat soort dingen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een schommel. Ik ging altijd schommelen bij mijn oma en opa. Opa ging mij dan duwen en als ik dan hard genoeg ging, ging hij naast de schommel staan. Samen zongen we dan liedjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Digimon en Pokémon _O_

    Heel veel. Plakoorbellen, traplopers in regenboogkleuren, zweetbandjes, vriendschapskettingen, klik-klak-schoenen (ik weet niet of iedereen ze zo noemde, maar het waren een soort plastic prinsessenschoentjes met hakken), vouwpapier en dan trappetjes maken of uren met scharen prutsen om een krul erin te krijgen, lego, Tiktak, pimpampetten, knikkeren, flippo's en pokemonkaarten, die zilveren stepjes en babyborns (ik had ze beide niet, maar alla), Sims 1, Rollercoaster Tycoon, pinball op de computer, kauwgum met plaktattoo's etc. etc. etc.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Je kon altijd van die pokémon ballen bij de bart smit kopen en dan kreeg je echt z'n hele coole, originele die je dan kon open klikken. Ik heb ze jaren later nog proberen te vinden maar die lijken wel van de aardbodem verdwenen. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ROLLERCOASTER


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Veel te veel. Klikklak, jojo, Pokémon, Diddl, Barbies, flippo's, Knex of hoe je ook schrijft, de eerste Rollercoaster en Sims, knikkers, ...


    16 - 09 - '17

    Derks schreef:
    ROLLERCOASTER


    + Piranha panic , Miel monteur en alles wat in de andere reacties is genoemd. C:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Need For Speed Carbon. Ik speel het weer sinds een tijdje en nu heb ik een vet mooie auto.


    26 - 02 - '16

    Omg miel monteur daar heb ik zo veel herinneringen aan.

    Ik heb veel met playmobil gespeeld en alex op de boerderij game (playmobil game). Ik tekende heel veel.
    Meer weet ik niet echt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Barbie. Omg, ik had zoveel Barbie-poppen! En van die baby-poppen :')
    Playmobil hadden we ook veel, en K'Nex, wat Lego. Oh, en van die Betty-Spaghetti? En Polly Pocket, en Belle Ville (idk?)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Diddl, Beyblade, Scoubidou-touwtjes,... Die stomme Heelies. En Crocs, maar die zijn nu nog steeds wel gebruikt heb ik de indruk, alleen veel minder. :P En dat plots iedereen begon te "jumpen", soort van danspasjes.. Ugh.
    En verder alles van Disney, Ketnet, Studio 100 en Nickelodeon.


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Diddl, Beyblade, Scoubidou-touwtjes,... Die stomme Heelies. En Crocs, maar die zijn nu nog steeds wel gebruikt heb ik de indruk, alleen veel minder. :P En dat plots iedereen begon te "jumpen", soort van danspasjes.. Ugh.
    En verder alles van Disney, Ketnet, Studio 100 en Nickelodeon.


    Oooooh Jumpstyle! Geweldig! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Oooooh Jumpstyle! Geweldig! :'D

    Haha, nee! xD Hoewel ik zelf het ook heb geprobeerd te kunnen. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Haha, nee! xD Hoewel ik zelf het ook heb geprobeerd te kunnen. :')


    Ik heb alleen de draai nooit geleerd x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •